آلمان

آشنایی با سیستم ویدکس سفارت آلمان

سیستم ویدکس

متقاضیان مهاجرت به این کشور؛ سیستم ویدکس را به وجود آورده است. در واقع افراد برای دریافت ویزای این کشور، باید از طریق سیستم ویدکس فرم درخواستی خود را برای ویزا پر کنند. همانطور که شما نیز در جریان هستید؛ کشور آلمان به دلیل داشتن شرایط رفاهی و اقتصادی قدرتمندی که دارد.

سیستم ویدکس چیست؟

امروزه سفارت آلمان برای دادن ویزا به متقاضیان مهاجرت به این کشور؛ سیستم ویدکس را به وجود آورده است. در واقع افراد برای دریافت ویزای این کشور، باید از طریق سیستم ویدکس فرم درخواستی خود را برای ویزا پر کنند. همانطور که شما نیز در جریان هستید؛ کشور آلمان به دلیل داشتن شرایط رفاهی و اقتصادی قدرتمندی که دارد از جمله کشورهایی است که هر ساله؛ تعداد زیادی از مردم جهان از جمله ایران برای مهاجرت به این کشور اقدام می کنند.

عواملی هم چون، شرایط خوب کار آفرینی، شرایط مناسب تحصیلی، شرایط مناسب رشد و شکوفا کردن ایده های تجاری و مهیا بودن رفاه در این کشور موجب شده است درخواست ها برای گرفتن ویزای این کشور زیاد باشد. روش های زیادی وجود دارد که افراد متقاضی مهاجرت بتوانند ویزای کشور آلمان بگیرند. از جمله ویزای کار آفرینی و … . برای ثبت درخواست نیز متقاضی باید از طریق سفارت آلمان اقدام کند.

برای این کار روش هایی وجود دارد و مراحل قانونی که باید طی شوند. در گذشته تمامی مراحل به طور حضوری انجام می شد. با پیشرفت تکنولوژی سفارت آلمان نیز برای سهولت کار متقاضیان اقدام به ساخت سیستم ویدکس کرده است. البته با به وجود آمدن این سیستم تنها بخشی از کار به طور آنلاین قابل انجام است. در ادامه به جزئیات این سیستم می پردازیم.

سیستم ویدکس

سیستم ویدکس

با به وجود آمدن سیستم ویدکس، متقاضی برای پر کردن فرم درخواستی ویزا می تواند از طریق اینترنت اقدام کند. به این منظور فرد متقاضی می تواند از طریق سیستم خود؛ فرم مورد نظر را پر کند سپس سیستم به طور اتوماتیک؛ اطلاعات متقاضی را در فرم ویزا منتقل می کند و در آخر نیز شما پرینت می گیرید. حتما این نکته را به یاد داشته باشید که از فرم خود پرینت بگیرید؛ زیرا شما نمی توانید درخواست خود را به طور اینترنتی ارسال کنید.

فرم را که پر کردید از فرم پرینت بگیرید. حتما اطلاعاتی که در فرم خواسته شده است را با زبان انگلیسی و یا زبان آلمانی کامل کنید. همانطور که اشاره کردم شما نمی توانید این اطلاعات را از طریق اینترنت ارسال کنید. از فرم پرینت بگیرید و هنگامی که برای مصاحبه اقدام می کنید، همراه مدارک دیگرتان فرم چاپ شده را نیز ببرید. و این فرم چاپ شده را به بخش ویزای سفارت تحویل دهید.

به کار بردن این سیستم به منظور گرفتن ویزا باعث می شود که درخواست شما در مدت زمان کمتری مورد بررسی قرار بگیرد. در واقع هیچ گونه الزامی در مورد استفاده از این سیستم نیست؛ اما برای اینکه کار شما سریع تر انجام شود این سیستم کمک زیادی می کند.

سیستم ویدکس

مزیت استفاده از سیستم ویدکس برای گرفتن ویزا

هنگامی که شما در منزل و از طریق سیستم خود برای پر کردن فرم اقدام می کنید، این کار باعث کاهش اتلاف وقت می شود. هم چنین هنگام مراجعه به باجه های بخش ویزا خیالتان راحت است که درخواست شما خیلی سریعتر مورد بررسی بخش ویزا قرار می گیرد و از معطلی شما جلو گیری می شود. اطلاعاتی که شما برای پر کردن فرم خود به کار می برید نیز بر روی کامپیوتر شما ذخیره می شوند؛ بنابراین شما می توانید در شرایط مشابه در صورت نیاز از این اطلاعات ذخیره شده استفاده کنید. هر وقت شما تصمیم گرفتید که به دلایل مختلف از جمله تحصیل، کار، سرمایه گذاری در زمینه های مختلف، و سایر به کشور آلمان مهاجرت کنید؛ به منظور گرفتن مشاوره و کسب اطلاعات مورد نیاز برای گرفتن ویزا می توانید از مشاوران شرکت کاریابی ویکو کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *