آلمان

آوسبیلدونگ دستیار مدیریت گردشگری در آلمان

آوسبیلدونگ دستیار مدیریت گردشگری در آلمان

آلمان، اسپانیا و ایتالیا: این‌ها 3 مقصد برتر مسافرتی برای آلمانی‌ها هستند. اما چه کسی برای سفر و اقامت، گاهی اوقات برنامه‌ای، برنامه‌ریزی می‌کند تا لحظاتی فراموش نشدنی را برای مسافران تعطیلات رقم بزند؟ دستیار مدیریت گردشگری – که با نام قبلی منشی سفر نیز شناخته می‌شود. این مقاله به بررسی این شغل و آوسبیلدونگ دستیار مدیریت گردشگری در آلمان می‌پردازد.

آوسبیلدونگ دستیار مدیریت گردشگری در آلمان

آلمان، اسپانیا و ایتالیا: این‌ها 3 مقصد برتر مسافرتی برای همه افراد هستند. اما چه کسی برای سفر و اقامت، گاهی اوقات، برنامه‌ریزی می‌کند تا لحظاتی فراموش نشدنی را برای مسافران تعطیلات رقم بزند؟ دستیار مدیریت گردشگری – که با نام قبلی منشی سفر نیز شناخته می‌شود. این مقاله به بررسی این شغل و آوسبیلدونگ دستیار مدیریت گردشگری در آلمان می‌پردازد.

دستیار مدیریت گردشگری چه می‌کند؟

ترتیب سفر: یکی از وظایف کلاسیک کارمند گردشگری در آژانس مسافرتی، ترتیب دادن سفر برای مشتریان خصوصی و تجاری است. سفر دریایی، اتوبوس یا هواپیما؟ چند روز یا دو هفته؟ بیمه چمدان و بیمه سلامت در خارج از کشور؟ برای ارائه مشاوره شایسته و فروش بعدی، موارد زیادی باید مورد توجه قرار گیرد. در دوره آوسبیلدونگ دستیار مدیریت گردشگری در آلمان به این موارد پرداخته می‌شود.

آوسبیلدونگ دستیار مدیریت گردشگری در آلمان

توسعه مفاهیم سفر: یکی از وظایف دستیار مدیریت گردشگری در اپراتورهای تور، برنامه‌ریزی سفرهای (جدید) است. از جمله موارد دیگر، افزودن منطقه تعطیلات جدید به برنامه، انعقاد همکاری‌های بیشتر هتل یا طراحی یک تور شهری با محتوای تازه است.

سازماندهی سفرها: دستیاران مدیریت گردشگری مستقیماً برای اپراتورهای تور کار می‌کنند، بنابراین آن‌ها اغلب در سفرها نیز شرکت می‌کنند. به عنوان مثال، یک نفر با اتوبوس به پاریس سفر می‌کند تا یک تور شهری را در محل هدایت کند. علاوه بر این، دستیاران گردشگری افراد مورد اعتماد برای هر نوع مشکل در سفر هستند.

توسعه و اجرای اقدامات بازاریابی: آن‌ها کاتالوگ‌های مسافرتی یا پورتال‌های آنلاین را بررسی می‌کنند و عکس‌هایی زیبا و توضیحات مفصلی که درباره مکان گردشگری می‌دانند. آن‌ها اغلب سفرهای آزمایشی را از قبل انجام داده‌اند و به عنوان مثال، خودشان هتل‌های همکار را در یک منطقه بررسی کرده‌اند. تجربیات شما به تصویرها جان می‌بخشد. دستیاران مدیریت گردشگری همچنین اقدامات تبلیغاتی منظمی را برای تقویت فروش و سازماندهی سفرها انجام می‌دهند.

انجام حسابداری: دستیاران مدیریت گردشگری آموزش‌های تجاری را گذرانده‌اند زیرا باید با حسابداری آشنا باشند. به عنوان مثال، اگر یک سفر برنامه‌ریزی شده است، محاسبه صحیح قیمت ضروری است. محاسبه فروش و سود نیز از وظایف مهم این حرفه است. در دوره‌های آوسبیلدونگ دستیار مدیریت گردشگری در آلمان همه موارد مورد نظر ارائه می‌شود.

تفاوت دستیار برای گردشگری و تفریح چیست؟

به عنوان یک دستیار مدیریت گردشگری، معمولاً از مشتریان در سفر به مناطق تعطیلات دور حمایت می‌کنید. از طرف دیگر به عنوان یک دستیار برای گردشگری و تفریح، مناظر و فعالیت‌های منطقه‌ای را به مشتریان ارائه می‌دهید.

آوسبیلدونگ دستیار مدیریت گردشگری در آلمان

خواه یک کلیسای مهم در یک شهر بزرگ، یک پارک ایده آل در یک استراحتگاه بهداشتی یا یک کنسرت عالی – همچنین فرصت‌های زیادی برای گذراندن اوقات فراغت در هر کشوری وجود دارد. این همان چیزی است که دستیار گردشگری و اوقات فراغت به آن توجه می‌کنند، در آوسبیلدونگ دستیار مدیریت گردشگری در آلمان با این نوع تفاوت‌ها آشنا خواهید شد.

با آوسبیلدونگ دستیار مدیریت گردشگری در آلمان همراه شوید

دستیار مدیریت گردشگری هنوز هم یک حرفه با آینده است. اگرچه سفرهای بیشتری از طریق اینترنت انجام می‌شود، آژانس‌های مسافرتی محلی همچنان مورد تقاضا هستند. آن‌ها همچنین با حضور آنلاین خود به این پیشرفت واکنش درستی نشان می‌دهند و نقطه ارتباطی جدیدی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. به عنوان یک دستیار گردشگری، شما همچنین می‌توانید مستقیماً به اپراتورهای تور بپیوندید.

ساعات کار به عنوان کارمند گردشگری چقدر است؟

ساعات کاری دستیار مدیریت گردشگری به مکان‌های مربوطه بستگی دارد. در حالی که آژانس‌های مسافرتی معمولاً فقط در روزهای هفته باز هستند، شمارگرهای فرودگاه نیز در روزهای یکشنبه و تعطیلات رسمی و همچنین در شب کار می‌کنند. بنابراین یک سیستم شیفت در اینجا وجود دارد. به عنوان مثال، اضافه کاری ممکن است در طول تعطیلات رخ دهد، زمانی که مسافران بیش از حد معمول هستند. آوسبیلدونگ دستیار مدیریت گردشگری در آلمان شما را برای این کار آماده می‌کند.

عنوان کارمند گردشگری چگونه کار می‌کند؟

آوسبیلدونگ دستیار مدیریت گردشگری در آلمان به طور معمول سه سال طول می کشد. کاهش تا دو سال در صورت درخواست ویژه امکان پذیر است. مدرسه حرفه‌ای یا به صورت هفتگی در روزهای ثابت یا در بلوک ها برگزار می‌شود. علاوه بر یک امتحان میانی، یک امتحان نهایی بزرگ نیز وجود دارد که از یک بخش کتبی و یک بخش شفاهی تشکیل شده است. در صورت عدم قبولی در امتحان نهایی می‌توانید حداکثر دو بار دیگر در آن شرکت کنید.

یک کارمند گردشگری در هنرستان چه می‌آموزد؟

سال اول آموزش : آوسبیلدونگ دستیار مدیریت گردشگری در آلمان

در اولین سال آموزش، کارمندان گردشگری آینده‌نگر با شرکت خود و موقعیت آن در کل صنعت گردشگری سروکار دارند. علاوه بر این، کارآموزان خود را وقف مقاصد اصلی سفر آلمانی‌ها می‌کنند:

تماس با ما

گزینه‌های سفر چیست و کدام دیدنی‌ها را نباید از دست داد؟

کارآموزان پاسخ این سؤالات را در آموزشگاه فنی حرفه‌ای دریافت می‌کنند تا بتوانند از جمله مشاوره‌های عالی را برای این کار انجام دهند. برای این منظور با راهکارهای مختلف بحث نیز آشنا می‌شوید تا مشاوره‌ها به فروش موفقی تا حد امکان منجر شود.

فروش: گردش مالی و سود یک شرکت و همچنین محاسبه آن‌ها از همان ابتدا نقش اصلی را ایفا می‌کند.

سال دوم آموزش : آوسبیلدونگ دستیار مدیریت گردشگری در آلمان

به خصوص هنگام برنامه‌ریزی سفرها، محاسبات قیمت نیز برای پوشش هزینه‌ها و در صورت امکان برای کسب سود ضروری است. کارمندان آینده‌نگر گردشگری در سال دوم آموزش خود به این موضوع می‌پردازند. چه یک سفر دریایی یا یک تعطیلات باشگاهی: اپراتورهای تور فرمت‌های مختلفی را ارائه می‌دهند.

آن‌ها همچنین متوجه می‌شوند که چه خدمات اضافی را می‌توانند به مشتریان خصوصی و تجاری ارائه دهند، از جمله یک ماشین اجاره‌ای. شما می‌توانید به طور مستقل این خدمات را همراه با عناصر اساسی مانند رزرو هتل یا پرواز در مفهوم سفر خود بگنجانید تا محاسبه قیمت نهایی را انجام دهید.

سال سوم آموزش : آوسبیلدونگ دستیار مدیریت گردشگری در آلمان

چگونه سفر می‌روید و بهترین راه برای تبلیغات چیست؟ پاسخ‌های مناسب به کارمندان گردشگری آینده‌نگر در سال سوم آموزش آن‌ها داده می‌شود. در این دوره، کارآموزان همچنین یاد می‌گیرند که چگونه پروژه‌ها را می‌توان به بهترین شکل هماهنگ و اجرا کرد.

آوسبیلدونگ دستیار مدیریت گردشگری در آلمان

علاوه بر این، کارآموزان یاد می‌گیرند که چگونه صورت‌های مالی سالانه یک شرکت را انجام دهند و چه مواردی برای این کار باید محاسبه شوند. بر اساس صورت‌های مالی سالانه، از جمله، می‌توان در مورد روند بعدی فعالیت شرکت اظهارنظر کرد.

برای آوسبیلدونگ آلمان نیاز به ویزای کاری آلمان است، برای مهاجرت کاری آلمان به موسسه کاریابی بین‌المللی ویکو مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *