آلمان

آوسبیلدونگ فروشنده بیمه و مالی در آلمان

آوسبیلدونگ فروشنده بیمه و مالی در آلمان

آوسبیلدونگ فروشنده بیمه و مالی در آلمان یا آموزش حرفه‌ای روشی محبوب برای دریافت یا آموزش حرفه‌ای است. آوسبیلدونگ روشی محبوب برای دریافت آموزش حرفه‌ای در آلمان بدون همراه با دریافت حقوق در همان زمان است. متداول‌ترین مشاغل تجاری، صنایع‌دستی مختلف، برق، لوله‌کش، سنگ تراشی، نقاش یا آرایشگری، فروشنده شامل این طرح کارآموزی می‌شوند.

آوسبیلدونگ فروشنده بیمه و مالی در آلمان:

آوسبیلدونگ فروشنده بیمه و مالی در آلمان یا آموزش حرفه‌ای روشی محبوب برای دریافت یا آموزش حرفه‌ای است. آوسبیلدونگ روشی محبوب برای دریافت آموزش حرفه‌ای در آلمان بدون همراه با دریافت حقوق در همان زمان است. متداول‌ترین مشاغل تجاری، صنایع‌دستی مختلف، برق، لوله‌کش، سنگ تراشی، نقاش یا آرایشگری، فروشنده شامل این طرح کارآموزی می‌شوند.

در این مقاله ما به بررسی آوسبیلدونگ فروشنده بیمه و مالی در آلمان می‌پردازیم. میانگین حقوق کارآموزان آوسبیلدونگ فروشنده بیمه و مالی بسته به نوع کار بین 600 یورو تا 1200 یورو در ماه است. پس از تکمیل برنامه می‌توان انتظار دستمزد ناخالص متوسط بین 2000 یورو تا 3000 یورو را داشت.

آلمان بیش از 300 شغل حرفه‌ای دارد و برای هر یک از آن‌ها می‌توانید یک برنامه Ausbildung پیدا کنید! هر برنامه‌ای نیازمندی‌های متفاوتی دارد، اما امکان یافتن آموزش با هر پیشینه تحصیلی وجود دارد. حقوق بین مشاغل متفاوت است، در این پست بخوانید که کدام برنامه‌های Ausbildung بهترین پتانسیل درآمد را در آلمان دارند. آوسبیلدونگ فروشنده بیمه و مالی در آلمان نیز دارای این پتانسیل است.

بهترین حقوق در طول Ausbildung در آلمان

هنگامی که یک برنامه آموزش حرفه‌ای را در آلمان شروع می‌کنید به خصوص برای آوسبیلدونگ فروشنده بیمه و مالی در آلمان، از روز اول درآمد کسب خواهید کرد. Ausbildung در آلمان شامل ساعات تئوری و عملی است، برای هر دانشجو است و در قبال آن حقوق دریافت می‌کنند. با این حال، نوع درآمد می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

آوسبیلدونگ فروشنده بیمه و مالی در آلمان

برخلاف آموزش‌های حرفه‌ای درون شرکتی با آوسبیلدونگ فروشنده بیمه و مالی، شما آموزش‌های درون شرکتی خود را در آکادمی تکمیل می‌کنید.

علاوه بر این، تجربه عملی کار کردن در یک شرکت را کسب خواهید کرد و به خوبی برای امتحان نهایی آماده خواهید شد. با صلاحیت حرفه‌ای شما و دریافت آوسبیلدونگ فروشنده بیمه و مالی فرصت‌ها و شروعی عالی به شما ارائه می‌شود.

فروشنده بیمه و مالی

فروشنده بیمه و امور مالی متخصص محصولاتی مانند بیمه عمر، انواع محصولات مالی تا بیمه بازنشستگی است. آن‌ها اساساً به عنوان مشاور کار می‌کنند وظایف اصلی مشاوره به مشتریان، رسیدگی به مطالبات بیمه و انعقاد قراردادها است. آوسبیلدونگ فروشنده بیمه و مالی در آلمان مجوزی برای ورود به شرکت‌های بیمه مالی است.

صنعت بیمه و امور مالی در آلمان بسیار سودآور است، در نتیجه، کارآموزان می‌توانند از قبل در طول برنامه با دستمزد خوب خیال خود را از بابت زندگی در آلمان راحت کنند. در اینجا ببینید که چقدر می‌توانید به عنوان نماینده بیمه در آلمان درآمد کسب کنند.

  • 1 سال – 1040 یورو
  • 2 سال – 1115 یورو
  • 3 سال – 1200 یورو

آوسبیلدونگ فروشنده بیمه و مالی در آلمان ترکیبی از آموزش در حین کار و یادگیری کلاس درس است که شما را به شغل تجاری هدایت می‌کند. در آلمان، این یک راه بسیار محبوب برای دریافت آموزش حرفه‌ای است. با این حال، آیا می‌توان یک برنامه Ausbildung را به زبان انگلیسی پیدا کرد؟

هیچ برنامه یا دوره کارآموزی Ausbildung در آلمان به زبان انگلیسی وجود ندارد. در مدارس حرفه‌ای به زبان آلمانی صحبت می‌شود. علاوه بر این، زبان رسمی کار آلمانی است.

آیا انجام آوسبیلدونگ فروشنده بیمه و مالی در آلمان به زبان انگلیسی در آلمان امکان‌پذیر است؟

آوسبیلدونگ فروشنده بیمه و مالی در آلمان با استفاده از زبان انگلیسی به دلیل ماهیت کار و تحصیل به ندرت یا تقریباً غیرممکن است. اکثر برنامه‌های حرفه‌ای کارآموزان را برای محیط کار آلمان آماده می‌کند، بنابراین زبان آلمانی یک ضرورت است.

تماس با ما

برخی از برنامه‌های آموزشی رایج برای مشاغل صنایع‌دستی مانند پرستاران، نانواها، بازرگانان، برق‌کاران، کارگران آمبولانس، دستیاران پزشک، لوله‌کش، سنگ تراشی، نقاش، آرایشگری و غیره در نظر گرفته شده است و حتی برای فروشنده‌های بیمه مالی نیز برنامه‌های آموزشی زبان آلمانی ارائه می‌شود.

هنگام کار در این حرفه در آلمان، به احتمال زیاد باید در محل کار خود آلمانی صحبت کنید. در نتیجه، آوسبیلدونگ فروشنده بیمه و مالی در آلمان در واقع هم آموزش در دانشگاه و هم شرکت به زبان آلمانی است.

الزامات آوسبیلدونگ فروشنده بیمه و مالی در آلمان

علاوه بر این، یکی از الزامات اصلی آوسبیلدونگ فروشنده بیمه و مالی در آلمان برای متقاضیان خارجی، تسلط به زبان آلمانی است. باید با یکی از گواهی‌های رسمی زبان تایید شود.
هیچ الزام قانونی برای مدرک زبان خاصی وجود ندارد. شرکت استخدام کننده تعیین می‌کند که به کدام زبان نیاز دارند. به طور کلی، گواهی‌های زیر به طور گسترده در آلمان پذیرفته می‌شوند:

مدرک زبان آلمانی حداقل سطح B1، telC، TestDaF، آزمون زبان آلمانی برای پذیرش دانشگاه.

از نظر شرایط مورد نیاز برای آوسبیلدونگ فروشنده بیمه و مالی، خوشبختانه، کارآموزی برخلاف برنامه‌های آموزش عالی، شرایط پذیرش بسیار کمی دارد.

  1. تسلط به زبان آلمانی
  2. مدرک پایان مدرسه در آلمان به رسمیت شناخته شد.
روند درخواست به زبان آلمانی است و آوسبیلدونگ فروشنده بیمه و مالی در آلمان

فرآیند درخواست برای برنامه آوسبیلدونگ فروشنده بیمه و مالی کاملاً به زبان آلمانی است. همان‌طور که اشاره کردیم، هیچ آموزش حرفه‌ای وجود ندارد که در آن تدریس 100% به زبان انگلیسی باشد، به هر حال باید آلمانی بدانید.

آوسبیلدونگ فروشنده بیمه و مالی در آلمان

از این رو، درخواست به زبان آلمانی تکمیل می‌شود و به دانشگاه یا شرکت خاص ارسال می‌شود. شرکت‌ها اغلب یک سال قبل از شروع برنامه شروع به جستجوی کارآموزان می‌کنند. پس در اسرع وقت اقدام کنید.

درخواست برای آوسبیلدونگ فروشنده بیمه و مالی در آلمان شامل یک رزومه، انگیزه نامه یا نامه پوششی و گواهی است. نامه پوششی به Bewerbung مهم‌ترین سند است. اطمینان حاصل کنید که آن را به خوبی نوشته‌اید، همیشه آن را با جزئیات به کارفرمای خاص در زمانی که آن‌ها را انتخاب می‌کنید، بفرستید.

به طور خلاصه، باید تأکید شود که چرا می‌خواهید این حرفه و در این مدرسه و کارفرمای خاص را یاد بگیرید. شرکت ویکو در این موارد به شما کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *