آلمان

آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان

آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان

جمعیت کشورهای توسعه یافته به سرعت در حال پیر شدن است؛ بنابراین درصد سالمندان و نیاز به شرکت‌‎کنندگان آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان نیز در حال افزایش است. برای ارائه مراقبت‌های کافی به این سالمندان، دولت‌های کشورهای توسعه یافته سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی خود را به هر نحوی گسترش می‌دهند. کاهش نرخ زاد و ولد و جمعیت رو به رشد تقاضا برای متخصصان مراقبت‌های بهداشتی را برمی‌انگیزد که به آلمان سفر کنند.

آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان

جمعیت کشورهای توسعه یافته به سرعت در حال پیر شدن است؛ بنابراین درصد سالمندان نیز در حال افزایش است. برای ارائه مراقبت‌های کافی به این سالمندان، دولت‌های کشورهای توسعه یافته سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی خود را به هر نحوی گسترش می‌دهند. کاهش نرخ زاد و ولد و جمعیت رو به رشد تقاضا برای متخصصان مراقبت‌های بهداشتی را برمی‌انگیزد که به آلمان سفر کنند. در این مقاله به شرایط آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان می‌پردازیم.

پرستاری در سرتاسر جهان به شغل موردعلاقه‌ای تبدیل شده است. آلمان یکی از بهترین مکان‌ها برای تحصیل است؛ بنابراین، اگر می‌خواهید به آلمان مهاجرت کنید تا شغل خود را در رشته پرستاری دنبال کنید، این مقاله را به طور کامل بخوانید تا بیشتر بدانید. دولت آلمان برای ایجاد هزاران شغل جدید و جذابیت بیشتر حرفه پرستاری برنامه‌های زیادی دارد. تعداد بیشتری از جوانان ترجیح می‌دهند به عنوان پرستار آموزش ببینند؛ اما چگونه می‌توان در پرستاری در آلمان شرکت کرد؟

معیارهای واجد شرایط بودن برای پرستاری چیست؟

اگر می‌خواهید شغل خود را به عنوان یک پرستار شروع کنید، گذراندن کلاس دوازدهم در کشور خود واجد شرایط محسوب می‌شود. راه‌های زیادی برای ادامه تحصیل در رشته پرستاری در آلمان وجود دارد؛ اما تا زمانی که مقیم دائم این کشور نباشید، نمی‌توانید پرستاری B.Sc را در آلمان انجام دهید. این قانون برای همه مهاجران بین‌المللی در سراسر جهان است.

پس چگونه می‌توان شغل خود را در آلمان دنبال کرد؟

فرض کنید می‌خواهید با مدرک یا دیپلم کشور خود به عنوان یک پرستار در آلمان ثبت‌نام کنید. در این صورت، برای تبدیل شدن به یک پرستار ثبت شده در آلمان، باید تجربه کاری در حد لازم داشته باشید.

آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان

این تجربه کاری 2 ساله و تسلط به زبان آلمانی برای ثبت‌نام پرستار در آلمان کافی نیست. نامزد منتخب باید دوره آموزشی سازگاری و سپس آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان پشت سر بگذارد. آن نامزد باید با کارمندان واقعی آلمانی زبان کار کند.

دوره آموزش سازگاری چیست؟

این مرحله چیزی جز یک دوره مشخص نیست، یعنی به مدت شش ماه، داوطلب مورد نظر باید زیر نظر یک متخصص در بیمارستانی در آلمان کار کند. یک پرستار ارشد آموزش و پیشرفت شرکت‌کنندگان را برای تکمیل موفقیت‌آمیز برنامه آموزشی سازگاری زیر نظر خواهد داشت. اداره امور پرستاری ایالتی پس از تکمیل دوره آموزشی سازگاری، کارآموز را به عنوان پرستار می‌پذیرد.

حقوق و دستمزد پرستاران در آلمان چقدر است؟

در طول دوره آموزش سازگاری، یک پرستار می‌تواند حدود 1500-1800 یورو به عنوان کمک هزینه خود از کلینیک/بیمارستان مربوطه دریافت کند. آن‌ها می‌توانند پس از اتمام دوره آموزشی آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان و ثبت‌نام به عنوان پرستار در یکی از ایالت‌های آلمان، تقریباً 2200 یورو انتظار داشته باشند.

آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان چه تفاوتی با موارد دیگر دارد؟

آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان یک برنامه ساده است. تکمیل آن و واجد شرایط بودن برای آزمون مجوز پرستاری تنها سه سال طول می‌کشد. پس از سه سال یادگیری در حین کار، دیگر از آموزش سازگاری خبری نیست. قرار دادن کار هفتاد درصد از برنامه بسیار منطقی است! از هفته اول به بعد شروع به کار کنید و از ماه اول برنامه حقوق بگیرید و با یادگیری در تمام مدت سه سال به درآمد خود ادامه دهید او چه تفاوتی دارد؟

مهاجرت تحصیلی به آلمان

معیارهای واجد شرایط بودن آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان چیست و چه کسانی می‌توانند درخواست دهند؟

هر داوطلب با درصد قبولی در کلاس دوازدهم می‌تواند برای پرستاری تحت آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان ثبت‌نام کند. برخلاف سایر برنامه‌ها، هدف آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان آموزش افرادی با تجربه عملی است. دوره آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان بر 70 درصد از کار در بیمارستان‌ها متمرکز است و 30 درصد باقیمانده در جلسات کلاس درس است؛ بنابراین فردی که در آلمان زیر نظر Ausbildung در رشته پرستاری تحصیل می‌کند، بیش از دیگران در معرض دید قرار می‌گیرد.

آیا دانش زبان آلمانی برای ثبت‌نام در برنامه مقدماتی با KCR مورد نیاز است؟

برنامه توسعه مهارت:

افرادی که آشنایی قبلی با زبان آلمانی ندارند نیز می‌توانند ثبت‌نام کنند. آن‌ها در آستانه ورود به برنامه توسعه مهارت هستند قبل از اینکه آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان خود را دنبال کنند. برنامه توسعه مهارت، مهارت‌های زبانی ضروری را برای پیروی از برنامه آموزش پرستاری آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان که عمدتاً در یک محیط کار طبیعی ارائه می‌شود، آموزش داده می‌شود. مشاوران آموزشی، مانند مشاوران KCR، می‌توانند شما را در مسیر درست راهنمایی کنند، حتی اگر دانش قبلی از زبان آلمانی نداشته باشید.

آیا آلمان تنها کشوری است که این برنامه پرستاری مقرون به صرفه و ساده آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان را ارائه می‌دهد؟

مانند آلمان، بسیاری از کشورهای دیگر برنامه‌های پرستاری مختلفی را ارائه می‌دهند؛ اما کاهش هزینه‌ها بسیار زیاد خواهد بود. به عنوان مثال، دانشگاه‌های انگلستان دوره‌های پرستاری را برای داوطلبان مشتاق ارائه می‌کنند؛ اما یادگیری پرستاری در انگلستان هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت. فقط برای هزینه تحصیل باید مبلغ زیادی را بپردازید که متغیر است. این هزینه شامل خوابگاه و مواردی از این دست نمی‌شود. علاوه بر پیشینه و مدارک علمی کلاس دوازدهم، باید ثابت کنید که انگلیسی را مطابق با استانداردهای بریتانیا برای آموزش عالی می‌دانید.

در مورد پرستاری تحت آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان چطور؟

آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان راه شما را از آرزوهایتان به سوی آنچه سزاوار آن هستید هموار می‌کند. این به کاندیدای مناسب کمک می‌کند تا در حین تحصیل در رشته پرستاری در آلمان درآمد کسب کند و برخلاف رشته پرستاری B.Sc در آلمان، برای همه، از جمله شهروندان بین‌المللی که فارغ از گروه موضوعی تحصیلات تکمیل شده در کلاس یازدهم و دوازدهم هستند و یا دارای مدرک تحصیلی متوسطه بالاتر هستند، در دسترس است.

آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان

یک کارآموز آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان در ماه چقدر و برای چه مدت می‌تواند انتظار کمک هزینه داشته باشد؟

بیمارستان/کلینیک شرکت کننده هر ماه برای تمام مدت برنامه، یعنی سه سال، به کارآموزان حقوق پرداخت می‌کند. طبق قوانین ایالتی آلمان و مقررات صنعت، یک کارآموز Ausbildung 1000 تا 1500 یورو در ماه حقوق می‌گیرد. برای اطلاعات بیشتر به موسسه کاریابی ویکو مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *