آلمان

آوسبیلدونگ کارمند بازاریابی در آلمان

آوسبیلدونگ کارمند بازاریابی در آلمان

آیا دوست دارید در بازاریابی و فروش موفق محصولات متخصص باشید؟ به نظر می‌رسد یک آوسبیلدونگ کارمند بازاریابی در آلمان ممکن است برای شما مناسب باشد. حرفه‌های مرتبط با بازاریابی و تبلیغات بیش از حد متنوع هستند. راه‌های رسیدن به آنجا نیز بسیار متفاوت است: برای مثال، هیچ آموزش کلاسیکی برای تبدیل شدن به یک مدیر بازاریابی وجود ندارد.

آوسبیلدونگ کارمند بازاریابی در آلمان

آیا دوست دارید در بازاریابی و فروش موفق محصولات متخصص باشید؟ به نظر می‌رسد یک آوسبیلدونگ کارمند بازاریابی در آلمان ممکن است برای شما مناسب باشد. حرفه‌های مرتبط با بازاریابی و تبلیغات بیش از حد متنوع هستند. راه‌های رسیدن به آنجا نیز بسیار متفاوت است: برای مثال، هیچ آموزش کلاسیکی برای تبدیل شدن به یک مدیر بازاریابی وجود ندارد. این چیزی است که این شغل و این حوزه را بسیار هیجان انگیز می‌کند.

برای تکمیل دوره آوسبیلدونگ کارمند بازاریابی در آلمان یا تبلیغات، نیازی به گواهی پایان تحصیلی خاصی ندارید. با این حال، انتخاب حرفه با شرکت بین‌المللی ویکو امکان‌پذیر است. همچنین باید برخی از خصوصیات را با خود به همراه داشته باشید، به عنوان مثال:

  • علاقه به رسانه
  • خلاقیت
  • استعداد برای متن و تصویر
  • مهارت‌های سازمانی
  • تفکر استراتژیک

آوسبیلدونگ کارمند بازاریابی در آلمان

 

تحقیق و تحلیل درباره آوسبیلدونگ کارمند بازاریابی در آلمان

قبل از اینکه محصولی را در دست بگیرید و برای فروش عرضه شود، مراحل زیادی لازم است. با تجزیه و تحلیل بازاری که شرکت شما در آن قرار دارد و محصول یا خدمات آتی که قرار است ایجاد شود، شروع کنید. در اینجا شما به عنوان یک متخصص برای تحقیقات بازار و اجتماعی می‌آیید، در بازی. شما با طراحی پرسشنامه، جمع‌آوری داده‌ها و ارزیابی منابع، تحلیل بازار و رقبا را از طرف مشتری انجام می‌دهید.

برای اطمینان از اینکه محصول یا خدمات آینده توجه کافی را از خریداران به خود جلب می‌کند، برای بازاریابی نیاز به معیارهای مختلف مانند ظاهر، خواص و قیمت دارید. نتایج تحقیقات بازار شما مستقیماً وارد بخش تحقیقات شرکت می‌شود، جایی که محصول مناسب برای گروه هدف مربوطه طراحی می‌شود.

یکی دیگر از مشاغل آموزشی که به تحقیق اطلاعاتی نیز می‌پردازد، متخصص با آموزش آوسبیلدونگ کارمند بازاریابی در آلمان همراه است. تجزیه و تحلیل رقابتی بخش مهمی از موقعیت یک محصول یا خدمات در بازار است. از این گذشته، این شرکت‌ها نه تنها می‌خواهند خود را از رقبای خود متمایز کند، بلکه می‌خواهند با موفقیت عملکرد خود را متمایز کنند.

مدیریت بازاریابی و آوسبیلدونگ کارمند بازاریابی در آلمان

مدرک مدیریت بازاریابی شما به بازاریابی و فروش محصولات مربوط می‌شود. از جمله، شما یاد خواهید گرفت که چگونه برای گروه‌های هدف مختلف تحقیقات بازار انجام دهید یا برنامه‌های بازاریابی ایجاد کنید تا به طور مثال کفش یا مبل بازار مربوطه را تسخیر کند. با ترکیبی از دانش مرتبط با تجارت و بازاریابی، شما واجد شرایط موقعیت‌های مدیریتی در صنایع و شرکت‌های مختلف خواهید بود.

آوسبیلدونگ کارمند بازاریابی در آلمان

 

محتوای مطالعاتی آوسبیلدونگ کارمند بازاریابی در آلمان

دوره‌های انفرادی ساختار مدولار دارند و هم دانش تجاری و هم دانش خاصی در مدیریت بازاریابی در اختیار شما قرار می‌دهند. علاوه بر مدیریت بازرگانی (BWL)، دانشی در زمینه‌های اقتصاد (VWL)، حسابداری، کنترل و قانون کسب خواهید کرد. شما همچنین مهارت‌های تخصصی را در ماژول‌های زیر به دست خواهید آورد:

  1. تحقیقات بازار و بازاریابی
  2. مدیریت استراتژیک بازاریابی
  3. مدیریت برند
  4. ارتباط
  5. مدیریت بین‌المللی

در دوره‌ها یاد خواهید گرفت، به عنوان مثال، چگونه مفاهیم بازاریابی را برای محصولات یا خدمات توسعه دهید یا اینکه کدام کانال‌های بازاریابی و فروش مختلف در دسترس شما هستند. علاوه بر این، مدرسان به شما یاد می‌دهند که چگونه از بودجه تبلیغاتی موجود به طور مسئولانه و سودآور استفاده کنید.

در دوره آوسبیلدونگ کارمند بازاریابی در آلمان معمولاً این فرصت را دارید که در مورد یک رشته تصمیم بگیرید. شما می‌توانید برای مثال بازاریابی آنلاین، فروش یا ارتباطات را انتخاب کنید. علاوه بر این، برخی از مؤسسات آموزشی مهارت‌های کلیدی مهمی مانند مدیریت تیم، تعدیل یا ارائه را به شما آموزش می‌دهند که می‌توانید از آن‌ها در کارهای بعدی خود به خوبی استفاده کنید.

آیا دوره آوسبیلدونگ کارمند بازاریابی در آلمان برای من مناسب است؟

اگر به تبلیغات و بازاریابی محصولات علاقه مند هستید، باید مدرک مدیریت بازاریابی را در نظر بگیرید. علاوه بر این، تفکر اقتصادی و تحلیلی مهم است زیرا بسته به حوزه کاربردی تا حد زیادی با تحقیقات بازار سر و کار خواهید داشت و همیشه باید مراقب بودجه پروژه‌های خود باشید. اگر برای مشتریان مختلف کار می‌کنید، توانایی مشتری مداری و ارتباطی بودن به شما کمک می‌کند.

تماس با ما

همراه با مشتری، همیشه یک راه حل بهینه و فردی برای بازاریابی پیدا خواهید کرد. خلاقیت شما نیز ممکن است از دست رفته باشد نه زیرا فقط مفاهیم خاص بعداً خود را در بازار نشان می‌دهند. به خصوص اگر تصمیم به تحصیل در سطح بین‌المللی دارید، باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید، زیرا سخنرانی‌ها اغلب منحصراً به زبان انگلیسی برگزار می‌شوند.
حرفه و شغل پس از گذراندن …

پس از مدرک مدیریت بازاریابی، شما این فرصت را دارید که هم در سطح ملی و هم در سطح بین‌المللی کار کنید. با توجه به دانش گسترده شما در بازاریابی و مدیریت بازرگانی، دامنه وسیعی از فعالیت‌ها برای شما باز است. از جمله شرکت‌های زیر به عنوان محل کار برای شما مناسب هستند:

  • آژانس‌های تبلیغاتی یا روابط عمومی
  • مشاوره مدیریت
  • آژانس‌های بازاریابی
  • مؤسسات تحقیقات بازار
  • شرکت‌های تجارت الکترونیک

شما می‌توانید موقعیت‌های مربوطه را در این شرکت‌ها پر کنید:

  • مدیر بازاریابی
  • محقق بازار
  • مدیران شخصی
  • مدیران فروش
  • مدیر تولید
  • مدیر روابط عمومی

حقوق شما نه تنها به صلاحیت‌های شما، بلکه به شدت به صنعت، شرکت، تجربه حرفه‌ای و حوزه مسئولیت شما بستگی دارد.

آوسبیلدونگ کارمند بازاریابی در آلمان

درآمد شما پس از گذراندن

در آغاز، درآمد شما حدود 2220 یورو ناخالص در ماه خواهد بود. به طور متوسط، یک مدیر بازاریابی حدود 3600 یورو در ماه درآمد ناخالص دارد. درآمد شما با گذشت سال‌ها و تجربه شما در کار افزایش می‌یابد. پس از 5 تا 10 سال در یک شرکت متوسط، می‌توانید به طور متوسط 5800 €¹ ناخالص در پایان ماه به حساب خود ارسال کنید. در شرکت‌های بزرگ، حتی حقوق‌های بالای 8000 یورو ناخالص و بیشتر امکان‌پذیر است. به طور کلی، شرکت‌های بخش‌های صنعتی و مالی بهترین پرداخت را دارند.

به عنوان یک مدیر روابط عمومی، حقوق اولیه شما 2700 یورو ناخالص در ماه کمی بیشتر از حقوق یک مدیر بازاریابی است. با این حال، افزایش درآمد در طول سال‌ها تا حدودی کمتر است. افزایش تجربه حرفه‌ای در یک شرکت متوسط، به طور متوسط 3300 یورو در ماه ناخالص دریافت خواهید کرد. با چندین سال تجربه، حقوق ناخالص می‌تواند به حدود 5800 یورو افزایش یابد.

برای دریافت ویزای کاری آلمان و مهاجرت کاری به آلمان و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر درباره ویزای آوسبیلدونگ آلمان به سایت شرکت بین‌المللی کاریابی ویکو مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *