آلمان

اطلاعاتی درباره تحصیل در دانشگاه کاسل آلمان

تحصیل در دانشگاه کاسل آلمان

تحصیل در دانشگاه کاسل آلمان بسیار هدفمند و عالی است. این دانشگاه از رتبه بالایی در دنیا برخوردار است و خدمات بسیار ارزنده‌ای به دانشجویان ارائه می‌دهد.

یکی از راه‌های اقامت آلمان تحصیل در این کشور می‌باشد. تحصیل در دانشگاه کاسل آلمان آرزوی بسیاری از افراد است. این دانشگاه در سال 1971 میلادی در ایالت هست آلمان بنیان‌گذاری شده است. جالب است بدانید که در این دانشگاه از بیش از 115 کشور دنیا دانشجو در حال تحصیل است. این نشان دهنده اهمیت و مزایای این دانشگاه می‌باشد.

دانشگاه کاسل بیشتر در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد. در صورتی که شما هم از دسته کسانی هستید که می‌خواهید در دانشگاه کاسل به تحصیل بپردازید می‌توانید با مراجعه به گروه ویکو این کار را انجام دهید.

برای اخذ پذیرش و تحصیل در دانشگاه کاسل آلمان باید چه شرایطی داشته باشیم؟

تحصیل در دانشگاه کاسل آلمان نیازمند مدارک دوره متوسطه شما می‌باشد. همچنین باید مدرک‌های ابیتور یا هر مدرک آموزش عالی خارجی که معادل با آن باشد نیاز است. مدارکی مثل Matura، Gaocao و ocational baccalaureat مورد پذیرش این دانشگاه هستند.

تحصیل در دانشگاه کاسل آلمان

نکته‌ای که در این خصوص وجود دارد این است که شرایط ویژه‌ای برای پذیرش در برخی از رشته‌های این دانشگاه وجود دارد. مانند رشته هوافضا در آلمان و یا رشته مدیریت بازرگانی در آلمان شرایط پذیرش متفاوتی نسبت به سایر رشته‌ها دارند. در صورتی که مدرک دیپلم افراد با سطح 3 ابیتور تطابق داشته باشد به صورت مستقیم پذیرش خواهند شد. اگر چنین نباشد باید بتوانند در دوره مقدماتی Studienkolleg نمره خوبی کسب کنند تا پذیرش آن‌ها صورت گیرد.

برای تحصیل در دانشگاه کاسل آلمان هزینه‌ها و شهریه‌ها چقدر است؟

جالب است بدانید که برای تحصیل در دانشگاه کاسل آلمان نیازی نیست مبلغی بپردازید. این دانشگاه به جز مبلغ 75 یورو که برای معادل سازی مدرک دریافت می‌کند هزینه دیگری نمی‌گیرد. البته اگر بخواهیم هزینه‌های حمل‌ونقل و خدمات دانشجویی را نیز در نظر بگیریم چیزی معادل 180 یورو در ترم می‌شود.

تماس با ما

جهت اخذ پذیرش و تحصیل در دانشگاه کاسل آلمان چه شرایطی نیاز است؟

برای تحصیل در دانشگاه کاسل آلمان نیاز است که به زبان آلمانی آشنا باشید. چرا که بیشتر دروس این دانشگاه به زبان آلمانی تدریس می‌شود. برای پذیرش در این دانشگاه باید مدرکی معتبر ارائه دهید. مدارکی مانند TestDaf، آزمون DSH، آزمون‌های GDS و KDS و ZOP و همچنین دیپلم زبان آلمانی مدارکی معتبر در این زمینه هستند.

خوابگاه‌های دانشگاه کاسل

دانشگاه کاسل دارای 16 خوابگاه بزرگ است که مجموعاً بیشتر از هزار اتاق به دانشجویان می‌دهند. البته اقامت دانشجویان در آن‌ها حداکثر برای دو ترم می‌باشد. همچنین خانه‌هایی به صورت خصوصی به دانشجویان اجاره داده می‌شود. در صورتی که دانشجویان به همراه خانواده باشند برای آن‌ها آپارتمان‌های مبله و با امکانات بالا در نظر گرفته می‌شود.

تحصیل در دانشگاه فریدریش شیلر ینا آلمان

گرفتن ویزای تحصیلی برای کشور آلمان کار دشواری نیست؛ تنها باید مطابق قوانین و دستورالعمل‌ها پیش روید. شما می‌توانید با مراجعه به شرکت ویکو به اخذ ویزای تحصیلی موردنیاز خود اقدام کنید. همچنین می‌توانید انواع ویزای کاری مانند ویزای کاری آلمان یا ویزای آوسبیلدونگ نیز با کمک این شرکت دریافت نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *