آلمان

بافوگ چیست و چه کاربردی دارد؟

بافوگ چیست

قبل از اینکه به پرسش بافوگ چیست پاسخ بدهیم؛ ابتدا کمی درمورد گروه ویکو اطلاعات کسب می کنیم. در صورتی که از جمله افراد علاقمند به مهاجرت هستید؛ می خواهید به دلایل مختلف مهاجرت کنید، می توانید به شرکت کاریابی بین المللی،  مشاوران شرکت کاریابی ویکو مراجعه کنید. این شرکت از بهترین مشاوران بهره می برد.

بافوگ چیست؟

قبل از اینکه به پرسش بافوگ چیست پاسخ بدهیم؛ ابتدا کمی درمورد گروه ویکو اطلاعات کسب می کنیم. در صورتی که از جمله افراد علاقمند به مهاجرت هستید؛ می خواهید به دلایل مختلف مهاجرت کنید، می توانید به شرکت کاریابی بین المللی،  مشاوران شرکت کاریابی ویکو مراجعه کنید. این شرکت از بهترین مشاوران بهره می برد.  شما می توانید هر اطلاعاتی که در زمینه مهاجرت لازم دارید؛ از طریق گروه ویکو به دست آورید.

و اما بافوگ چیست؟ برای پاسخ به این سوال که بافوگ چیست باید بگویم؛ در کشور آلمان دولت به منظور حمایت مالی از افرادی که خواهان ورود به دانشگاه هستند؛ بودجه و هزینه در نظر می گیرد. در حقیقت برای پاسخ به سوال بافوگ چیست؛ می توانیم بگوییم که بافوگ مخفف قانون فدرال و بودجه آموزش و پرورش کشور آلمان می باشد.

در واقع بافوگ برنامه مالی دولت آلمان برای حمایت از دانشجویان می باشد. این برنامه بافوگ که توسط دولت آلمان در نظر گرفته شده است؛ این امکان را به وجود می آورد تا دانشجویان خارجی و بومی که قصد تحصیل در این کشور را دارند؛ اما توان پرداخت هزینه های دانشگاه را ندارند، بتوانند با کمک دولت به ادامه تحصیل بپردازند.

در حقیقت بافوگ شامل دو بخش مالی است، قسمتی از این بودجه کمک مالی دولت به دانشجویان محسوب می شود؛ و قسمت دیگر آن قرض است که بدون بهره باید توسط دانشجو پرداخت شود. بعد از این که دانشجویانی که در طول تحصیل خود از برنامه بودجه دولت؛ بافوگ استفاده کردند، فارغ التحصیل شوند باید پنجاه درصد این هزینه مالی را بدون بهره برگردانند. با توجه به اینکه رشته دانشگاهی شما چیست؟ چه مدت زمان باید تحصیل کنید، در دوره های مشخص شده از این بودجه بهره‌مند می شوید.

بافوگ چیست

بافوگ چیست؟ بودجه بافوگ به چه کسی تعلق می گیرد؟

تا این جای مقاله تقریبا به سوال بافوگ چیست پاسخ داده ایم، اینکه شما به عنوان یک دانشجو در دانشگاه های آلمان بتوانید بافوگ دریافت کنید؛ به عوامل مختلف بستگی دارد. برای مثال به وضعیت اقامت شما در این کشور، میزان تحصیلات شما و سن شما بستگی دارد که آیا شما بافوگ دریافت می کنید یا نه.

بودجه بافوگ و تمامی هزینه هایی که از این طریق صرف امور دانشجویان می شوند؛ در دوره‌ های لیسانس و فوق لیسانس قابل دریافت هستند. اگر شما قصد ادامه تحصیل در این کشور و در مقطع دکترا را دارید. در صورتی که توان پرداخت هزینه های دانشگاه را ندارید؛ نمی توانید از بودجه بافوگ استفاده کنید. در این صورت باید از برنامه های تحصیلی دیگر استفاده کنید.

شرایط سنی برای دریافت بافوگ به این صورت است که اگر هنگام آغاز دوره لیسانس شما بیش تر از سی سال سن داشته باشید. در هنگام دوره فوق لیسانس سن شما بیش تر از سی و پنج سال باشد؛ شما نمی توانید برای دریافت بافوگ درخواست کنید. البته گاهی شرایط خاص استثنا قائل می شوند.

بافوگ چیست

برای مثال اگر به دلیل وجود مشکلات در کشور خود؛ دانشجو نتواند که ادامه تحصیل دهد. و یا اینکه فرد مدرک مدرسه را در کشور آلمان کسب کرده؛ در این صورت حتی اگر سن شما بیش تر از سن ذکر شده باشد. می توانید برای دریافت بافوگ اقدام کنید. در مورد شرایط اقامت نیز باید بگویم در صورتی که پناهندگی شما از طرف این کشور قبول شده است. بدون توجه به این که چه مدت از اقامت شما گذشته شما می توانید برای دریافت بافوگ اقدام کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *