آلمان

برترین دانشگاه ‌های آلمان با رتبه بندی QS

برترین دانشگاه ‌های آلمان با رتبه بندی QS

توجه به برترین دانشگاه ‌های آلمان با رتبه بندی QS در تصمیم‌گیری جهت اقامت آلمان و تحصیل در آن بسیار مؤثر است. کشور آلمان از نظر QS دارای دانشگاه‌های برتری است.

QS نام موسسه‌ای می‌باشد که فعالیت اصلی آن معرفی و رتبه بندی دانشگاه های برتر در دنیاست. برترین دانشگاه ‌های آلمان با رتبه بندی QS از جمله مواردی هستند که بسیار مورد جستجوهای مکرر کاربران واقع می‌شوند. چرا که انگیزه بیشتر این افراد اقامت آلمان است.

به همین جهت با تحصیل کردن در یکی از بهترین دانشگاه های آلمان قصد دارند به انگیزه خود تحقق ببخشند. در این مطلب به معرفی چند مورد از این دانشگاه های برتر می‌پردازیم.

برترین دانشگاه آلمان– دانشگاه فنی مونیخ

دانشگاه فنی مونیخ از نظر برترین دانشگاه ‌های آلمان با رتبه بندی QS در مرتبه ۵۰ قرار گرفته است. بسیاری از افراد هستند که متقاضی تحصیل در این دانشگاه می‌باشند. دانشگاه مونیخ آلمان دارای ۱۶۹ رشته می‌باشد که از جمله پر متقاضی‌ترین آن‌ها می‌توان به مهندسی هوافضا، بیوشیمی، مهندسی شیمی، علوم کشاورزی و … اشاره کرد.

برترین دانشگاه ‌های آلمان با رتبه بندی QS

برترین دانشگاه آلمان- دانشگاه فریدریش شیلر ینا

دانشگاه فریدریش شیلر ینا آلمان نیز از برترین دانشگاه ‌های آلمان با رتبه بندی QS می‌باشد. این دانشگاه در این رده بندی در جایگاه ۳۲۳ جهانی قرار دارد. این دانشگاه در شهر ینا آلمان واقع است که از سال ۱۵۵۸ میلادی فعالیت خود را در حوزه آموزشی آغاز کرده است.

هم اکنون ۱۸٫۲۱۹ دانشجو در دانشکده‌های این دانشگاه مشغول تحصیل هستند. حدود ۵ درصد این دانشجویان بین‌المللی می‌باشند. گفتنی است که دانشگاه ینا در میان دانشگاه های آلمان دارای رتبه ۲۵ است.

برترین دانشگاه آلمان- دانشگاه کلن

دانشگاه کلن به عنوان برترین دانشگاه آلمان می‌باشد. این دانشگاه دارای رتبه جهانی ۲۸۲ است و حدود ۴۸ هزار دانشجو در آن مشغول تحصیل هستند. از این تعداد دانشجو حدود ۵۷۲۳ نفر دانشجوی بین‌المللی هستند. دانشگاه کلن به سبب رتبه و جایگاهش می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. پس اگر قصد تحصیل در این دانشگاه را دارید باید قبل از هر چیز به فکر دریافت یک ویزای تحصیلی معتبر باشید.

تماس با ما

دانشگاه هامبورگ آلمان

دانشگاه هامبورگ با داشتن رتبه ۲۲۸ از نظر برترین دانشگاه ‌های آلمان با رتبه بندی QS توانسته نامی درخشان در میان دانشگاه های دنیا داشته باشد. این دانشگاه دارای ۸ دانشکده است که جمعیت انبوهی از دانشجویان داخلی و خارجی در آن مشغول تحصیل هستند.

در این دانشگاه مانند هر دانشگاه دیگری تمامی درس‌ها به زبان آلمانی و انگلیسی ارائه می‌گردند. برای شرکت در این دانشگاه باید سطح های مختلف زبان آلمانی و انگلیسی را آموزش ببینید که جهت فراگیری این مهم می‌توانید با کارشناسان گروه ویکو نسبت به دریافت مشاوره ارتباط برقرار نمایید.

سخن آخر

در این مطلب به معرفی چهار مورد از برترین دانشگاه های آلمان که جزء برترین دانشگاه ‌های آلمان با رتبه بندی QS هستند پرداخته شد. توجه داشته باشید که علاوه بر این تعداد، دانشگاه های دیگری هم هستند که در این رتبه بندی جایگاه بالایی دارند. تحصیل در آلمان یکی از راه‌های اقامت کردن در این کشور است.

برترین دانشگاه ‌های آلمان با رتبه بندی QS

شرایط زندگی در آلمان طوری است که هر ساله تعداد زیادی از افراد خواهان اقامت در این کشور هستند. البته علاوه بر تحصیل می‌توان با شرکت در دوره‌های کارآموزی و فراگیری حرفه مورد نظر خود در این کشور اقامت کنید. تنها کافی است که نسبت به تهیه ویزای آوسبیلدونگ و یا ویزای کاری آلمان اقدام نمایید. برای انجام این فرایند می‌توانید به شرکت ویکو مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *