ایتالیا

بورسیه های تحصیلی ایتالیا

بورسیه های تحصیلی ایتالیا

در ایتالیا، همه دانشجویان بین‌المللی بر اساس شرایط مالی و/یا شایستگی‌های مشابه، حق دریافت خدمات کمک مالی مشابهی با دانشجویان ایتالیایی دارند. بورسیه های دولتی در سطح ملی و منطقه‌ای وجود دارد که دانشجویان بین‌المللی می‌توانند برای آن درخواست دهند. علاوه بر این، برخی از دانشگاه‌های ایتالیا برنامه‌های بورس تحصیلی ایتالیا را برای دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهند.

بورسیه های تحصیلی ایتالیا

دولت ایتالیا برای تحصیل در ایتالیا هم به شهروندان خارجی و هم به شهروندان ایتالیایی مقیم خارج از کشور (IRE) بورسیه تحصیلی اعطا می‌کند. بورسیه های تحصیلی برای انواع دوره‌های زیر ارائه می‌شود: مدرک کارشناسی ارشد (Laurea Magistrale 2° ciclo)، دوره‌های آموزش عالی در هنر، موسیقی و رقص (AFAM)، برنامه دکترا، تحقیقات تحت نظارت آکادمیک (Progetti in co-tutela) و دوره‌های زبان و فرهنگ ایتالیایی. این بورسیه شامل شهریه، بیمه درمانی و کمک هزینه ماهانه می‌باشد. فقط می‌توان برای بورسیه های سه، شش یا نه ماهه درخواست داد.

برنامه “استعداد خود را در ایتالیا سرمایه‌گذاری کنید” که توسط وزارت امور خارجه ایتالیا و وزارت توسعه اقتصادی ایتالیا پشتیبانی می‌شود، به دانشجویان آذربایجان، کلمبیا، مصر، اتیوپی، غنا، هند، اندونزی، ایران، قزاقستان، مکزیک، ارائه می‌دهد.

ترکیه، تونس و ویتنام فرصتی برای توسعه مهارت‌ها و تخصص از طریق طیف وسیعی از دوره‌های کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی، در زمینه‌های مهندسی،فناوری‌های پیشرفته، معماری، طراحی، اقتصاد و مدیریت در دانشگاه‌های معتبر ایتالیا می‌دهد. به بهترین دانشجویان بورسیه تحصیلی ارائه می‌شود که توسط شرکا و حامیان اصلی شرکت حمایت می‌شود.

بورسیه های تحصیلی ایتالیا

بورسیه های تحصیلی ایتالیا: بورسیه های EDISU Piemonte

دانشجویانی از جمله دانشجویان بین‌المللی غیر اتحادیه اروپا که در دوره‌های کارشناسی تمام وقت، کارشناسی ارشد، مدرک کارشناسی ارشد تک دوره‌ای، یا دوره‌های دکترا در یکی از دانشگاه‌های پیمونت (یعنی پلی‌تکنیک تورینو، دانشگاه تورینو، دانشگاه شرق پیمونت) می‌توانند برای بورسیه تحصیلی EDISU در صورتی که شایستگی و شرایط اقتصادی را برآورده کنند، درخواست دهند. دانشجویان پاره وقت در صورت ثبت‌نام در مقطع کارشناسی می‌توانند درخواست دهند. مقدار بورسیه تحصیلی بسته به شرایط مختلف متفاوت است. خدمات اسکان را می‌توان به دانشجویان غیر مقیم نیز اعطا کرد.

بورسیه های تحصیلی ایتالیا: کمک هزینه تحصیلی دانشگاه بولونیا برای دانشجویان بین‌المللی

دانشگاه بولونیا به دانشجویان بین‌المللی شایسته‌ای که مایل به ثبت‌نام در دوره‌های دوره اول (لیسانس)، دوره دوم (کارشناسی ارشد) یا دوره‌های تک دوره‌ای در دانشگاه بولونیا هستند، کمک هزینه تحصیلی ارائه می‌دهد. هر کمک هزینه تحصیلی برای یک سال تحصیلی اعطا می‌شود و در مجموع 11059 یورو و معافیت کامل از هزینه تحصیل است.

بورسیه های تحصیلی ایتالیا: برنامه بورس تحصیلی بین‌المللی پادوآ

دانشگاه پادوآ همچنین بورسیه های تحصیلی کامل را به دانشجویان با استعدادی که مایل به ادامه تحصیل در دوره اول یا دوره دوم هستند ارائه می‌دهد که به زبان انگلیسی در پادووا تدریس می‌شود. این کمک هزینه تحصیلی شامل کمک هزینه معاش 8000 یورو و معافیت از هزینه تحصیل است.

معافیت از هزینه تحصیل در دانشگاه پاویا برای دانشجویان بین‌المللی

به منظور تقویت حضور دانشجویان بین‌المللی و ایجاد جامعه‌ای جهانی‌تر، دانشگاه پاویا 150 معافیت از هزینه‌های تحصیلی اعطا می‌کند که معافیت از پرداخت شهریه دانشگاه را به همه دانشجویان خارجی که در برنامه‌های تحصیلی منتخب در دانشگاه ثبت‌نام می‌کنند، اعطا می‌کند. سال تحصیلی 2022/2023.

تماس با ما

بورسیه های تحصیلی ایتالیا: شایستگی بوکونی و جوایز بین‌المللی

دانشگاه Bocconi بورسیه های تحصیلی مبتنی بر شایستگی را به دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهد که در هر برنامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد واجد شرایط در Bocconi ثبت‌نام می‌کنند. این بورسیه شامل معافیت نیم تا کامل شهریه به ارزش 12000 یورو در سال برای برنامه لیسانس و تا 14000 یورو در سال برای برنامه کارشناسی ارشد علوم است.

بورسیه های تحصیلی مبتنی بر شایستگی Politecnico de Milano برای دانشجویان بین‌المللی

هر سال، Politecnico di Milano تعدادی بورسیه تحصیلی مبتنی بر شایستگی را به با استعدادترین نامزدهای بین‌المللی پذیرفته شده در برنامه کارشناسی ارشد ارائه می‌دهد. دانشجویانی که بورسیه تحصیلی دریافت می‌کنند فقط باید هزینه اداری حدود 200 یورو بپردازند. بورسیه های 5000 یورو تا 10000 یورو در سال نیز ممکن است علاوه بر معافیت از هزینه تحصیل اعطا شود.

بورسیه های بین‌المللی Politecnico di Torino

Politecnico di Torino بورسیه هایی را به دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهد تا در برنامه‌های دانشگاهی در زمینه‌های خاصی مانند مهندسی و معماری شرکت کنند.

بورسیه های بین‌المللی Università Cattolica

بورسیه بین‌المللی UCSC یک کاهش هزینه تحصیلی سالانه است که توسط دانشگاه کاتولیکا به منظور تقویت دسترسی دانشجویان بین‌المللی به برنامه‌های مدرک ترویج می‌شود. این تخفیف حدود 25 درصد از کل هزینه را پوشش می‌دهد.

آیا نمی‌دانید که چگونه می‌توانید برای تحصیلات کاذب خود در ایتالیا بورسیه تحصیلی کالج دریافت کنید؟ ما فهرست گسترده‌ای از فرصت‌های بورسیه تحصیلی برای دانشگاه‌های ایتالیا، از جمله بهترین بورسیه‌های ملی و بین‌المللی، بورسیه‌های تحصیلی، کمک هزینه‌های کالج و دانشگاه، بورسیه‌های تحصیلی رایگان، بودجه فدرال و سایر اشکال کمک مالی دانشجویی را ارائه می‌کنیم.

شما می‌توانید برای بورسیه های دانشگاهی در ایتالیا از جمله کمک مالی برای دبیرستان، کمک‌های مالی برای دانشجویان، بورسیه های تحصیلات تکمیلی، بورسیه های تحصیلات تکمیلی و موارد دیگر که همه در پایگاه داده گسترده بورسیه ما موجود است، درخواست دهید.

بورسیه های تحصیلی ایتالیا

بورسیه تحصیلی مناسب را در ایتالیا، برای طیف گسترده‌ای از مدارک تحصیلی، از جمله بورسیه های تحصیلی بازرگانی و مدیریت، بورسیه های مهندسی، بورسیه های دانشکده حقوق یا دانشکده پزشکی، همچنین بورسیه های ورزشی، هنر یا موسیقی برای کمک به پرداخت هزینه تحصیل خود در خارج از کشور پیدا کنید.

ایتالیا به عنوان یک کشور عضو زیبا و سازگار در اتحادیه اروپا، مقصد اصلی برای دانشجویان بین‌المللی است که می‌خواهند تحصیلات خود را در خارج از کشور ادامه دهند. بورسیه های تحصیلی در ایتالیا شامل فرصت‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد است که برای دانشجویان محلی و همچنین کسانی که از منطقه اروپا و سایر قاره‌ها مانند آفریقا و آسیا هستند باز است. فرصت‌های بورسیه تحصیلی در ایتالیا بر اساس نیاز، جنسیت، کشور، منطقه محور و شایستگی محدود می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در ایتالیا و مهاجرت تحصیلی به ایتالیا به سایت شرکت بین‌المللی ویکو مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *