آلمان

تحصیلات مورد نیاز برای ویزای آوسبیلدونگ آلمان

تحصیلات مورد نیاز برای ویزای آوسبیلدونگ آلمان

آژانس کاریابی بین‌المللی ویکو یک وب سایت برای کارگران بین‌المللی که مایل به کسب تحصیلات مورد نیاز برای ویزای آوسبیلدونگ آلمان هستند؛ راه‌اندازی کرده است. این سایت شامل یک تابلوی کار است. این وب سایت اولین جایی است که می‌توانید وارد بازار کار در آلمان شوید که برای ایرانیان ساخته شده است. از آنجایی که بر اساس قوانین دولت آلمان این آژانس کار می‌کند، تمام اطلاعات رسمی، دقیق و به روز هستند.

تحصیلات مورد نیاز برای ویزای آوسبیلدونگ آلمان

آژانس کاریابی بین‌المللی ویکو یک وب سایت برای کارگران بین‌المللی که مایل به کسب تحصیلات مورد نیاز برای ویزای آوسبیلدونگ آلمان هستند؛ راه‌اندازی کرده است. این سایت شامل یک تابلوی کار است. این وب سایت اولین جایی است که می‌توانید وارد بازار کار در آلمان شوید که برای ایرانیان ساخته شده است. از آنجایی که بر اساس قوانین دولت آلمان این آژانس کار می‌کند، تمام اطلاعات رسمی، دقیق و به روز هستند.

اطلاعات درباره تحصیلات مورد نیاز برای ویزای آوسبیلدونگ آلمان

به عنوان یک شهروند غیر اتحادیه اروپا، باید ثابت کنید که دبیرستان را در کشور خود به پایان رسانده‌اید. علاوه بر این، شما باید مهارت‌های خوب زبان آلمانی را نشان دهید. حداقل سطح زبان برای درخواست A2 است. تا زمانی که دوره شما شروع می‌شود، حداقل B1 است. برخی از مشاغل پیشرفته یا فنی، مانند پرستاری و مهندسی، به مهارت‌های زبانی پیشرفته نیاز دارند.

کلاس‌های زبان و آزمون‌های رسمی در موسسه گوته در دسترس است. آن‌ها دوره‌های زبان و آزمون‌هایی را ارائه می‌دهند که در سطح بین‌المللی شناخته شده است. در اینجا می‌توانید در یک پیش آزمون شرکت کنید.

یک دوره ادغام برای مهارت‌های زبان و زندگی روزمره باید داشته باشید، البته الزامی نیست، اما برای هر کسی که مایل به زندگی و کار در کشور خود است به شدت توصیه می‌شود. برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا، اولین قدم شما این است که مدارک خود را آماده کنید. از آنجایی که گواهینامه‌های شما از خارج از آلمان است، باید ترتیب ترجمه آن‌ها را بدهید. قدم بعدی این است که آن‌ها را بشناسید. برای شروع فرآیند ترجمه و شناسایی مدارک خود از وب سایت آژانس ویکو دیدن کنید.

تحصیلات مورد نیاز برای ویزای آوسبیلدونگ آلمان

مدارک اصلی مورد نیاز

درست است که در این مقاله به تحصیلات مورد نیاز برای ویزای آوسبیلدونگ آلمان می‌پردازیم اما هنگامی که مدارک شما مرتب شد، باید شرکت‌هایی را که می‌خواهید با آن‌ها کار کنید پیدا کرده و درخواست دهید. برخی از آن‌ها امکان مصاحبه با اسکایپ را فراهم می‌کنند، بنابراین می‌توانید از کشور مبدأ درخواست دهید. دیگران نیاز به مصاحبه حضوری دارند. تحصیلات مورد نیاز برای ویزای آوسبیلدونگ آلمان با توجه به هر کشوری متفاوت است.

برای بازدید و مصاحبه می‌توانید درخواست ویزای موقت بدهید و ابتدا اسناد مربوط به تحصیلات مورد نیاز برای ویزای آوسبیلدونگ آلمان آماده کنید. شهروندان برخی از کشورها برای این بازدید اولیه نیازی به مجوز ندارند. برای این افراد، پاسپورت فعلی تا 90 روز کافی است.

سایت ویکو بستری برای ارتباط متقاضیان خارجی با شرکت‌های آلمانی است که به دنبال افراد تجاری هستند. اگر مصاحبه موفقی داشته‌اید، باید برای ویزا اقدام کنید. اگر از قبل آنجا هستید، می‌توانید این کار را در هر سفارت آلمان انجام دهید. هزینه اتحادیه اروپا 75 یورو است. برای یافتن نزدیک‌ترین نمایندگی آلمان در خارج از کشور، به وزارت خارجه فدرال مراجعه کنید.

شرایط ویزا با توجه به تحصیلات مورد نیاز برای ویزای آوسبیلدونگ آلمان:

مدارک زیر برای درخواست ویزا مورد نیاز است:

  • دیپلم دبیرستان
  • حداقل مهارت زبان A2 در ابتدای آموزش، این باید B1 باشد
  • اثبات منابع مالی – حساب مسدود شده (700 یورو در ماه)
  • رزومه کوتاه (CV) شامل جزئیات آموزشی خاص
  • مدرک بیمه درمانی
  • اثبات مسکن
  • گواهی قبولی در آموزش حرفه‌ای
  • در صورت لزوم، تأیید آژانس کار فدرال برای آموزش شما

تماس با ما

دانش آموزان در طول دوره آموزش حرفه‌ای با توجه به تحصیلات مورد نیاز برای ویزای آوسبیلدونگ آلمان چقدر می‌توانند درآمد کسب کنند؟

در طول آموزش، ممکن است تا 10 ساعت در هفته در یک زمینه نامرتبط کار کنید تا درآمد خود را تکمیل کنید. به عنوان مثال، فردی که برای پرستاری تحصیل می‌کند، می‌تواند تا 10 ساعت در هفته در رستوران کار کند.

علاوه بر این، کارفرمایان ممکن است کمک هزینه آموزشی ماهانه ارائه دهند. کمک هزینه آموزشی بسته به کارفرما و رشته تحصیلی متفاوت است. معمولاً از 600 یورو شروع می‌شود. ممکن است با پیشرفت آموزش، کمک افزایش یابد، اما تضمینی نیست.

آموزش Ausbildung یک فرصت عالی برای ورود به نیروی کار آلمان است. تاجران ماهر در سراسر جهان تقاضای زیادی دارند. پس از اتمام دوره آموزشی و رعایت سایر حداقل شرایط، شما واجد شرایط درخواست اقامت دائم آلمان هستید.

من بالای 30 سال دارم، آیا می‌توانم Ausbildung را در آلمان انجام دهم؟

بله شما می‌توانید Ausbildung را در آلمان انجام دهید. هیچ شرط سنی برای Ausbildung در آلمان وجود ندارد؛ اما بهتر است ابتدا با شرکت‌های آلمانی تماس بگیرید، در مورد تحصیلات مورد نیاز برای ویزای آوسبیلدونگ آلمان، تجربیات، مهارت زبان، سن خود به آن‌ها بگویید و شرایط Ausbildung را بپرسید و سپس ادامه دهید.

شرایط ورود دانشجویان و تحصیلات مورد نیاز برای ویزای آوسبیلدونگ آلمان

آلمان روز به روز برای افراد پر تلاش محبوب‌تر می‌شود. به ویژه در بین دانشجویان بین‌المللی و فارغ‌التحصیلان از سراسر جهان در حال افزایش است. علاوه بر این، آلمان با فراهم کردن فرصت‌های متعدد در زمینه‌های آموزش و توسعه شغلی، ذهن مشتاق افراد سخت‌کوش را تغذیه می‌کند؛ و درست مانند هر کسی که واجد شرایط درخواست برای برنامه‌های تحصیلی در آلمان است، همه نیز حق دارند که دوره‌های آموزشی و کارآموزی شغلی را جستجو کنند و درخواست خود را از خارج ارسال کنند.

با این وجود، رسیدن به آلمان چیزی است که باید با دقت از آن عبور کنید. بسته به کشوری که از آن آمده‌اید یا شرایط دیگر، ممکن است در ابتدا نیاز به دریافت ویزا برای ورود به آلمان داشته باشید. به همین دلیل، بیایید شرایط و روند درخواست ویزای آموزشی/کارآموزی آلمان را بررسی کنیم تا بتوانید در کمترین زمان خود را در حال پیشرفت شغلی در آلمان ببینید.

تحصیلات مورد نیاز برای ویزای آوسبیلدونگ آلمان

شرایط ویزای آلمان و فرآیند درخواست برای دانشمندان و محققان مهمان و تحصیلات مورد نیاز برای ویزای آوسبیلدونگ آلمان

به عنوان یک دانشمند مهمان که به سمت آلمان می‌رود، ممکن است لازم باشد قبل از سفر، ویزا دریافت کنید؛ بنابراین باید متوجه شوید که ساکنان کدام کشورها مشمول شرایط ویزا هستند و کسانی که از سفر بدون ویزا به آلمان لذت می‌برند. اگر متوجه شدید که برای ورود به آلمان به ویزا نیاز دارید، حتماً این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *