آلمان

تحصیل در رشته فیزیوتراپی در آلمان همراه با کار تضمینی

تحصیل در رشته فیزیوتراپی در آلمان

تحصیل در رشته فیزیوتراپی در آلمان معمولاً دارای طرفداران بسیاری است . هر ساله متقاضیان زیادی را در سراسر دنیا به خود جذب می‌کنند.

تحصیل در رشته فیزیوتراپی در آلمان دارای متقاضیان بسیاری است. در آلمان شمار بسیاری دانشگاه برای تعلیم و تحصیل این رشته وجود دارد. سالانه دست كم ۷۰۰۰ دانشجو در این  کشور فارغ التحصیل می‌شوند. بیشتر این دانشگاه‌ها وابسته به کلینیک‌ها و بیمارستان‌های آلمان می‌باشند.

شرایط تحصیل در رشته فیزیوتراپی در آلمان

شرایط تحصیل در رشته فیزیوتراپی در آلمان و اخذ پذیرش دانشگاه، به پایان رساندن دوره دبیرستان می‌باشد. افزون بر این متقاضیانی که دوست دارند در این رشته تحصیل ‌کنند باید شرایطی داشته باشند. از نظر روحی و جسمی باید  کاملاً سالم باشند. متقاضیان نباید هیچ نوع سوءسابقه و پیشینه‌ای داشته باشند. داشتن مدرک زبان آلمانی در سطح B1 هم یکی از شرایط تحصیل در رشته فیزیوتراپی در آلمان می‌باشد. مقصود از دوره فیزیوتراپی، آموزش متقاضیانی است که می‌توانند به طور مستقل به کار بپردازند.

تحصیل در رشته فیزیوتراپی در آلمان

روش اخذ پذیرش جهت تحصیل در رشته فیزیوتراپی در آلمان

شما جهت تحصیل در رشته فیزیوتراپی در آلمان باید به موارد مهمی توجه کنید. بهتر است بدانید هیچ یک از دانشکده‌های این کشور، رشته فیزیوتراپی را به زبان انگلیسی تدریس نمی‌کنند. بدین جهت شما بایستی جهت اخذ پذیرش در مقاطع مختلف مدرک زبان آلمانی داشته باشید. سپس مدرک را به دانشگاه مدنظر عرضه نمایید. در این صورت ضمانت نمایید که قادر به تحصیل در این رشته هستید.

فرستادن تقاضای تحصیل به یکی از دانشکده‌های موثق در این کشور جهت آغاز تحصیل امری طبیعی است.  حتی هر دانشکده‌ای می‌تواند اسناد و الزامات متنوعی را تقاضا نماید. در این صورت به این مسئله حتماً دقت نمایید. چنانچه به  کلیه اسناد و الزامات قانونی توجه کردید اخذ پذیرش جهت تحصیل در این رشته در کشور آلمان کار سختی نخواهد بود. زیرا که دشواری‌های اساسی کار به طی کردن واحدهای درسی و اخذ مدرک پایانی مرتبط است.

تماس با ما

هزینه تحصیل این رشته در آلمان

هزینه تحصیل در رشته فیزیوتراپی در آلمان یکی از معضلات اصلی هر متقاضی می‌باشد. خوشبختانه می‌توان بیان کرد که در این کشور این چالش به حداقل رسیده است. تحصیل در رشته نامبرده شده در دانشگاه‌های دولتی آلمان برای دانشجویان خارجی و داخلی حدوداً مجانی است. هزینه آنچنانی برای متقاضیان در بر نخواهد داشت. این مجانی بودن سبب شده هر ساله دانشجویان بسیاری از کل دنیا جهت تحصیل در این رشته به این کشور بیایند.

دانشکده‌های آلمان به برخی متقاضیان انتخابی که دارای شرایط هستند جهت تحصیل در رشته فیزیوتراپی بورسیه هم می‌دهند. بدین جهت هزینه‌های مربوط به متقاضیان را تحت پوشش قرار می‌دهد. در این صورت تحصیل را برای متقاضیان خود راحت‌تر می‌کند. ناگفته نماند تحصیل در رشته فیزیوتراپی در آلمان در دانشکده‌های خصوصی دارای شهریه می‌باشد. این شهریه‌ها ثابت نیست و هر ساله به وسیله خود مراکز گزارش داده می‌شود.

افزون بر این بایستی هزینه‌های  زندگی را هم چون  مسکن، خوراک، پوشاک، حمل‌ونقل و… را مدنظر قرار داد. البته این کشور جزو کشورهای گران قیمت هم به حساب نمی‌آید. هزینه‌های زندگی در آن کاملاً منصفانه و مناسب می‌باشند. مسلماً هزینه‌های گفته شده به سبک زندگی اشخاص بستگی دارد. با همه موارد گفته شده و مجانی بودن تحصیل در آلمان، این کشور می‌تواند یک مقصد مناسب جهت تحصیل در فیزیوتراپی باشد.

تحصیل در رشته فیزیوتراپی در آلمان

جمع بندی

تحصیل در رشته فیزیوتراپی در آلمان معمولاً دارای طرفداران بسیاری است . هر ساله متقاضیان زیادی را در سراسر دنیا به خود جذب می‌کنند. تحصیل این رشته در آلمان دارای شرایط متنوعی است. به دلیل اینکه آموزش این رشته در دانشکده‌ها به زبان آلمانی است باید متقاضیان به این زبان مسلط باشند.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویزای کاری آلمان، ویزای تحصیلی آلمان و ویزای آوسبیلدونگ با گروه مهاجرتی و کاریابی ویکو در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *