آلمان

دریافت ویزای آوسبیلدونگ آلمان برای متخصصان

دریافت ویزای آوسبیلدونگ آلمان برای متخصصان

آوسبیلدونگ آلمان به عنوان آموزش حرفه‌ای یا کارآموزی نیز شناخته می‌شود و یک راه عالی برای شروع حرفه شما در آلمان است. این یک آموزش مرتبط با حرفه است که شامل درس‌های تئوری و عملی به طور هم‌زمان است. آلمان بیش از 300 شغل حرفه‌ای دارد و برای هر یک از آن‌ها یک برنامه آموزشی وجود دارد ! سؤال این است که آیا یک شهروند غیر اتحادیه اروپا می‌تواند برای Ausbildung در آلمان درخواست دهد؟ دریافت ویزای آوسبیلدونگ آلمان برای متخصصان چگونه است؟

دریافت ویزای آوسبیلدونگ آلمان برای متخصصان

آوسبیلدونگ آلمان به عنوان آموزش حرفه‌ای یا کارآموزی نیز شناخته می‌شود و یک راه عالی برای شروع حرفه شما در آلمان است. این یک آموزش مرتبط با حرفه است که شامل درس‌های تئوری و عملی به طور هم‌زمان است. آلمان بیش از 300 شغل حرفه‌ای دارد و برای هر یک از آن‌ها یک برنامه آموزشی وجود دارد ! سؤال این است که آیا یک شهروند غیر اتحادیه اروپا می‌تواند برای Ausbildung در آلمان درخواست دهد؟ دریافت ویزای آوسبیلدونگ آلمان برای متخصصان چگونه است؟

پاسخ بله است؛ همه ملیت‌ها مجاز به درخواست Ausbildung (آموزش حرفه‌ای) در آلمان هستند. با این حال، برای برخی از مشاغل، باید از آژانس کار فدرال (Vorranprüfung) تأییدیه دریافت کنید. آن‌ها تعیین می‌کنند که آیا یک نامزد خارجی ویزای کار دریافت می‌کند یا خیر. دریافت ویزای آوسبیلدونگ آلمان برای متخصصان نیز یکی از این موارد است.

بنابراین، به عنوان یک شهروند غیر اتحادیه اروپا، بهتر است حرفه‌ای را انتخاب کنید که به چنین تأییدیه‌ای نیاز ندارد، مثلاً در “لیست سفید” باشد. شانس دریافت ویزا برای آموزش حرفه‌ای در آلمان را افزایش می‌دهد. در این پست، یاد خواهید گرفت که کدام برنامه‌های Ausbildung در لیست هستند و چگونه می‌توانید برای یکی از شهروندان غیر اتحادیه اروپا درخواست ویزای آوسبیلدونگ آلمان برای متخصصان داشته باشید.

دریافت ویزای آوسبیلدونگ آلمان برای متخصصان برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا

Ausbildung یک آموزش حرفه‌ای دوگانه، ترکیبی از تئوری و عمل است. این یک روش معمول برای دریافت مدرک در آلمان بدون حضور در دانشگاه است. با این حال، مشاغل حرفه‌ای معمولاً تجارت و صنایع‌دستی هستند.

دریافت ویزای آوسبیلدونگ آلمان برای متخصصان

دریافت ویزای آوسبیلدونگ آلمان برای متخصصان و حرفه‌های مشخص

برنامه برای همه ملیت‌ها، اعم از شهروندان آلمانی، اتحادیه اروپا و یا شهروندان غیر اتحادیه اروپا در دسترس است. اروپایی‌ها و آلمانی‌ها از نظر کارفرمایان آلمانی و به‌ویژه دولت اولویت دارند، زیرا آن‌ها آزادی حرکت دارند و می‌توانند بدون هیچ محدودیتی کار کنند.

به عنوان یک شهروند غیر اتحادیه اروپا، برای درخواست Ausbilding فقط به مدرک پایان تحصیلات و مهارت‌های زبان آلمانی نیاز دارید. هیچ الزام قانونی برای مدرک تحصیلی و زبان خاصی وجود ندارد. شرکت، نه ایالت، تصمیم می‌گیرد که آیا پیشینه تحصیلی و زبان شما برای یک برنامه کافی است یا خیر.

از کسب‌وکارها در آلمان برای یافتن متخصصان تجاری با شرایط خاص با مشکل مواجه هستند. در نتیجه، شانس بسیار خوبی برای دریافت مکان Ausbildung دارید. این‌گونه دریافت ویزای آوسبیلدونگ آلمان برای متخصصان راحت‌تر است.

کدام تجارت‌ها به ویژه در رنج دریافت ویزای آوسبیلدونگ آلمان برای متخصصان هستند؟ پرستاری از جمله آن‌هاست. این حوزه‌ای است که تقاضا در آن بسیار بیشتر است و در دسترس است و فرصت خوبی برای حتی شهروندان غیر اتحادیه اروپا است تا از آن استفاده کنند.

برخی از برنامه‌ها حتی در ابتدا افرادی با زبان آلمانی نسبتاً ضعیف و تمرکز و مهارت‌های زبانی آن‌ها را می‌گیرند. اما به خاطر داشته باشید که هیچ آموزشی Ausbildung وجود ندارد که به زبان انگلیسی تدریس کند؛ بنابراین برای دریافت ویزای آوسبیلدونگ آلمان برای متخصصان باید به زبان آلمانی مسلط باشید.

همچنین به متخصصان صنایع‌دستی زیادی نیاز دارد . بنابراین با انتخاب یکی از این مشاغل برای برنامه Ausbildung بهترین فرصت‌ها را در آلمان و شانس بالایی برای گرفتن ویزا خواهید داشت.
برنامه‌های دیگر ممکن است به مدارک بالاتری نیاز داشته باشند و از قبل یک آلمانی برای کار داشته باشید، به ویژه مشاغل منشی و سایر مشاغل مرتبط با مشتری.

با این حال، توصیه می‌شود قبل از شروع آموزش حرفه‌ای به زبان محلی اطمینان داشته باشید، زیرا ممکن است در مدرسه حرفه‌ای به دلیل فقدان زبان آلمانی با مشکلاتی مواجه شوید.

تماس با ما

دریافت ویزای آوسبیلدونگ آلمان برای متخصصان و آزمون‌ها

هیچ برنامه Ausbildung بدون تئوری، خواندن، امتحانات کتبی و سخنرانی وجود ندارد. در نتیجه، متقاضی برای کنار آمدن با آموزش به مقداری آلمانی نیاز دارد! B1 سطح خوبی برای شروع است، اما مطمئناً با گذشت زمان آن را بهبود خواهید داد.

پایان برنامه، دانش آموزان امتحان نهایی را پشت سر می‌گذارند و گواهینامه‌ای دریافت می‌کنند که به آن‌ها اجازه می‌دهد فقط در شغل مشخصی که برای آن آموزش دیده‌اند، استخدام شوند. این گواهی در بسیاری از کشورهای دیگر از جمله اتحادیه اروپا نیز به رسمیت شناخته شده است، بنابراین شما محدود به کار در آلمان نخواهید بود.

یک خبر خوب، پس از تغییر در قانون مهاجرت آلمان در مارس 2020، افراد کشورهای غیر اتحادیه اروپا در صورت تمایل به تکمیل Ausbildung شانس بیشتری در آلمان دارند.
خارجی‌ها از همه کشورها می‌توانند آموزش حرفه‌ای را در آلمان شروع کنند. فارغ‌التحصیلان Ausbildung بر اساس قوانین فعلی فرصت‌های شغلی برجسته‌ای در آلمان دارند: پس از آموزش حرفه‌ای، خارجی‌ها می‌توانند برای کار در این حرفه در آلمان بمانند.

Ausbildung در آلمان

به عنوان یک خارجی، هنگام درخواست ویزای آوسبیلدونگ برای متخصصان در آلمان باید از قبل برنامه‌ریزی کنید. برخی از شرکت‌ها یک سال قبل از شروع برنامه به دنبال کارآموز می‌گردند.

مدارک درخواست خود را آماده کنید

از آنجایی که شما مدرک پایان تحصیلی متفاوتی دارید و به زبان دیگری است، باید آن را به رسمیت بشناسید و به زبان آلمانی ترجمه کنید.

فرآیند شناسایی در آلمان اتفاق می‌افتد. از شما خواسته می‌شود که مدارک خود را به یکی از بخش‌های منطقه‌ای که می‌خواهید در آن زندگی کنید ارسال کنید.

نیازی به جستجوی یک مکان آموزشی از کشور خود نیست. اگر می‌خواهید برای یافتن Ausbildung به آلمان بیایید، می‌توانید این کار را انجام دهید. اگر متخصص هستید باید برای دریافت ویزای آوسبیلدونگ متخصصان در آلمان اقدام کنید.

نیازی به جستجوی چند ماهه برای مکان و مصاحبه اسکایپ نیست، کارفرما و کالج آینده خود را شخصاً بشناسید. علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید تا 10 ساعت در هفته در این مدت کار کنید.

شرایط ویزای کارآموزی:
  •  دیپلم پایان تحصیلات
  •  زبان آلمانی سطح B2
  •  حداکثر سن 25
  •  اثبات مالی 600-700 یورو برای یک ماه
  •  بیمه سلامت
  •  مدرک اقامت

دریافت ویزای آوسبیلدونگ آلمان برای متخصصان

*اگر قبلاً در آلمان اقامت دارید، ارائه مدرکی مبنی بر مهارت زبان آلمانی ضروری نیست. این یک الزام برای برنامه Ausbildung نیست، اما ممکن است برای ویزای Ausbildung الزامی باشد.

اقدام کنید

پس از دریافت مکانی برای آموزش حرفه‌ای، برای اینکه بتوانید به آلمان بیایید و آموزش‌های خود را انجام دهید، باید برای دریافت ویزای آوسبیلدونگ متخصصان در آلمان درخواست دهید.
با این حال، شهروندان استرالیا، اسرائیل، ژاپن، کانادا، کره جنوبی، نیوزلند و ایالات متحده آمریکا می‌توانند بدون ویزا به آلمان سفر کرده و پس از ورود برای اقامت درخواست دهند.

درخواست ویزا یا اجازه اقامت می‌تواند از کشور شما یا از آلمان انجام شود، اگر متقاضی قبلاً در اینجا اقامت داشته باشد. بنابراین، علاوه بر ویزای توریستی، باید چند ویزای آلمانی قبلی داشته باشید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره دریافت ویزای آوسبیلدونگ متخصصان در آلمان به موسسه کاریابی بین‌المللی ویکو مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *