آلمان

راهنمای تحصیل مهندسی شیمی در آلمان

تحصیل مهندسی شیمی در آلمان

تحصیل مهندسی شیمی در آلمان متقاضیان زیادی دارد. خیلی از افراد از طریق تحصیل در این رشته به مهاجرت تحصیلی مبادرت کرده‌اند.

تحصیل مهندسی شیمی در آلمان متقاضیان زیادی دارد. خیلی از افراد از طریق تحصیل در این رشته به مهاجرت تحصیلی مبادرت کرده‌اند. کشور آلمان من جمله کشورهایی می‌باشد که با دارا بودن دانشکده‌ها و مؤسسات موثق و مطمئن در این رشته تحصیلی مقصد خیلی از دانشجویان می‌باشد. شما می‌توانید به واسطه مؤسسات معتبر در این حیطه با شرایط تحصیل در این رشته در آلمان آشنا شوید.

شرایط اخذ پذیرش تحصیل مهندسی شیمی در آلمان

مدارک و شرایط مهم جهت تحصیل مهندسی شیمی در آلمان معمولاً به دانشگاه و رشته مدنظر دانشجو بستگی دارد. از دیگر شرایط مهم جهت تحصیل مهندسی شیمی در آلمان می‌توان به ملیت شخص متقاضی اشاره کرد. چرا که این مبحث در پذیرش او بی تأثیر نخواهد بود. امکان دارد متقاضیان خارجی به اسناد و مدارک بیشتری احتیاج داشته باشند.

تحصیل مهندسی شیمی در آلمان در مقطع کارشناسی

تحصیل مهندسی شیمی در آلمان در مقطع کارشناسی ۳ الی ۴ سال طول می‌کشد. در طی این دوره تحصیلی متقاضیان با استفاده از روش‌های متنوعی می‌آموزند چگونه مسائل مهندسی را حل نمایند. این روش‌ها شامل بکارگیری از ریاضی، اصول علمی و شیوه‌ها و تکنولوژی‌های نوین می‌باشد. زبان آموزش در این دوره تحصیلی آلمانی است.

تحصیل مهندسی شیمی در آلمان

تحصیل مهندسی شیمی در آلمان  در مقطع کارشناسی ارشد

تحصیل مهندسی شیمی در آلمان در مقطع کارشناسی ارشد حدود ۱.۵ الی ۲ سال زمان خواهد برد. حداکثر در ۱۱ دانشگاه موجود می‌باشد. بعضی از تخصص‌های عرضه شده به وسیله دانشگاه‌های مهندسی آلمان، مهندسی بیوشیمی، انرژی و… می‌باشد.

بورسیه تحصیلی رشته مهندسی شیمی در کشور مدنظر

تحصیل رشته مهندسی شیمی در آلمان دارای بورسیه می‌باشد؟ ۳ نوع بورسیه و کمک هزینه تحصیلی در این کشور برای متقاضیان فرابومی در نظر گرفته شده است. این بورسیه‌ها شامل دولتی، خصوصی و بورسیه‌های خاص دانشگاه می‌باشد. نهادهای دیگر من جمله نهاد DAAD  هم بورسیه‌های متنوعی را در دسترس متقاضیان کشور آلمان قرار می‌دهند.

تماس با ما

هزینه تحصیل این رشته در آلمان

هزینه تحصیل رشته مهندسی شیمی در آلمان در دانشگاه‌های دولتی رایگان می‌باشد. متقاضیان هر ترم مبلغ ناچیزی را به منزله سهم ترم برای اجرای امور اداری ،خدمات دانشجویی و جابه‌جایی صرف می‌کند. هزینه تحصیل رشته مهندسی شیمی در آلمان در دانشگاه‌های خصوصی رایگان نمی‌باشد و بایستی هزینه‌هایی را پرداخت کرد. ناگفته نماند هر دو دانشگاه بهترین امکانات را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

جمع بندی

متقاضیان بسیاری سالانه جهت تحصیل مهندسی شیمی در آلمان ، به این کشور مهاجرت می‌کنند. این کشور به دلیل داشتن دانشکده‌های معتبر و موثق در این رشته مقصد خیلی از متقاضیان می‌باشد. این رشته بازار کار عالی دارد. تحصیل در این رشته در مقطع کارشناسی ۳ الی ۴ سال می‌باشد. در مقطع کارشناسی ارشد ۱.۵ الی ۲سال می‌باشد. هزینه‌های این رشته در دانشگاه‌های دولتی رایگان می‌باشد. تنها مبلغ ناچیزی را جهت خدمات دانشجویی هر ترم باید پرداخت کرد. این رشته در آلمان شامل بورسیه می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد ویزای تحصیلی آلمان، ویزای کاری آلمان و ویزای آوسبیلدونگ با مشاوران ویکو تماس حاصل فرمائید.

تحصیل مهندسی شیمی در آلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *