دانمارک

شرایط مهاجرت به دانمارک برای پزشکان

مهاجرت به دانمارک برای پزشکان

دانمارک یکی از کشورهای حوزه شینگن می‌باشد که از رفاه و سطح بالای رضایت مردم نسبت به زندگی در این کشور برخوردار می‌باشد. این کشور در حوزه اسکاندیناوی قرارگرفته است. که نیازمند افراد متخصص درزمینه پزشکی می‌باشد؛ اما از آنجایی که پذیرش پزشکان در این کشور از حساسیت بالایی برخوردار است.

برای مهاجرت به این کشور، پزشکان باید دوره‌های تخصصی بگذرانند. به‌طور کلی مهاجرت به دانمارک برای پزشکان، می‌تواند با رفاه، سطح بالای کیفیت زندگی و درآمد ایده آل در این کشور همراه باشد.

به همین دلیل است که بسیاری از پزشکان دانمارک را برای مهاجرت انتخاب می‌نمایند. شرکت مهاجرتی ویکو با تخصص و تجربه بالا درزمینه مهاجرت، می‌تواند تمامی اطلاعات موردنیاز جهت مهاجرت به دانمارک برای پزشکان را در اختیار شما قرار دهد. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با شرایط مهاجرت به این کشور برای پزشکان بیشتر آشنا کنیم.

نکات حائز اهمیت در رابطه با مهاجرت به دانمارک برای پزشکان

  • یادگیری زبان:

یکی از شرایط مهاجرت به دانمارک برای پزشکان یادگیری زبان در سطح ابتدایی است. ضرورت یادگیری زبان رسمی دانمارک ازجمله شرایطی است که برای پذیرش پزشکان در نظر گرفته شده است. پس از اخذ اقامت این کشور، افراد می‌توانند در کلاس‌های آموزش زبان شرکت نموده و زبان خود را تقویت نمایند. پس‌ازآنکه زبان را به‌طور کامل آموزش دیدند، می‌توانند در آزمون‌های علوم پزشکی مراجعه نمایند. این آزمون‌ها معمولاً 2 تا 3 بار در سال برگزار می‌شود. برای شرکت در این آزمون باید حداقل سن فرد 18 سال باشد. معمولاً این آزمون‌ها برای افرادی که به‌تازگی مهاجرت نموده‌اند، به‌طور مداوم برگزار می‌شود.

  • ویزای همراه:

در برخی مواقع پزشکان می‌خواهند که خانواده خود را نیز با خود به این کشور ببرند. در این صورت اخذ ویزای همراه مهاجرت به دانمارک برای پزشکان ضروری است. در صورت دریافت این ویزا پزشکان می‌توانند همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را همراه با خود به دانمارک ببرند.

  • معادل‌سازی مدارک:

از دیگر نکات حائز اهمیت جهت مهاجرت به دانمارک برای پزشکان معادل‌سازی مدارک است؛ که باید پس از شرکت در آزمون و قبول شدن در آن انجام شود. این مرحله حدود یک سال تا یک سال و نیم طول می‌کشد.

  • مدارک موردنیاز:

از دیگر نکات حائز اهمیت در رابطه با مهاجرت به دانمارک برای پزشکان مدارک و شرایط موردنیاز پزشکان برای اخذ اقامت این کشور می‌باشد. یکی از شرایط مهاجرت به این کشور برای پزشکان این است. که ابتدا مدارک تحصیلی و کاری پزشکان باید موردبررسی و تائید سازمان بهداشت و بیماران دانمارک قرار بگیرد. ارائه کپی تأییدیه جهت دریافت ویزا الزامی است. از طرفی پزشکان باید ثابت کنند که از پشتوانه مالی مناسبی جهت گذران زندگی خود و خانواده برخوردار می‌باشند.

فراموش نکنید که پرینت مالی ارائه‌شده تنها در صورتی که در سه مال گذشته گرفته شده باشد، قابل‌قبول است. درست و دقیق پر شدن فرم کار پزشکان برای مهاجرت به این کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا ناقص و یا اشتباه پر شدن فرم می‌تواند درصد رد شدن درخواست را افزایش دهد.

ارائه کپی تمامی صفحات پاسپورت نیز الزامی می‌باشد. در صورتی که به‌صورت حضوری فرم کار را پرکنید، باید تمامی اطلاعات تکمیلی را نیز تحویل دهید. اما در صورتی که اینترنتی فرم را پرکنید، باید تصاویر مدارک ذکرشده را آپلود نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *