آلمان

شغل‌های پردرآمد آلمان با حقوق جادویی 2021

شغل‌های پردرآمد آلمان

اگر می‌خواهید زندگی مرفهی در آلمان داشته باشید باید به سراغ شغل‌های پردرآمد آلمان بروید. این شغل‌ها گستره متنوعی دارند ازجمله پزشکی، مهندسی IT، مهندسی فنی، مشاوره، مدیریت، وکالت و … هر یک از افرادی که در این رشته‎‌ها مشغول به فعالیت هستند متناسب با تخصص و تجربه کاری حقوق بالایی دریافت می‌نمایند.

شغل‌های پردرآمد آلمان با حقوق جادویی 2021

آلمان را می‌توان یکی از قدرتمندترین کشورهای اروپایی دانست که خصوصاً در زمینه اشتغال و اقتصاد بسیار خوب عمل کرده است. تا جایی که نرخ بیکاری در این کشور زیر 5 درصد اعلام می‌شود. شغل‌های پردرآمد آلمان در گروه‌های بسیار متفاوتی جای می‌گیرند. اگر قصد دارید به‌منظور پیدا کردن کاری مناسب به این کشور سفر کنید، باید بگوییم انتخاب درستی دارید؛ زیرا کمتر پیش می‌آید کسی با تخصص و دانش کافی در آلمان بدون شغل بماند. در این مطلب می‌خواهیم پردرآمدترین شغل‌های آلمان را به شما معرفی کنیم. برای آگاهی از نحوه فعالیت در هر یک از این کارها می‌توانید با مشاوران ما در مجموعه ویکو در ارتباط باشید تا اطلاعات لازم در خصوص هر یک از کارهای پردرآمد در این کشور را در اختیار شما قرار دهند.

شغل‌های پردرآمد آلمان را بشناسید

در این بخش به‌طور مستقیم به سراغ معرفی انواع شغل‌هایی می‌رویم که حقوق نسبتاً بالایی نسبت به سایر شغل‌ها دارند.

پزشک

با توجه به این‌که آلمان در زمینه درمان نیاز زیادی به نیرو دارد، بدیهی است حقوق دریافتی پزشکان نیز بالاتر از سایر رشته‌ها است. البته در این میان پزشکان ارشد بیشتر از دستیاران حقوق دریافت می‌کنند. می‌توان گفت مقدار حقوق پزشکان مختلف با سابقه کاری متفاوت از 85 هزار یورو در سال تا بیش از 200 هزار یورو در سال متغیر است و به همین دلیل در گروه شغل‌های پردرآمد آلمان قرار می‌گیرند.

شغل‌های پردرآمد آلمان

وکیل

وکالت یکی دیگر از رشته‌های کاری است که به‌عنوان یکی از مشاغل پردرآمد آلمان شناخته می‌شود. یک وکیل در آلمان با توجه به این‌که در چه شرکتی و چه شهری کار می‌کند حتی ممکن است حقوق سالیانه بیشتر از یک پزشک ارشد را نیز دریافت نماید.

مدیران

مدیران فروش، مدیر بازرگانی، مدیر فناوری اطلاعات و … ازجمله افرادی هستند که در شغل‌های پردرآمد آلمان مشغول به کار می‌شوند و به ترتیب بیش از 96 هزار یورو، 100 هزار یورو و 96 هزار یورو در سال حقوق دریافت می‌نمایند.

مهندس IT

مهندسی IT رشته‌ای است که نه فقط در آلمان بلکه در اکثر کشورهای پیشرفته جایگاه بسیار خوبی دارد و روز به روز نیاز به آن بیشتر احساس می‌شود. به همین دلیل مهندسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند یکی از بهترین شغل‌های پردرآمد در آلمان را به خود اختصاص می‌دهند. این افراد حدود 70 هزار یورو در سال و بیشتر، درآمد دارند.

مهندس فنی

رشته‌های فنی مهندسی به‌طورکلی از شغل‌های پردرآمد آلمان هستند. مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی عمران و … هر یک به‌عنوان شغل‌هایی با جایگاه اجتماعی و درآمد خوب شناخته می‌شوند. حقوق این افراد با توجه به پوزیشن کاری و سابقه، گاهی از 100 هزار یورو نیز بیشتر می‌شود. به همین دلیل افراد بسیاری برای ادامه تحصیل در این رشته‌ها خواستار مهاجرت به آلمان هستند.

مشاور

یکی دیگر از شغل‌های پردرآمد در کشور آلمان مشاوره است که به تمام زمینه‌های حسابداری و مالی، آموزشی، بیمه، مدیریت و … مربوط می‌شود. مشاوران کسانی هستند که در یک شرکت وظیفه ارائه خدمات لازم مشاوره را به مشتریان بر عهده می‌گیرند. این افراد باید حتماً مدرک مرتبط با حسابداری، کسب‌وکار و … داشته باشند . بنا بر تخصص و سابقه کاری از 30 هزار تا بیشتر از 200 هزار یورو در سال دریافتی دارند.

اگر دوست دارید بدانید چطور می‌توانید وارد یکی از شغل‌های پردرآمد آلمان شوید و از این طریق به این کشور مهاجرت کنید، باید با مشاوران کار بلد در این زمینه مشورت نمایید. کارشناسان مجموعه ما در ویکو آماده هستند تا شمارا در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *