ایتالیا

مدارک زبان مورد نیاز برای تحصیل در ایتالیا

مدارک زبان مورد نیاز برای تحصیل در ایتالیا

زبان ملی ایتالیا(مدارک زبان مورد نیاز برای تحصیل در ایتالیا) ایتالیایی است، بنابراین فرصتی عالی برای یادگیری زبان دیگری است. داشتن چندین زبان یک مهارت فوق‌العاده است و در CV شما عالی به نظر می‌رسد! اگر دوره شما به زبان ایتالیایی تدریس می‌شود، باید مدرکی دال بر مهارت زبان خود ارائه دهید. اگر نمی‌توانید این شواهد را ارائه دهید یا نیاز به بهبود مهارت‌های خود دارید، بسیاری از مؤسسات دوره‌های زبان را ارائه می‌دهند.

علاوه بر دوره‌هایی که به زبان ایتالیایی تدریس می‌شوند، تعداد زیادی نیز به زبان انگلیسی تدریس می‌شود. شما باید مدارکی ارائه دهید که نشان دهد مهارت‌های انگلیسی شما با استانداردهای لازم برای دوره خاص شما مطابقت دارد. اگر این استانداردها را رعایت نکنید، اکثر مؤسسات دوره‌هایی را ارائه می‌دهند که به شما امکان می‌دهد مهارت‌های زبانی خود را بهبود بخشید.

اگر تحصیل به زبان انگلیسی را انتخاب کنید، همچنان تشویق می‌شود که از حضور در یک کشور جدید نهایت استفاده را ببرید. شما باید خود را در فرهنگ و سنت غرق کنید. تمام تلاش خود را بکنید تا زبان ایتالیایی را یاد بگیرید و با مردم محلی در تعامل باشید تا به پیشرفت شما کمک کند. این باعث می‌شود یادگیری زبان برای شما لذت‌بخش‌تر شود.

مدارک زبان مورد نیاز برای تحصیل در ایتالیا

بسته به اینکه کجای دنیا را برای تحصیل انتخاب می‌کنید و اگر زبان اول شما انگلیسی نیست، احتمالاً باید ثابت کنید که مهارت‌های زبان انگلیسی شما به اندازه کافی بالاست. این می‌تواند برای پذیرش در دوره شما و همچنین برای دریافت ویزای دانشجویی الزامی باشد. بدون مدرک مهارت‌های زبانی و ویزای دانشجویی، برخی مؤسسات درخواست شما را نمی‌پذیرند.

مدارک زبان مورد نیاز برای تحصیل در ایتالیا

مؤسسات مختلف ممکن است به آزمون‌های متفاوتی نیاز داشته باشند و آن‌ها نمره مشخصی در این آزمون‌ها می‌خواهند. آن‌ها معمولاً آزمون‌ها و نمرات مورد نیاز برای پذیرش را مشخص می‌کنند. الزامات معمولاً برای حوزه‌های مطالعاتی خاصی مانند پزشکی بیشتر است.

آزمون‌ها در قالب‌های مختلفی ارائه می‌شوند که برخی از آن‌ها کاغذی و برخی دیگر مبتنی بر اینترنت هستند. اکثر آزمون‌ها باید تحت نظارت یک مرکز ارزیابی یا مؤسسه تأیید شده انجام شوند.

چگونگی برگزاری آزمون‌های زبان

برای انجام ارزیابی، باید هزینه‌ای پرداخت کنید. این هزینه بسته به اینکه در کدام آزمون شرکت می‌کنید و در کجا شرکت می‌کنید بسیار متفاوت است. هزینه‌ها از یک مرکز آزمون به مرکز دیگر متفاوت است،

بنابراین باید همیشه با مرکز آزمون محلی خود یا مرکزی که قصد استفاده از آن را دارید بررسی کنید. اکثر آزمون‌ها حداقل یک‌بار در ماه ارائه می‌شوند، اما مانند هزینه‌ها، این متفاوت است، بنابراین باید مطمئن شوید که از قبل وب‌سایت ارائه‌دهندگان آزمون انتخابی خود را بررسی کنید.

اگر نمی‌توانید شرایط لازم برای دوره خود را برآورده کنید، برخی از مؤسسات آموزش عالی دوره‌های مقدماتی زبان را ارائه می‌دهند. این‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا مهارت‌های زبانی خود را افزایش دهید و آمادگی بیشتری برای مطالعه به زبان انگلیسی داشته باشید. همچنین ممکن است بتوانید در طول تحصیلات خود به کلاس‌های زبان دسترسی داشته باشید که همچنان درک شما از زبان انگلیسی را بهبود می‌بخشد و شما را برای ادامه تحصیل یا اشتغال آماده می‌کند.

تماس با ما

آیلتس

سیستم بین‌المللی آزمون زبان انگلیسی (IELTS) یکی از پرکاربردترین و شناخته‌شده‌ترین آزمون‌ها در سراسر جهان است. این سیستم به چهار بخش تقسیم می‌شود: نوشتن، خواندن، گوش دادن و صحبت کردن. دو نوع آزمون آیلتس وجود دارد، Academic و General Training. اگر مایل به تحصیل در یک موسسه آموزش عالی در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد ایتالیا هستید، در آزمون آیلتس آکادمیک شرکت خواهید کرد.

آیلتس آکادمیک 2 ساعت و 45 دقیقه طول می‌کشد و به صورت گروهی نمره‌گذاری می‌شود. امتیازی بین 0 تا 9.0 به شما تعلق می‌گیرد. هر چه در آزمون خود نمره بالاتری کسب کنید، درک بهتری از زبان انگلیسی و توانایی برقراری ارتباط دارید.

بسته به اینکه در چه مقطعی تحصیل کنید، شرایط ورودی متفاوتی برای آیلتس وجود دارد. نمونه‌ای از شرایط تحصیل در انگلستان عبارت‌اند از:

بنیاد دانشگاه – آیلتس 4.5 (4.0+ در تمامی مهارت‌ها)

مدرک لیسانس – آیلتس 6.5 (6.0+ در تمامی مهارت‌ها)

پیش کارشناسی ارشد – آیلتس 5.0 (5.0+ در تمامی مهارت‌ها)

مدرک کارشناسی ارشد/تحقیق – آیلتس 6.5 (6.0+ در تمامی مهارت‌ها)

مدارک زبان مورد نیاز برای تحصیل در ایتالیا

الزامات ممکن است در کشورهای دیگر متفاوت باشد، بنابراین همیشه توصیه می‌شود که با موسسه برگزاری آزمون مشورت کنید تا مطمئن شوید که در جهت کسب امتیاز مورد نیاز خود تلاش می‌کنید. برای اطلاعات بیشتر به موسسه ویکو مراجعه کنید.

تافل

آزمون زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی (TOEFL) یکی دیگر از شناخته‌شده‌ترین آزمون‌های زبان انگلیسی است و برای کسانی که مایل به تحصیل در مقطع کارشناسی در ایتالیا هستند مناسب است. این آزمون در 4 بخش خواندن، شنیدن، نوشتن و صحبت کردن برگزار می‌شود.

آزمون شما معمولاً حدود 3 ساعت طول می‌کشد و برای هر چهار بخش نمره 120 دریافت خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *