آلمان

همه‌چیز درباره مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه‌گذاری

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه‌گذاری

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه‌گذاری چگونه است؟ آلمان کشوری عریض و قطبی صنعتی است که در قلب اروپا جایی دارد. به دلیل امکان تحصیل رایگان، ثبات سیاسی و اقتصادی، رشد اقتصادی زیاد و بازار کار مساعد میزان همواره مهاجرت به این آن در اولویت قرار دارد. این کشور به دلیل امنیت اقتصادی، زیرساخت‌های بزرگ و صنایع پیشرفته در جذب سرمایه‌گذاران نقش مهمی ایفا می‌کند. خواه این سرمایه‌گذاران خارجی باشند یا داخلی. همچنین سرمایه‌گذاری خود بهروش‌های مختلفی امکان‌پذیر است. برای مثال سرمایه‌گذاری در آلمان طبق قوانین کشور، فرد نیازمند سبک و ثبت شرکت در این کشور با ارائه یک برنامه یا طرح اقتصادی است. طوری که طرح امکان اجرایی را داشته باشد. همچنین  توانایی  سودآوری آن بالا باشد و متقاضی جهت ثبت شرکت تجربه کاری در آن حوزه را دارا باشد. با ثبت شرکت در این کشور حساب بانکی شما در تمام اروپا به جریان می‌افتد. و قادر به معامله و تجارت در سطح جهان هستید. همچنین از خدمات درمانی و تحصیلی رایگان بهره‌مند می‌شوید. این مزایای مهاجرت به آلمان شامل همسر و فرزندان زیر هجده سال فرد متقاضی می‌شود.

شیوه‌های مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه‌گذاری

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه‌گذاری دارای شیوه‌های خاص و منحصر به فرد است. به عبارتی کار آزاد یا سرمایه‌گذاری در این کشور با روش‌های حقوقی متعددی انجام می‌گیرد؛ بنابراین سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند بهترین بخش‌های حقوقی زیر را انتخاب کنند.

مهاجرت به آلمان از طریق فعالیت حرفه‌ای فردی

این بخش از سرمایه‌گذاری که در لیست روش‌های مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه‌گذاری قرار دارد مستلزم ثبت شرکت نیست بلکه آن‌ها می‌توانند با داشتن اجازه کسب(مجوز کسب) جهت شروع فعالیت خود در شغل‌های تجاری و صنفی مانند مغازه فرش، رستوران، تاکسی‌رانی و … اقدام کنند.

مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت مدنی با مسئولیت محدود

در شرکت مدنی فرد با تأسیس و ثبت یک شرکت مستقل و اعضای حداقل دو نفر اقامت آلمان به وی تعلق می‌گیرد. همچنین زمان تخمینی برای ثبت شرکت مدنی و دریافت ویزا هشت ماه است. البته تأسیس و ثبت این شرکت بدون مدارک شرکت زیرمجموعه، شرکت اصلی، شخص متقاضی و مجوزهای صنفی امکان‌پذیر نیست.

مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت سهامی

در خصوص مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه‌گذاری باید گفت که شرکت‌های سهامی عضو اصلی نهادهای حقوقی با تعهدات خود هستند و شرکت سهامدار اصلی است نه شخص متقاضی. پس شرکت موظف به پرداخت مالیات است زیرا به عنوان یک شخص حقوقی طرف قرارداد می‌باشد. جهت اطلاع از تمام قوانین مربوط به کار برای مهاجرت به کشور آلمان می‌توانید به وب‌سایت شرکت ویکو مراجعه کنید و با راهنمایی کامل از مزایای این وب‌سایت کار مهاجرت و اخذ ویزای خود را به نحو احسنت انجام دهید.

مزایای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه‌گذاری با ثبت شرکت

  • مالکیت صد در صد سهام شرکت موجود در کشور آلمان
  • مجال شرکت در مزایدات و مناقصات بین‌المللی همچنین امکان تجارت با تمام کشورهای دنیا بدون محدودیت با اعتبار شرکت آلمانی
  • امکان بازگشایی حساب بانکی در سایر کشورها بدون پرداخت مالیات
  • امکان اخذ اقامت کشور آلمان برای خانواده مدیرعامل شرکت
  • تولید محصولاتی تحت لیسانس شرکت‌های آلمانی در کشور ایران یا چین و فروش این محصولات در خود آلمان یا دیگر کشورها
  • توانایی دریافت وام‌های بانکی با ماهیت تجاری و کارمزد خیلی پایین
  • نبود محدودیت و تنوع زیاد در فعالیت شرکت‌های آلمانی
  • تجارت بین‌المللی معتبر با دنیا و تحت عنوان شرکت آلمانی
  • تخفیف‌های ویژه و کمک‌های دولتی برای عضویت در نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور آلمان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *