آلمان

چگونه می‌شود یک خانه ارزان‌قیمت اجاره کرد؟

خانه ارزان‌قیمت

برای افرادی که به کشور آلمان مهاجرت می کنند، مطمئناً اولین دغدغه‌ی آن‌ها، داشتن یک مکان زندگی برای اقامت می‌باشد‌. بسیاری از افراد مهاجر، زندگی در خانه‌های اجاره‌ای را بنابر هر دلیلی ترجیح می‌دهند و همچنین برای آن‌ها، زندگی در خانه ارزان‌قیمت در ارجحیت قرار دارد.

چگونه می‌توان یک خانه ارزان‌قیمت در آلمان اجاره کرد؟

برای افرادی که به کشور آلمان مهاجرت می کنند، مطمئناً اولین دغدغه‌ی آن‌ها، داشتن یک مکان زندگی برای اقامت می‌باشد‌. بسیاری از افراد مهاجر، زندگی در خانه‌های اجاره‌ای را بنابر هر دلیلی ترجیح می‌دهند و همچنین برای آن‌ها، زندگی در خانه ارزان‌قیمت در ارجحیت قرار دارد.

در ایالت‌های مختلف آلمان، قیمت اجاره‌ی مسکن باهم متفاوت است و عوامل گوناگونی همچون؛ مبله بودن یا نبودن آن، متراژ، شهر محل زندگی، موقعیت خانه در شهر و امکانات آپارتمان در نرخ و قیمت اجاره مسکن در آلمان مؤثر می‌باشند.

دولت آلمان برای افرادی که دارای درآمد کمی هستند و قادر به پرداخت اجاره خانه‌ی بالا ندارند، یک نوع خانه‌های اجاره‌ای ارزان‌قیمت قرار داده است که به این نوع خانه‌های اجاره‌ای ارزان‌قیمت، خانه‌های سوسیالی گفته می‌شود. این نوع خانه‌ها، دارای اجاره خانه کمتری هستند. البته لازم به ذکر است که برای زندگی در خانه‌های سوسیالی نیاز به شرایطی خاص می‌باشد که در ادامه به آن‌ها پرداخته می‌شود.

خانه ارزان‌قیمت

شرایط زندگی در خانه‌های سوسیالی

خانه‌های سوسیالی از طرف دولت آلمان با همکاری شرکت مسکونی برای حمایت از افراد مستأجر کم‌درآمد، ساخته شده است. اگر شخصی دارای درآمد کمتری از حد معمول و مشخص‌شده در ایالت محل زندگی خود دارد یا از حمایت جاب سنتر و کمک‌های مالی دولت برخوردار می‌باشد، می‌تواند برای زندگی در خانه‌های سوسیالی درخواست بدهد.

همچنین اگر کسی به مدت یک سال در آلمان به‌صورت قانونی اقامت داشته است یا دارای ویزای کار می‌باشد و یا دانشجوی یکی از دانشگاه‌های آلمان باشد، شرایط زندگی در خانه‌های سوسیالی را دارد. درواقع برای زندگی در این نوع خانه ارزان‌قیمت، نیاز به داشتن گواهی WBS می‌باشد که نشان می‌دهد یک شخص، شرایط زندگی در خانه‌های سوسیالی را دارد.

برای درخواست WBS نیاز به مدارکی می‌باشد که بنابر ایالت‌ها، این نوع مدارک نیز متفاوت می‌باشد. اما به‌طورمعمول، برای درخواست WBS، نیاز به مجوز اقامت، پاسپورت، نامه درآمد ماهیانه، مدارک ثبت محل اقامت کنونی در آلمان، شرح وضعیت درآمد و هزینه‌ها از طریق حساب بانکی می‌باشد.

درواقع برای دریافت گواهی WBS نیاز به شرایطی خاص می‌باشد که مشاوره با افرادی متخصص در این زمینه می‌تواند پاسخگوی سؤالات شما در این زمینه باشد. گروه ویکو؛ یک شرکت کاریابی است که درزمینه‌ی دریافت WBS می‌تواند بسیار یاری‌دهنده باشد و شما را در دریافت آن، راهنمایی می‌کند.

خانه ارزان‌قیمت

سخن آخر

کشور آلمان، یک کشور بزرگ و صنعتی در اروپا می‌باشد که دارای اقتصادی رو به رشد می‌باشد که مردم آن از حق‌وحقوقی خاص برخوردار هستند و علاوه بر آن، کیفیت زندگی مردم به دلیل بالا بودن قدرت خرید، در سطح قابل‌توجهی قرار دارد که به همین دلیل، مقصد مهاجرت بسیاری از افراد مهاجر می‌باشد.

برای اینکه در امر مهاجرت به آلمان، دچار مشکل نشوید و بتوانید از تصمیم خود راضی بمانید، پیشنهاد ما به شما، مشاوره و همکاری با شرکت کاریابی ویکو است. شرکت کاریابی ویکو؛ یک نوع شرکت کاریابی بین‌المللی موفق می‌باشد و در طی سال‌ها سابقه و مشاوره، رضایت مشتریان گواه بالا بودن سطح کیفی خدمات آن‌ها می‌باشد. پس با مشاوره و ارتباط با گروه ویکو، یک مهاجرت موفق و عالی را برای خود رقم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *