آلمان

کدام ادارات در تربیت فرزندان به والدین کمک می‌کنند؟

تربیت فرزندان

یکی از دغدغه‌های والدین، مسئله‌ی تربیت فرزندان می‌باشد؛ چرا که علاوه بر بزرگ کردن و تأمین هزینه‌های فرزندان، تربیت آن‌ها نیز یک مسئله مهم و جدی است. در کشور آلمان به مسئله‌ی تربیت فرزندان بسیار توجه شده است و برای تربیت آن‌ها، سازمان‌های مشاوره‌ی زیادی وجود دارد که می‌توانند والدین را در تربیت بچه‌های خود، یاری کنند.

تربیت فرزندان؛ یک مسئله‌ی مهم در کشور آلمان

یکی از دغدغه‌های والدین، مسئله‌ی تربیت فرزندان می‌باشد؛ چرا که علاوه بر بزرگ کردن و تأمین هزینه‌های فرزندان، تربیت آن‌ها نیز یک مسئله مهم و جدی است.

اگر فرزند شما، گوشه گیر است، یا از خود رفتارهای خشونت‌آمیز نشان می‌دهد و یا اکثر وقت خود را در گوشی همراه یا کامپیوتر می‌گذراند، نگران نباشید؛ چرا که در کشور آلمان به مسئله‌ی تربیت فرزندان توجه بسیاری شده است و برای تربیت آن‌ها، مراکز و سازمان‌های مشاوره‌ی زیادی وجود دارد که می‌توانند والدین را در تربیت بچه‌های خود، یاری کنند.

کدام ادارات در تربیت فرزندان به والدین کمک می‌کنند؟

ادارات و جلسات گوناگونی در کشور آلمان به والدین در تربیت فرزندان کمک می‌کنند؛ که به تعدادی از آن‌ها در ذیل اشاره شده است:

▪︎خط ارتباطی والدین: می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه‌ی تربیت فرزند، به شماره تماس ۰۸۰۰۷۷۷۱۸۷۷ در ارتباط باشید که البته، انجام مشاوره به زبان آلمانی و انگلیسی صورت می‌پذیرد و یا به آدرس fraguns@elternhotline.de ایمیل بزنید و حداکثر بعد از ۲۴ ساعت به شما مشاوره می‌دهند.

تربیت فرزندان

▪︎کمک‌های ابتدایی به والدین: کمک‌های ابتدایی به والدین، برای تربیت فرزندان و حل مشکلات آن‌ها تا سن سه‌سالگی تعلق می‌گیرد و می‌تواند به آن‌ها در جهت رفع آن‌ها، به‌صورت رایگان مشاوره دهد و انجام خدمات‌رسانی از طرف آن‌ها بستگی به شما دارد؛ می‌توانید درخواست کنید که یک مددکار برای حل مشکل فرزندتان به خانه شما بیاید و یا اینکه شما با دیگر والدین ملاقات داشته باشید و با آن‌ها مشورت کنید.

▪︎مراکز مشاوره خانواده و پرورش کودکان: مهم نیست فرزند شما در چه سنی باشد، می‌توانید برای دریافت راهنمایی و مشاوره درباره‌ی تربیت فرزندتان با این مراکز مشاوره در ارتباط باشید.

▪︎جلسات والدین: جلسات والدین در اکثر شهرهای بزرگ آلمان برای کمک به تربیت فرزندان برگزار می‌شوند و در این جلسات، شما می‌توانید با دیگر والدین در مورد مشکلات فرزندان و نگرانی‌های خود صحبت کنید و همچنین در این جلسات، کودکان می‌توانند با همدیگر دوست شوند.

▪︎خدمات کودک و نوجوانان: خدمات کودک و نوجوانان به والدین کمک می‌کنند که اختلافات میان خود و فرزندشان را بدون خشونت حل کنند و حتی ممکن است که مددکاران خانواده برای حل مشکل میان شما و فرزندتان، به خانه شما بیاید تا بتواند مشکل را به‌صورت دقیق‌تر بررسی کند و شما را در حل آن یاری کند.

▪︎دوره‌های آموزشی برای والدین پناهجو: کشور آلمان به تربیت فرزندان افراد پناهجو نیز توجه داشته است و اکثراً این دوره‌های آموزشی برای نوزادان و کودکان تا سن پنج‌سالگی برگزار می‌شود. در این دوره‌های آموزشی که به زبان‌های مختلفی ارائه می‌شود، به کودکان یاد می‌دهند که چگونه با استرس خود مقابله کنند و به والدین نیز نکات مهم در تربیت کودکانشان می‌آموزند.

تربیت فرزندان

گروه ویکو؛ یک شرکت کاریابی موفق در زمینه‌ی مهاجرت به آلمان

کشور آلمان یک کشور پیشرفته و صنعتی است و دارای اقتصاد رو به رشد است که به همین خاطر بسیاری از افراد مهاجر، کشور آلمان را به‌عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب می‌کنند. توصیه‌ی ما به شما این است که قبل از مهاجرت به آلمان، با شرکت کاریابی ویکو در ارتباط باشید؛ چرا که این شرکت کاریابی بین‌المللی دارای مشاورانی متخصص در این زمینه می‌باشد که می‌توانند شما را از قوانین و شرایط مهاجرت و زندگی در آلمان آگاه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *