آلمان

آوسبیلدونگ فروشنده موسیقی در آلمان

آوسبیلدونگ فروشنده موسیقی در آلمان

آیا دوست دارید به زندگی خود یک موسیقی متن بدهید و در تمام طول روز با موسیقی احاطه شوید؟ اگر می‌توانستید موسیقی را با شغلتان(آوسبیلدونگ فروشنده موسیقی در آلمان) ترکیب کنید، آیا رؤیایی برای شما محقق می‌شد؟ پس حتماً باید به آموزش برای تبدیل‌شدن به یک خرده‌فروش موسیقی فکر کنید. به لطف دانش موسیقایی خود، می‌توانید به مشتریان مشاوره دهید، آن‌ها را در مورد قطعات خاص موسیقی هیجان‌زده کنید و حتی آن ساز را هم‌زمان بنوازید. صدای موسیقی در گوش شما می‌آید؟ پس حتماً باید ادامه مطلب را بخوانید.

آوسبیلدونگ فروشنده موسیقی در آلمان

موسیقی – بسیار الهام‌بخش، بسیار تخیلی. اما آیا می‌توانید فروشنده موسیقی شوید؟ چه نوع دوره‌های آموزشی و حرفه‌ای با موسیقی وجود دارد؟ حتی اگر فقط در مورد یک موضوع باشد، حرفه موسیقی بسیار متفاوت است. آن‌ها درگیر فعالیت‌هایی می‌شوند که ارتباطی با اجرا یا ضبط و بازتولید آثار موسیقی دارد، از جمله فعالیت‌های تولید و بازتولید بنابراین با آوسبیلدونگ فروشنده موسیقی در آلمان آشنا شوید.

چه حرفه‌هایی با موسیقی وجود دارد: آوسبیلدونگ فروشنده موسیقی در آلمان

شناخته‌شده‌ترین حرفه‌ها عبارت‌اند از دی جی، مربی آواز، تهیه‌کننده موسیقی، معلم موسیقی، آهنگساز و خواننده. البته همه کسانی که ساز را عالی می‌نوازند. به عنوان یکی از اعضای گروه با موفقیت بزرگ، این نیز می‌تواند یکی از حرفه‌های پرسود موسیقی باشد. سپس آموزش موسیقی و حرفه‌های صدابرداری و همچنین حرفه‌های دستی همراه با موسیقی وجود دارد. انواع مختلفی از آموزش‌ها وجود دارد که بعداً می‌توانید به هر طریقی در صنعت موسیقی کار کنید:

حرفه‌های هنری با موسیقی: آوسبیلدونگ فروشنده موسیقی در آلمان

  1. مجری موسیقی
  2. بازیگر
  3. خواننده

حرفه‌های آموزش موسیقی

  1. معلم رقص
  2. مربی آواز
  3. معلم موسیقی

مشاغل در صنعت موسیقی

  1. اقتصاددان موسیقی
  2. خرده‌فروش موسیقی
  3. منشی رسانه‌های سمعی و بصری

آوسبیلدونگ فروشنده موسیقی در آلمان

مشاغل مهندسی صدا

  1. طراح صدا
  2. تصویر و صدا طراح رسانه

حرفه‌های صنایع دستی با موسیقی

  1. ساز بادی چوبی
  2. سازنده اندام
  3. ساز نی

دوره‌های دو مدرک با موسیقی

مطالعات دوگانه در طراحی رسانه

محبوب‌ترین حرفه موسیقی چیست؟ آوسبیلدونگ فروشنده موسیقی در آلمان

تهیه‌کننده موسیقی محبوب‌ترین حرفه موسیقی است. یک تهیه‌کننده موسیقی وظیفه ضبط موسیقی را بر عهده دارد، دقیقاً مانند کارگردان در یک فیلم. به‌عنوان یک تهیه‌کننده موسیقی محترم، پول زیادی می‌توان به دست آورد، اما کار زیادی هم پشت آن است. او مسئولیت مدیریت فنی و به ویژه هنری یک ضبط را بر

عهده دارد. با این حال، وظایف یک تهیه‌کننده موسیقی اغلب شامل کارهای ناخوشایند نیز می‌شود، مانند ایجاد انگیزه و هدایت هنرمندان و از بین بردن اختلافات بر سر ضبط. برای حرفه‌ای به عنوان تهیه‌کننده موسیقی، تعهد و پشتکار لازم است.

کدام حرفه موسیقی برای من مناسب است؟ آوسبیلدونگ فروشنده موسیقی در آلمان

اگر دوست دارید حرفه‌ای را با موسیقی دنبال کنید، ابتدا باید به این فکر کنید که دقیقاً می‌خواهید چه کار کنید. به عنوان مثال، حرفه معلم آواز یا معلم موسیقی در مدارس وجود دارد. برای این شما نه تنها باید یک آموزش ویژه انجام دهید، بلکه مهم‌تر از همه باید برای آموزش، صبور باشید.

تماس با ما

حرفه‌های مربوط به موسیقی چیز بسیار خاصی هستند. برای مثال، اگر استعداد دارید، منطقی است که به عنوان یک خواننده یا رقصنده فعالیت کنید. اینکه شاگردی می‌کنید یا مستقیماً وارد «کسب‌وکارهای بزرگ» می‌شوید، البته کاملاً به شما و پاسخی که برای استعدادتان می‌گیرید بستگی دارد. اما در اصل، این حرفه‌ها به ویژه در صنعت موسیقی رایج است.

به طور کلی، یک کار خوب با موسیقی همیشه به کمی استعداد نیاز دارد. بدون حس ریتم یا اشتیاق به موسیقی، کار دشوار می‌شود. حرفه ساز زدن مناسب‌تر است. در اینجا لازم نیست خیلی با موسیقی به معنای محدود کار کنید، بلکه عمدتاً از نظر فنی استعداد دارید.

اینکه بسیاری از حرفه‌های موسیقی را انتخاب می‌کنید کاملاً به شما بستگی دارد. اگر از نظر موسیقی استعداد دارید، فرصت‌های شغلی متفاوتی در صنعت موسیقی وجود دارد تا زمانی که در آن مهارت بیشتری دارید یا از نظر فنی در آن مهارت دارید.

آموزش برای تبدیل‌شدن به یک خرده‌فروش موسیقی چیست؟

“موسیقی و هر چیزی که با آن همراه است” – این شعار آموزش شما به عنوان خرده‌فروش موسیقی است. اما دقیقاً چه چیزی در انتظار شماست؟ شما آموزش خود را هم‌زمان در یک شرکت و در یک آموزشگاه حرفه‌ای تکمیل می‌کنید. بنابراین می‌توانید در اتاق‌های فروش یا دفتر شرکت‌هایی که در تجارت موسیقی یا حامل صدا یا در کلاس درس هستند، پیدا شوید.

در آموزشگاه حرفه‌ای که تنها یکی از آن‌ها برای این آموزش وجود دارد، یعنی آموزشگاه دولتی حرفه‌ای برای سازندگان ویولن و سازندگان سازهای نوک‌تیز، یک آموزشگاه ساز سازی، شما هر آنچه را که برای زندگی حرفه‌ای آینده خود نیاز دارید، یاد خواهید گرفت. این شامل فعالیت‌هایی مانند مشاوره حرفه‌ای به مشتریان در مورد یک گیتار بیس جدید و جمع‌آوری رسید خرید می‌شود.

مشاوره برای آوسبیلدونگ فروشنده موسیقی در آلمان

مشاوره بیشتر وقت شما را در طول آموزش می‌گیرد. شما به مشتریان توصیه می‌کنید که مثلاً کدام نت‌های موسیقی برای آثار بتهوون وجود دارد یا اینکه تفاوت بین گیتار Fender و Les Paul چیست. اما می‌توانید به آن‌ها کمک کنید تا یک سی دی خاص پیدا کنند یا قیمت‌ها را به آن‌ها اطلاع دهید.

اگر یک نوازنده حرفه‌ای بخواهد یک پیانو گرند قرض بگیرد، شما نیز به عنوان فروشنده موسیقی آنجا هستید. اما شما همیشه مسئول همه زمینه‌ها نیستید، زیرا یک فروشگاه موسیقی یا فروشگاه تخصصی معمولاً در مورد خاصی تخصص دارد، به عنوان مثال ساز، سی دی یا نت موسیقی.

آوسبیلدونگ فروشنده موسیقی در آلمان

چه مدارکی نیاز دارم؟

بنابراین آموزش تبدیل‌شدن به یک خرده‌فروش تخصصی موسیقی بسیار متنوع است. در اینجا می‌توانید نه تنها کارهای مشاوره‌ای در مورد موضوعات خاص موسیقی، بلکه همچنین محتوای تجاری زیادی را انتظار داشته باشید. همچنین می‌توانید در طول آموزش دانش خود را در مورد برخی آلات موسیقی به دست آورید یا ارتقا دهید، زیرا فروش آلات نیز در لیست کارهای شما در طول آموزش قرار دارد.

بنابراین، اگر می‌دانید موسیقی در کجا پخش می‌شود، نت‌های موسیقی را بخوانید مثلاً می‌توانید گیتار بزنید، برای کارآموزی عالی هستید. اگر شما نیز اهل ارتباط هستید و مدرک ورود به دانشگاه دارید، پس شانس شما برای تبدیل‌شدن به

ساز برتر بعدی در تجارت موسیقی در گوشه و کنار بسیار خوب است. اگرچه شما همچنین این فرصت را دارید که با مدرک متوسط یک خرده‌فروش موسیقی شوید.
اینکه بدانید در دنیای موسیقی چه می‌گذرد و کدام قطعات ضبط‌شده در حال حاضر بهترین فروش را دارند، همچنین در مدرسه حرفه‌ای یاد خواهید گرفت که چگونه بازار موسیقی را مشاهده و تجزیه و تحلیل کنید و حتی مد، ورزش و رسانه‌ها چه تأثیری بر روند موسیقی دارند.

بسیاری از شرکت‌های آموزشی نیز کارآموزان خود را به نمایشگاه‌های تجاری می‌فرستند تا آن‌ها بکار گرفته شوند. برای اطلاعات بیشتر درباره آوسبیلدونگ آلمان، ویزای کاری آلمان و مهاجرت کاری به آلمان با سایت موسسه بین‌المللی ویکو آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *