آلمان

آوسبیلدونگ مدیریت مهمان نوازی در آلمان

آوسبیلدونگ مدیریت مهمان نوازی در آلمان

آیا شما می‌خواهید در آینده در هتل‌ها یا رستوران‌ها کار کنید؟ آیا در آینده آرزوی شغل مدیریت هتل یا مدیریت مهمان نوازی در آلمان را دارید؟ آوسبیلدونگ مدیریت مهمان نوازی در آلمان کار را برایتان راحت‌تر خواهد کرد. پس این مقاله برای افرادی نوشته می‌شود که در جستجوی اطلاعاتی درباره آوسبیلدونگ مدیریت مهمان نوازی در آلمان هستند، به جای مناسب آمده‌اید.

آوسبیلدونگ مدیریت مهمان نوازی در آلمان

آیا شما می‌خواهید در آینده در هتل‌ها یا رستوران‌ها کار کنید؟ آیا در آینده آرزوی شغل مدیریت هتل یا مدیریت مهمان نوازی در آلمان را دارید؟ آوسبیلدونگ مدیریت مهمان نوازی در آلمان کار را برایتان راحت‌تر خواهد کرد. پس این مقاله برای افرادی نوشته می‌شود که در جستجوی اطلاعاتی درباره آوسبیلدونگ مدیریت مهمان نوازی در آلمان هستند، به جای مناسب آمده‌اید. این مقاله اطلاعات کاملی را ارائه می‌دهد که دوست دارید در مورد آوسبیلدونگ مدیریت مهمان نوازی در آلمان که عمدتاً مبتنی بر تمرین است.

آلمان یکی از بهترین کشورها در حال حاضر برای افرادی است که مایل به کار در خارج از کشور خود هستند. مهاجرت به آلمان پس از قانون مهاجرت ، 2020 همیشه در حال تغییر بوده است. کارفرمایان از اتباع خارجی که بسیار ماهر هستند یا مصمم هستند از برنامه Ausbildungs در آلمان ، استقبال می‌کنند.

چرا آلمان این فرصت‌ها را به افراد دیگر کشورها ارائه می‌دهد؟

به این دلیل که آلمان تقریباً در همه بخش‌ها، مشاغل و صنایع با کمبود نیروی کار ماهر مواجه است. کارفرمایان برای مدتی طولانی به دلیل کمبود نیروی کار ماهر در بهبود بهره‌وری برای مطابقت با تقاضا در صنایع و بخش‌ها با مشکلات قابل‌توجهی روبرو بوده‌اند.

آوسبیلدونگ مدیریت مهمان نوازی در آلمان

به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت آلمان برای کمک به کارفرمایان برای رفع مشکلاتشان در یافتن کارگران واجد شرایط برای حفظ و اجرای روان عملیات تجاری خود، مثلاً برای شغل‌هایی همانند مدیریت مهمان نوازی، آزمونی آمده است که به آن آوسبیلدونگ مدیریت مهمان نوازی در آلمان می‌گویند.

قانون مهاجرت در آلمان

قانون مهاجرت آلمان به کارفرمایان کمک می‌کند تا اتباع خارجی را با حداقل مدارک تحصیلی بیابند، آن‌ها را بیاورند و در محل کار خود آموزش دهند. این عمل کمک می‌کند؛ در نهایت، این کشور کارگران ماهر بیشتری در آلمان داشته باشد. این قانون یک بار در زندگی فرصتی را برای اتباع خارجی فراهم می‌کند تا بدون داشتن شرایط لازم به آلمان مهاجرت کنند.

Ausbildung یا “آموزش کارآموزی” به زبان انگلیسی برای بسیاری از شغل‌ها مناسب است، زیرا امروزه فقط یک دیپلم یا مدرک چیزی نیست که بازار کار از یک جوینده کار به دنبال آن است. آدم باید آنقدر مهارت داشته باشد که بتواند شغلی پیدا کند.

از آنجایی که بخش مرکزی سه سال برنامه Ausbildung در یک محل کار سپری می‌شود، کار با کارکنان واقعی باعث می‌شود کارآموز مهارت‌ها، ارتباطات در محل کار، فرهنگ کاری و … را کسب کند. به این ترتیب، در نهایت، کارآموز در تکمیل برنامه مهارت برای شغل خود آماده می‌شود. آوسبیلدونگ مدیریت مهمان نوازی در آلمان نیز یکی از این موارد است.

آوسبیلدونگ مدیریت مهمان نوازی در آلمان و داشتن دیپلم

هر کسی که نمره قبولی در کلاس دوازدهم از کشور خود مدرکی داشته باشد می‌تواند برای آوسبیلدونگ مدیریت مهمان نوازی در آلمان درخواست دهد. به طور کلی هتل‌های شرکت‌کننده در برنامه آوسبیلدونگ مدیریت مهمان نوازی در آلمان در سطح 2 تا 4 ستاره هستند.

آوسبیلدونگ مدیریت مهمان نوازی در آلمان

تقریباً در تمام بخش‌های مدیریت یا عملیات هتل، خانه‌داری، سرویس اتاق، دفتر کار، آشپزخانه و کار خواهید کرد. در عین حال، شما در 30 درصد از آموزش‌های نظری در یک موسسه شرکت‌کننده شرکت خواهید کرد که باعث می‌شود برنامه کامل و کافی باشد.

آیا برای آوسبیلدونگ مدیریت مهمان نوازی در آلمان نیاز به پرداخت شهریه دارید؟

از آنجایی که Ausbildung یک برنامه تحت کنترل دولت است، مانند هر آموزش رایگان دیگری در دانشگاه‌های دولتی آلمان، شرکت‌کنندگان در آوسبیلدونگ مدیریت مهمان نوازی در آلمان نیازی به پرداخت شهریه ندارند. نه به موسسه‌ای که در بخش آموزشی برنامه شرکت می‌کند و نه به کارفرمای شرکت‌کننده. در عوض، کارفرمایان شرکت‌کننده در تمام مدت برنامه به شرکت‌کنندگان کمک‌هزینه پرداخت می‌کنند.

آیا برای تأمین هزینه‌های زندگی در آلمان در طول این آوسبیلدونگ نیاز به نگهداری وجوه در حساب مسدود شده خود دارید؟

فرض کنید زبان آلمانی شما خوب است و آموزش Ausbildung شما به محض ورود به آلمان شروع می‌شود. در این صورت، نیازی به نگهداری وجوه در حساب مسدود شده خود ندارید. اما برای حداقل هزینه‌های یک ماهه در موقعیت خود به بودجه نیاز دارید زیرا پس از اتمام یک ماه از شروع برنامه، پول کمک‌هزینه خود را دریافت خواهید کرد.

تماس با ما

هتل‌های شرکت‌کننده در آوسبیلدونگ مدیریت مهمان نوازی در آلمان حداقل 800-1000 یورو به کارآموزان خود پرداخت می‌کنند. بنابراین این کار زندگی شما را در زمان اقامت در برنامه مدیریت هتل Ausbildung در آلمان آسان‌تر می‌کند. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید با موسسه کاریابی بین‌المللی ویکو در ارتباط باشید. ما کار را برای شما آسان خواهیم کرد.

اگر دیپلم یا دارنده مدرک دیگر هستید، چه می‌شود و این آوسبیلدونگ در آلمان چگونه برای شما مناسب است؟

فرض کنید شما دارای مدرک یا دیپلم مهمان نوازی هتلداری هستید و 2 تا 2.5 سال سابقه کار در زمینه مربوطه دارید. این شرایط در نظر گرفته شده برای دریافت شغل مدیریت مهمان نوازی در آلمان است. شما می‌توانید مستقیماً برای کار مطابق قانون مهاجرت مهارت یا برای ویزای جستجوی کار عمدتاً برای ورود به آلمان، اقامت 6 ماهه در آنجا و همچنین جستجوی کار درخواست دهید.

فرض کنید دیپلم یا مدرک مهمان نوازی مدیریت هتل دارید. هنوز کار را شروع نکرده‌اید یا کمتر از دو سال سابقه کار دارید. در این صورت، مدیریت مهمان نوازی یک هتل مسیر پیشنهادی برای شما است.

آیا آوسبیلدونگ مدیریت مهمان نوازی در آلمان برای شما مناسب است؟

شما درک روشنی از آوسبیلدونگ مدیریت مهمان نوازی در آلمان ، معیارهای ورود و مزایای آن دارید. سه سال مدیریت مهمان نوازی با توجه به Ausbildung در آلمان در رزومه شما امیدوار کننده به نظر می‌رسد. با توجه به اینکه فکر می‌کنید، مدرک دیپلم را در کشور خود بگذرانید و 2 تا 3 سال برای گرفتن گواهی سابقه کار یا انتخاب مستقیم آوسبیلدونگ مدیریت مهمان نوازی در آلمان با اطمینان خاطر در این کشور صرف کنید.

آوسبیلدونگ مدیریت مهمان نوازی در آلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *