آلمان

بررسی تحصیل در رشته طراحی داخلی در آلمان

رشته طراحی داخلی در آلمان

رشته طراحی داخلی در آلمان از رشته‌هایی است که متقاضیان زیادی دارد. جهت تحصیل در این رشته مزایای زیادی برای فارغ‌التحصیلان و حتی دانشجویان وجود دارد.

تحصیل در رشته طراحی داخلی در آلمان

رشته طراحی داخلی در آلمان یکی دیگر از رشته‌های بسیار پر تقاضا می‌باشد. تحصیل در این رشته مزیت‌های زیادی برای دانشجویان به همراه دارد. این رشته تقریباً با رشته‌های معماری، طراحی صنعتی و همچنین طراحی گرافیک مرتبط است. با تحصیل در این رشته آینده بسیار روشنی در انتظارتان خواهد بود. اگر قصد دارید به اقامت آلمان و تحصیل در این رشته بپردازید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

سه زمینه مهم در رشته طراحی داخلی وجود دارد که هر سه مورد از متقاضیان زیادی برخوردار هستند. دکوراسیون خانه، طراحی تجاری و طراحی مسکونی از مهم‌ترین زمینه‌ها در این رشته هستند. هر سه گرایش در بیشتر دانشگاه‌های آلمان تدریس می‌شوند. برای مثال این رشته در دانشگاه مونیخ آلمان دانشجویان زیادی دارد که هر کدام با انگیزه‌های گوناگون در این رشته پذیرش شده‌اند.

رشته طراحی داخلی در آلمان

در کنار این رشته، رشته رادیولوژی در آلمان، رشته مدیریت بازرگانی در آلمان، مهندسی صنایع در آلمان و بسیاری از رشته‌های دیگر دانشجویان زیادی اخذ کرده‌اند که برخی از آن‌ها حین تحصیل مشغول به کار نیز هستند.

جالب است بدانید که بخش عظیمی از دانشجویان این رشته در دانشگاه‌های آلمان از کشورهای مختلف هستند. بیشترین انگیزه آن‌ها از تحصیل در واقع اقامت آلمان می‌باشد. شرایط زندگی در آلمان بسیار عالی است. با تحصیل در دانشگاه‌های آلمان می‌توانید از مزایای بی‌نظیری بهره‌مند شوید. البته باید توجه داشته باشید که جهت تحصیل در آلمان باید اقدام به دریافت ویزای تحصیلی آلمان نمایید. دریافت این ویزا توسط شرکت ویکو به بهترین شکل ممکن و با مزایای فراوان انجام می‌شود.

 

جهت فارغ‌التحصیلان رشته طراحی داخلی در آلمان چه فرصت‌های شغلی وجود دارد؟

گفتنی است که بیشتر فارغ‌التحصیلان رشته طراحی داخلی در آلمان مشغول به کار می‌شوند. از این جهت می‌توان گفت که این رشته بازار کار گرمی دارد. فارغ‌التحصیلان این رشته بر روی تغییر و تحول انواع مکان‌های مختلف کار می‌کنند. فرقی هم نمی‌کند که این مکان‌ها چه مکان‌هایی هستند. در واقع همه آن‌ها در مک آن‌های مسکونی، اداری، مهمانی، تجاری، تالارهای مراسم، پاساژها، فضاهای باز و … مشغول ایده پردازی می‌شوند.

تماس با ما

برای پذیرش در این رشته به چه مدارکی نیاز است؟

پذیرش در رشته طراحی داخلی در کشور آلمان بسیار آسان است. البته باید مراحل قانونی آن را طی کنید تا بتوانید در این رشته یا هر رشته دیگری پذیرش شوید. یکی از مدارکی که برای پذیرفته شدن در رشته طراحی داخلی باید ارائه دهید مدرک دیپلم رسمی دبیرستان یا معادل آن است. گذرنامه یا کارت شناسایی معتبر از مهم‌ترین مدارکی هستند که باید در هنگام ثبت نام به دانشگاه ارائه شود. توجه داشته باشید که برای شرکت در این رشته و ثبت نام در دانشگاه مورد نظرتان باید به زبان انگلیسی تسلط کافی داشته باشید.

این بدان معناست که تمامی دروس ارائه شده در دانشگاه‌های آلمان به زبان آلمانی و برای دانشجویان بین‌المللی به زبان انگلیسی مورد ارائه قرار می‌گیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره‌های زبان انگلیسی می‌توانید به گروه ویکو مراجعه نمایید.

رشته طراحی داخلی در آلمان

نکته دیگر که باید متذکر شویم این است که چنانچه به هر علتی می‌خواهید در آلمان اقامت داشته باشید ولی نمی‌خواهید در دانشگاه‌های این کشور تحصیل کنید می‌توانید از طریق دریافت ویزای کاری آلمان و یا ویزای آوسبیلدونگ به اقامت در این کشور و مشغول شدن در شغل مورد نظرتان اقدام نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *