آلمان

بررسی شرایط دریافت بافوگ

شرایط دریافت بافوگ

شرایط دریافت بافوگ در کشور آلمان به عوامل مختلف بستگی دارد. هنگامی که شما برای دریافت بافوگ اقدام می کنید؛ باید شرایط دریافت بافوگ را به طور کامل رعایت کنید. البته در برخی موارد نیز استثنا وجود دارد که این موارد خاص را هم به طور مختصر ذکر می کنیم.

شرایط دریافت بافوگ چگونه است؟

برای اینکه بدانیم شرایط دریافت بافوگ چگونه است؛ ابتدا  شرایط دانشجویان مهاجر در آلمان را بررسی می کنیم. همانطور که به احتمال زیاد در جریان هستید؛ کشور آلمان یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان و کشورهای عضو اتحادیه اروپا است؛ که در فراهم کردن شرایط آموزشی مناسب بسیار موفق عمل می کند. به دلیل وجود شرایط مناسب برای تحصیل و زندگی افراد زیادی تمایل دارند به این کشور سفر کنند.

دولت آلمان به منظور فراهم کردن شرایط آموزشی مناسب برای دانشجویان مهاجر و هم چنین دانشجویان بومی برنامه های تحصیلی زیادی را تدارک دیده است. از جمله این بودجه های تحصیلی می توان به فاند و بافوگ اشاره کرد.

اگر شما تمایل دارید که در زمینه مهاجرت، تحصیل در آلمان، شرایط گرفتن فاند در آلمان،  چگونگی شرایط دریافت بافوگ، شرایط کاریابی و بیمه و سایر اطلاعات مربوط به مهاجرت، آگاهی کسب کنید؛ شرکت کاریابی بین المللی، مشاوران گروه ویکو می توانند در این زمینه شما را یاری کنند. در واقع شرکت کاریابی ویکو از بهترین شرکت های مرتبط با مهاجرت است که شما می توانید از دانش مشاوران این شرکت نهایت استفاده را ببرید.

شرایط دریافت بافوگ

شرایط دریافت بافوگ و شرایط دانشجویان مهاجر و بومی آلمان

شرایط دریافت بافوگ در کشور آلمان به عوامل مختلف بستگی دارد. هنگامی که شما برای دریافت بافوگ اقدام می کنید؛ باید شرایط دریافت بافوگ را به طور کامل رعایت کنید. البته در برخی موارد نیز استثنا وجود دارد که این موارد خاص را هم به طور مختصر ذکر می کنیم. و اما شرایط دریافت بافوگ؛ در واقع بافوگ بودجه مشخص شده از طرف دولت است که به منظور حمایت از دانشجویان مهاجر و هم چنین دانشجویان آلمانی در نظر گرفته می شود.

یعنی هر زمان که دانشجو از لحاظ تامین مالی خود دچار مشکل شود، می تواند برای ادامه تحصیل در این کشور برای دریافت بافوگ درخواست کند. این هزینه و بودجه مشخص شده از طرف دولت؛ به دو بخش تقسیم می شود. یک بخش بافوگ در حقیقت کمک مالی بلاعوض دولت است که به دانشجو تعلق می گیرد. بخش دوم بافوگ نیز قرضی است که دانشجو باید بعد از تمام شدن دوره تحصیلی خود آن را به دولت پرداخت کند.

این بودجه به دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تعلق می گیرد. در واقع دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که توان پرداخت هزینه های مربوط به شهریه و سایر هزینه های دانشگاه را ندارند می توانند از بافوگ استفاده کنند. بنابراین این بودجه به دانشجویان مقطع دکتری تعلق نمی گیرد.‌ در صورتی که در مقطع دکتری تحصیل می کنید باید از کمک های مالی دیگر استفاده کنید.

شرایط دریافت بافوگ

معیارهای مرتبط با دریافت بافوگ

همانطور که اشاره کردیم شرایط دریافت بافوگ به عوامل مختلف بستگی دارد؛ از جمله این معیار ها دوره تحصیلی،  سن دانشجوی متقاضی بافوگ، و مدت زمانی که دانشجو در کشور آلمان اقامت داشته را می توانیم نام ببریم. عوامل مربوط به دوره تحصیلی نیز گفته شد.

در واقع بافوگ بودجه و هزینه ای می باشد که برای حمایت مالی دانشجویان مهاجر و بومی آلمان در نظر گرفته شده است؛ و تنها به مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تعلق می گیرد. معیارهای مرتبط به مدت زمان اقامت نیز به این صورت است که پناهندگی دانشجو خارجی باید مورد تایید دولت آلمان قرار بگیرد. در صورتی که این شرایط دانشجویان مشخص شود، برای دریافت بافوگ با مشکل خاصی روبه رو نخواهید بود.

اما در مورد شرایط سن دانشجویان در هنگام درخواست برای استفاده از بافوگ باید بگویم. که در صورتی هنگام شروع دوره کارشناسی سن دانشجوی متقاضی بافوگ بیش تر سی سال باشد؛ بافوگ به این دانشجو تعلق نمی گیرد.

در مورد دوره کارشناسی ارشد نیز سن دانشجویان متقاضی بافوگ نباید بیش تر از سی و پنج سال باشد. همانطور که اشاره شد موارد خاص هم وجود دارد. اگر دانشجو در کشور خود برای تحصیل دچار مشکلات سخت بوده و هم چنین اگر دانشجو مدرک مربوط به دوران مدرسه خود را از کشور آلمان گرفته است. سن آن ها در نظر گرفته نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *