آلمان

بررسی کمک‌هزینه والدین در آلمان

کمک‌هزینه والدین در آلمان

کمک‌هزینه والدین در آلمان، یک نوع کمک‌ هزینه برای والدین جوانی می‌باشد که به دلیل مراقبت از کودکان خردسال خود، قادر نیستند، کار کنند و یا فقط می‌توانند ساعات کمی، سرکار باشند. و برای دانستن شرایط بهره‌مندی از کمک‌هزینه والدین در آلمان و همچنین اطلاع از شرایط آن، بهتر است با گروه ویکو در ارتباط باشید.

کمک‌هزینه والدین در آلمان چگونه می‌باشد؟

کمک‌هزینه والدین در آلمان، یک نوع کمک‌هزینه برای والدین جوانی می‌باشد که به دلیل مراقبت از کودکان خردسال خود، قادر نیستند، کار کنند و یا فقط می‌توانند ساعات کمی، سرکار باشند.

برای دریافت کمک‌هزینه والدین در آلمان، باید به مرکز کمک‌ هزینه والدین در ایالت محل زندگی خود، درخواست داده شود و بهتر است که برای دریافت کمک‌هزینه والدین سریع اقدام کرد؛ چرا که اگر برای درخواست کمک‌ هزینه دیر اقدام شود، ممکن است نتوانید بخشی از کمک‌هزینه والدین را دریافت کنید.

و همچنین بهتر است، بدانید تا زمانی که کودکتان به سن چهارده‌ماهگی برسد، حق استفاده از کمک‌هزینه والدین را دارید تا بتوانید تمام کمک‌هزینه را دریافت کنید.

برای دانستن شرایط بهره‌مندی از کمک‌هزینه والدین در آلمان و همچنین اطلاع از شرایط آن، بهتر است با گروه ویکو در ارتباط باشید؛ چرا که این شرکت کاریابی دارای مشاورانی متخصص در زمینه مهاجرت به آلمان می‌باشد که این مشاوران می‌توانند شما را دریافت کمک‌هزینه والدین در آلمان راهنمایی کنند.

کمک‌هزینه والدین در آلمان

انواع کمک‌ هزینه والدین در آلمان

در آلمان دو نوع کمک‌ هزینه والدین وجود دارد:

▪︎کمک‌هزینه پایه: اگر یک کودک دو والد داشته باشد، کمک‌هزینه پایه بین دو والد تقسیم می‌شود و این نوع کمک‌هزینه به مدت دوازده ماه به آن‌ها تعلق می‌گیرد ولی اگر سرپرستی و مراقبت کودک بر عهده‌ی یک والد باشد، کمک‌هزینه فقط به آن والد تعلق می‌گیرد.

▪︎الترن گلد_پلوس: این نوع کمک‌هزینه به مدت ۲۴ ماه به والدین داده می‌شود که البته مقدار آن در ماه، نصف مقدار آن در کمک‌هزینه پایه می‌باشد. و اگر والدین در طول هفته به مدت ۲۵ تا ۳۰ ساعت کار می‌کنند، می‌توانند چهار ماه اضافه کمک‌هزینه والدین دریافت کنند.

البته بهتر است بدانید که برای استفاده از کمک‌هزینه والدین در آلمان، می‌توانید به‌صورت ترکیبی از این دو نوع کمک‌هزینه استفاده کنید. مثلاً، هشت ماه از کمک‌هزینه پایه استفاده کنید و هشت ماه الترن گلد_پلوس دریافت کنید.

شرایط دریافت کمک‌هزینه والدین در آلمان

برای دریافت کمک‌هزینه والدین در آلمان، برخی شرایط وجود دارد که با برخورداری از این شرایط، می‌توان کمک‌هزینه والدین در آلمان را دریافت نمود. شرایط دریافت کمک‌هزینه والدین شامل موارد زیر می‌باشد:

  • فرزند شما، همراه با شما در آلمان ساکن باشد.
  • شما حق حضانت فرزند خود را داشته باشید.
  • شغلی نداشته باشید یا در صورت داشتن شغل، ساعت کاری شما در هفته بیشتر از سی ساعت نباشد.
  • یکی دیگر از شرایط آن، داشتن اجازه اقامت در آلمان به همراه اجازه کار در این کشور و یا شهروندی آلمان یا یکی از کشورهای اتحادیه‌ی اروپا می‌باشد.

کمک‌هزینه والدین در آلمان

سخن آخر

برای بسیاری از افراد مهاجر، کشور آلمان یک کشور ایده آل برای زندگی می‌باشد. و آلمان را به‌عنوان مقصد و محل اقامت موقت یا دائم خود، در نظر می‌گیرند. بهتر است قبل از مهاجرت به آلمان با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید. توصیه‌ی ما به شما، ارتباط و همکاری با شرکت کاریابی ویکو است. شرکت کاریابی ویکو، یک شرکت کاریابی بین‌المللی موفق و شناخته شده است. که توانسته است در طی سال‌ها فعالیت و مشاوره در زمینه‌ی مهاجرت، رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *