آلمان

بهترین حقوق در طول دوره آوسبیلدونگ در آلمان

بهترین حقوق در طول دوره آوسبیلدونگ در آلمان

هبهترین حقوق در طول دوره آوسبیلدونگ در آلمان بسته به نوع حرفه و مکانی است که در آن کار می‌کنید در این مقاله علاوه بر اینکه به این سؤال پاسخ داده می‌شود به سؤالات دیگر درباره مهاجرت کاری به آلمان و آوسبیلدونگ آلمان صحبت خواهد شد.

بهترین حقوق در طول دوره آوسبیلدونگ در آلمان

بهترین حقوق در طول دوره آوسبیلدونگ در آلمان بسته به نوع حرفه و مکانی است که در آن کار می‌کنید در این مقاله علاوه بر اینکه به این سؤال پاسخ داده می‌شود به سؤالات دیگر درباره مهاجرت کاری به آلمان و آوسبیلدونگ آلمان صحبت خواهد شد.

آیا می‌توانم Ausbildung را در بزرگسالی انجام دهم؟

آلمانی‌ها معمولاً بین سنین 16 تا 25 سال آموزش‌های حرفه‌ای را می‌گذرانند. البته در اصل محدودیت سنی وجود ندارد و بسیاری از شرکت‌ها نیز برای متقاضیان بالای 25 سال آموزش ارائه می‌دهند. به خصوص در زمینه پرستاری رایج است که حتی اگر بیش از 40 سال سن دارید، همچنان کارآموزی انجام دهید. بهترین حقوق در طول دوره آوسبیلدونگ در آلمان برای افراد پرستار بسیار خوب است زیرا آلمان به این افراد نیاز دارد.

در چه حرفه‌هایی می‌توانم Ausbildung را در آلمان راه‌اندازی کنم؟

بیش از 300 شغل مختلف کارآموزی در آلمان وجود دارد – یعنی مشاغلی که اصول آن‌ها باید به طور سیستماتیک در طی 3 تا 4 سال آموزش آموخته شوند. به عنوان نجار، مکانیک خودرو، نظافتچی، قصاب، برقکار، منشی و غیره شروع کنید. بهترین حقوق در طول دوره آوسبیلدونگ در آلمان با توجه به مشاغل موجود قطعاً به نوع رشته تخصصی فرد بستگی دارد.

بهترین حقوق در طول دوره آوسبیلدونگ در آلمان

چند موقعیت باز برای Ausbildung در آلمان وجود دارد؟

هر سال حدود نیم میلیون جای خالی برای Ausbildung در آلمان وجود دارد. در سال 2019 دقیقاً 578218 نفر بود؛ اما تنها 549606 متقاضی برای این موقعیت‌ها درخواست دادند؛ یعنی: متقاضیان شانس بسیار خوبی برای دریافت محل تمرین دارند! برای سال 2021 و سال‌های بعد، انتظار داریم موقعیت‌های باز Ausbildung کمی پایین‌تر باشد، اما هنوز بیش از حد کافی است و برنامه‌های خارجی می‌توانند موفق شوند.

آیا درخواست برای Ausbildung به عنوان یک خارجی دشوار است؟

درخواست برای کارآموزی آسان است. این دوره شامل یک رزومه درسی جدولی، یک نامه کوتاه، گواهی زبان و گواهی پایان تحصیل است. برای کنار هم قرار دادن چنین اپلیکیشنی به تلاش زیادی نیاز نیست. همچنین ویزای ویژه‌ای برای شرکت‌کنندگان در دوره‌های کارآموزی توسط مقامات صادر می‌شود. بهترین حقوق در طول دوره آوسبیلدونگ در آلمان نیز در دوره کارآموزی مشخص می‌شود.

در Ausbildung در آلمان چه چیزی یاد خواهم گرفت؟

در یک برنامه آموزش حرفه‌ای شما نه تنها در یک مدرسه حرفه‌ای آموزش خواهید دید. همچنین از ابتدا و مستقیم با تمرین عملیاتی آشنا می‌شوید. مربیان ماهری به شما کمک می‌کنند که تمام ترفندهای تجارت را به شما نشان می‌دهند. با این ترکیب منحصربه‌فرد تئوری و عمل، شما به خوبی برای استقرار در سراسر جهان آماده خواهید شد. بهترین حقوق در طول دوره آوسبیلدونگ در آلمان را نیز دریافت خواهید کرد.

بهترین حقوق در طول دوره آوسبیلدونگ در آلمان

چه هزینه‌هایی برای Ausbildung در آلمان وجود دارد؟

متقاضیان خارج از کشور هزینه‌ای برای دوره‌های آموزشی هزینه پرداخت نمی‌کنند. کارآموزان برای دوره‌های آموزشی خود هیچ هزینه‌ای نمی‌پردازند – حتی برای خارجی‌ها نیز رایگان است. از آنجایی که در طول دوره Ausbildung حقوق ماهیانه دریافت می‌کنید، می‌توانید از طریق آن، هزینه‌های مسکن، غذا، پوشاک، بیمه، حمل‌ونقل و مالیات را پوشش دهید. مهندسین و پزشکان که برای کشور آلمان ضرورت دارند، بهترین حقوق در طول دوره آوسبیلدونگ در آلمان را شامل می‌شوند.

درآمد من در دوره Ausbildung در آلمان چقدر است؟

در طول Ausbildung، کارآموزان یک حقوق ماهانه توسط شرکت آلمانی کارفرما دریافت می‌کنند – به اصطلاح کمک هزینه آموزشی. بسته به منطقه و حرفه بین 700 تا 1200 یورو است. در واقع بهترین حقوق در طول دوره آوسبیلدونگ در آلمان تقریباً در این حدود می‌باشد.

بعد از Ausbildung در آلمان چه فرصت‌های شغلی دارم؟

کارگران ماهری که تحت آموزش Ausbildung / حرفه‌ای قرار گرفته‌اند در بازار کار آلمان تقاضای زیادی دارند. در حال حاضر فرصت‌های شغلی عالی میان‌مدت و بلندمدت در آلمان برای خارجی‌ها پس از پایان آموزش حرفه‌ای با نتایج خوب وجود دارد. بهترین حقوق در طول دوره آوسبیلدونگ در آلمان با توجه به این فرصت‌های شغلی پرداخت می‌شود.

تماس با ما

آیا Ausbildung در سطح بین‌المللی به رسمیت شناخته شده است؟

با گذراندن موفقیت‌آمیز آموزش، مدرک دولتی کارگر ماهر را دریافت خواهید کرد. این فرصت‌های شغلی عالی در آلمان ارائه می‌دهد. مدرک کارگر ماهر مرحله مهمی برای درخواست اجازه اقامت دائم در آلمان است. پس از چندین سال کار در آلمان، اخذ تابعیت آلمان نیز اصولاً امکان‌پذیر است. این مدرک در سراسر اتحادیه اروپا تأیید شده است و فرصت‌های شغلی عالی را در سراسر جهان ارائه می‌دهد.حقوق در طول دوره با توجه به این مدرک نیز مشخص می‌شود.

آیا می‌توانم Ausbildung را همراه با خانواده‌ام در آلمان راه‌اندازی کنم؟

این امکان وجود دارد که اعضای نزدیک خانواده کارآموزان به آلمان بیایند. این مورد حتی موردنظر بسیاری از کارفرمایان است. مثلاً ممکن است محل‌های کارآموزی برای همسر یا شرکا پیدا شود و آموزش با هم تکمیل شود. همچنین این امکان وجود دارد که فرزندان شما در طول دوره کارآموزی در آلمان به شما بپیوندند.

آیا می‌توانم بدون اینکه آلمانی صحبت کنم برای Ausbildung در آلمان درخواست بدهم؟

شما واقعاً ممکن است درخواست دهید. با این حال، برای شروع Ausbildung باید در سطح A2/B1 آلمانی صحبت کنید.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به موسسه کاریابی بین‌المللی ویکو مراجعه کنید. این موسسه با تدابیری که دیده است تمامی اطلاعات را در اختیار افراد متخصص و غیرمتخصص که جویای کار در آلمان هستند خواهد گذاشت.

بهترین حقوق در طول دوره آوسبیلدونگ در آلمان

دوره‌های آوسبیلدونگ آلمان دوره‌هایی بوده که می‌تواند راه را برای کار در آلمان باز کند. در این مورد ما می‌توانیم از اطلاعات ویزا تا دریافت کار را برای کسی که می‌خواهد به آلمان مهاجرت کند باز کنیم. موسسه کاریابی ویکو دارای کارشناسانی است که سال‌ها در این زمینه تجربیات لازم را دارند و می‌توانند بهترین کار را برای مهاجران ایرانی انجام دهند و با ورود به سایت این موسسه اطلاعات لازم را می‌توانید کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *