استرالیا

بهترین روش مهاجرت به استرالیا چیست؟

بهترین روش مهاجرت به استرالیا

استرالیا (بهترین روش مهاجرت به استرالیا) به خاطر فضاهای باز، سواحل و صحراها و حیوانت خارق العاده اش مکانی شناخته شده و مشهور است. هرچند، اینجا مکانی است که می توان از یک زندگی خوب در کنار هم با یک شغل خوب لذت برد. یکی از شهری ترین کشورهای جهان است که دگرگونی عمده ای از مناظر طبیعی بین طبیعت و شهرها را در محدوده زیبا دارد. در این مقاله موسسه مهاجرتی و کاریابی ویکو به بررسی بهترین روش مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزای استرالیا می پردازیم.

بهترین روش مهاجرت به استرالیا

بیایید با ساده ترین راه برای مهاجرت به استرالیا شروع کنیم:

  1. ویزای کارفرما

برای شروع، ویزای تحت حمایت کارفرما رایج ترین نوع ویزا در استرالیا است که به کارفرمایان اجازه می دهد تا کارگران ماهر را از سراسر جهان برای سازمان خود انتخاب کنند. اگر خوش شانس هستید که شرکت یا کارفرمایی را پیدا کنید که به شما پیشنهاد کار داده باشد، آنگاه می توانید اولین و ساده ترین راه برای پا گذاشتن در استرالیا باشد.

با پشتکار و سخت کوشی، می توانید فرصتی برای ماندن در اینجا پیدا کنید. در مدت دو سال، اگر کار بهتری در استرالیا پیدا کنید، می توانید برای اقامت درخواست دهید. مشاغل سطح بالا که نیازمند مهارت و تجربه هستند، راه آسان مهاجرت به استرالیا هستند. در برخی موارد، بازار کار سطح بالا می‌تواند با گزینه‌های ویزای دائمی مانند ویزای زیر کلاس 186 با حمایت کارفرما همراه باشد.

  1. ویزای مهارتی

خوشبختانه، گزینه‌های بیشتری وجود دارد که به افراد امکان سفر به این کشور می‌دهد، چنین گزینه‌ای یک برنامه مهاجرت مهارتی عمومی است. این نوع ویزا فرصتی را برای افرادی که بین 18 تا 50 سال در استرالیا زندگی می کنند برای کار و اقامت فراهم می کند.

تماس با ما

به خاطر داشته باشید که یکی از الزامات اصلی صحبت کردن خوب انگلیسی است. شما می توانید انواع مختلفی از مشاغل را از طریق لیست مشاغل کارآمد و سایر برنامه های دیگر پیدا کنید. می توانید گزینه های ویزای زیر را تحت عنوان ویزای ماهر استرالیا بررسی کنید:

  • زیر کلاس 189 ویزای مستقل مهارت
  • ویزای مهارت زیر کلاس 190
  • زیر کلاس ویزای منطقه ای مهارت 887
  • ویزای 476 فارغ التحصیل مهارت

3. ویزای پزشکی

ویزای درمان پزشکی نوعی ویزای موقت استرالیا است که به افراد اجازه می دهد به استرالیا سفر کرده و برای مدت کوتاهی اقامت داشته باشند تا تحت درمان یا مشاوره پزشکی برای یک بیماری خاص باشند.

با استفاده از این ویزا، بسته به شرایط فردی که برای ویزای درمان پزشکی درخواست می کند، متقاضیان مجاز به ورود به کشور در یک یا چند نوبت هستند. متقاضی همچنین می‌تواند کسی باشد که می‌خواهد برای حمایت از کسی که نیاز به درمان پزشکی دارد و قبلاً برای ویزای پزشکی استرالیا درخواست داده است، از استرالیا دیدن کند.

بهترین روش مهاجرت به استرالیا

4. ویزای تعطیلات کاری

بدیهی است که این یک راه حل دائمی نیست، اما برای افراد 18 تا 30 ساله عملی است. شما فرصت لذت بردن و کشف استرالیا و کار در اینجا را خواهید داشت، همه کشورها واجد شرایط دریافت این ویزای خاص نیستند، بنابراین مطمئن شوید که آیا شما کشور شما یکی از آنها هست یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *