آلمان

توضیحاتی درباره سطح‌های مختلف زبان آلمانی

سطح‌های مختلف زبان آلمانی

سطح‌های مختلف زبان آلمانی شامل سه دوره مقدماتی، میانی و پیشرفته می‌شود. برای مواردی مانند مهاجرت به کشور آلمان نیاز است که در این دوره‌ها شرکت کنید.

زبان آلمانی یکی از زبان‌های روز دنیا می‌باشد. این زبان دارای چند سطح است. سطح‌های مختلف زبان آلمانی هر کدام زیر مجموعه‌هایی دارند که در این مطلب با آن‌ها آشنا خواهیم شد.اگر قصد اقامت آلمان دارید یادگیری این زبان توصیه می‌شود. با برقراری ارتباط  با کارشناسان گروه ویکو می‌توانید در این زمینه پیشرفت کنید.

سطح‌های مختلف زبان آلمانی

سطح‌های مختلف زبان آلمانی شامل سه دوره مقدماتی یا A، میانه یا B و پیشرفته یا C می‌باشد. این دوره‌ها و سطح‌ها توسط سازمان CEFR تعیین شده‌اند که در واقع طبق استاندارد می‌باشند.

توضیح درباره سطح‌های مختلف زبان آلمانی- سطح مقدماتی

دوره مقدماتی زبان آلمانی شامل سطح a1 و a2 می‌باشد. در سطح اول، زبان آموز قادر خواهد بود تا کلمات پر کاربرد را بشناسد و همچنین نام و نام خانوادگی و اطلاعاتی را در زمینه خود به زبان آلمانی بازگو نماید. در پایان سطح دوم نیز قادر خواهد بود که اطلاعاتی در زمینه خانواده، محیط اطراف، کار و شغل را درک نماید. همچنین می‌تواند در موقعیت‌های معمولی و ساده تا حدودی منظور خود را به مخاطب برساند.

سطح‌های مختلف زبان آلمانی

توضیح درباره سطح‌های مختلف زبان آلمانی- سطح میانی

دوره میانه زبان آلمانی شامل سطوح b1 و b2 می‌باشد. زبان آموز در سطح اول در صورتی که زبان استانداردهای لازم را به کار بگیرد و توانایی آن را داشته باشد که در مورد مسائل آشنا به گفتگو بپردازد می‌تواند مفاهیم ساده را بفهمد.

همچنین در پایان دوره توانایی آن را خواهد داشت که در برخورد با افراد دیگر و یا پر سفرهای مختلف به گفتگو با آن‌ها بپردازد. برای تحصیل در دانشگاه‌های آلمان مثل دانشگاه کاسل آلمان، دانشگاه مونیخ آلمان و … باید حداقل تا سطح b1 مسلط باشید.

همچنین برای دریافت ویزای تحصیلی، ویزای جاب آفری و ویزای آوسبیلدونگ باید گواهی سطح b1 زبان آلمانی را داشته باشید. گفتنی است که زبان آموز در انتهای دوره قادر خواهد بود بدون آمادگی قبلی با مخاطبانش در مورد موضوعات گوناگون صحبت نماید.

تماس با ما

سطح پیشرفته- آخرین سطح زبان ژرمن‌ها

دوره پیشرفته در زبان آلمانی نیز شامل دو سطح c1 و c2 می‌شود. این دو سطح بسیار تخصصی و دشوار می‌باشند و کمتر کسی هست که متقاضی فراگیری دوره پیشرفته باشد. با این وجود داوطلبان فراگیر سطح c1 پس از پایان سطح قادر هستند که متن‌های طولانی را درک کنند.

همچنین می‌توانند بدون هیچ‌گونه آمادگی قبلی، در مورد مسائل مختلف و دشوار صحبت کند. توانایی روان سخن گفتن افراد در این سطح طوری است که نیازی نیست در فرهنگ لغت به دنبال واژه‌ای بگردند.

در مورد سطح c2 نیز باید گفت که داوطلب هر چیزی را که می‌بیند، می‌خواند و یا می‌شنود را به خوبی می‌فهمد. بدون آن که ذره‌ای با مشکل مواجه شود. گفتنی است که در پایان این سطح می‌تواند جزئیات و اطلاعات عمومی و تخصصی را از منابع گوناگون به صورت شفاهی و کتبی جمع آوری کند.

سطح‌های مختلف زبان آلمانی

داوطلبان در پایان این دوره کاملاً به زبان آلمانی مسلط شده‌اند. در صورت تمایل به ثبت نام در دوره‌های مختلف زبان آلمانی ، ویزای تحصیلی آلمان ، ویزای آوسبیلدونگ آلمان و ویزای کاری آلمان می‌توانید با کارشناسان شرکت ویکو ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *