آلمان

توضیحاتی در خصوص دوره آوسبیلدونگ آلمان

دوره آوسبیلدونگ آلمان

دوره آوسبیلدونگ آلمان یک دوره کارآموزی می‌باشد که افراد جهت اقامت در کشور آلمان در این دوره شرکت می‌کنند.

اگر تا به حال به فکر اقامت آلمان بوده‌اید حتماً نام دوره آوسبیلدونگ را شنیده‌اید. دوره آوسبیلدونگ آلمان دوره‌ای است که افراد با شرکت در آن با فوت و فن کار آشنا می‌شوند. در واقع این دوره، دوره‌ای کارآموزی محسوب می‌شود که مناسب جهت متقاضیان مهاجرت به آلمان می‌باشد.

این دوره معمولاً بین ۲ تا ۴ سال طول می‌کشد. آموزش‌های این دوره هم به صورت نظری و هم به صورت عملی می‌باشد. پس از گذراندن این دوره، خیلی راحت می‌توانید وارد بازار کار پررونق آلمان شوید.

برای ثبت نام در دوره آوسبیلدونگ آلمان چه شرایطی نیاز است؟

از مهم‌ترین موارد مورد نیاز جهت شرکت در دوره آوسبیلدونگ آلمان می‌توان به مدرک زبان، مدرک تحصیلی و سن شما اشاره کرد. مدرک تحصیلی شما حداقل باید دیپلم باشد. البته توجه داشته باشید که مدرک مذکور باید مورد تأیید کارشناسان آن دوره واقع شود.

دوره آوسبیلدونگ آلمان

قوانین بیانگر آن است که مدرک زبانی که باید داشته باشید باید سطح 2A زبان آلمانی باشد. از نظر سنی هم باید بین ۱۸ تا ۲۵ سال داشته باشید. شایان ذکر است که برای برخی از حرفه ها سن بیشتر از ۲۵ سال نیز قبول می‌کنند.

میزان حقوق دریافتی در دوره آوسبیلدونگ آلمان چقدر است؟

میزان حقوق دریافتی شما در دوره آوسبیلدونگ آلمان به نوع رشته و منطقه‌ای از کشور آلمان که در آن هستید متفاوت است. به طور کلی دستمزد هر ساعت کار در آلمان ۱۰ یورو می‌باشد. میزان حقوق دریافتی شما در این دوره‌ها حدود ۵۰۰ تا ۱۲۰۰ یورو خواهد بود. این مبالغ پاسخگوی نیازهای زندگی شما هستند؛ پس از این بابت نگرانی نباید داشته باشید. نکته مهم این است که اگر میزان دریافتی شما در سال بیشتر از ۸۴۵۰ یورو باشد طبق قوانین موظف به پرداخت مالیات خواهید شد.

رشته‌های آوسبیلدونگ

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم تنوع رشته‌های دوره آوسبیلدونگ آلمان زیاد است. جالب است بدانید که حدود ۳۲۰ تا ۴۰۰ رشته از طریق آوسبیلدونگ ارائه می‌شود. نکته مهم این است که تمامی مشاغل در همه شهرهای کشور آلمان وجود ندارد و محل کار شما را در واقع رشته شما تعیین می‌کند.

تماس با ما

به این معنا که اگر بخواهید شهری خاص و رشته‌ای خاص به کارآموزی بپردازید باید حتماً بازار کار آن رشته در آن شهر وجود داشته باشد. رشته‌های آوسبیلدونگ از جمله مکانیک خودرو، مالی و حسابداری، آیتی، دستیار دندانپزشک، کار در ارتفاع، مدیریت، آرایشگری، شیمی، فیزیک و پرستاری از رشته‌های بسیار پر تقاضا در کشور آلمان هستند.

برای ثبت نام در دوره آوسبیلدونگ آلمان باید چیکار کنیم؟

برای ثبت نام در دوره آوسبیلدونگ آلمان باید ابتدا ویزای آوسبیلدونگ داشته باشید. جهت دریافت این ویزا می‌توانید به شرکت ویکو مراجعه نمایید. گروه ویکو با به کارگیری تیمی قوی همواره پاسخگوی تمامی نیازهای شما در خصوص مهاجرت، اقامت، انواع ویزاها از جمله ویزای جاب آفری و یا ویزای تحصیلی و … خواهد بود.

دوره آوسبیلدونگ آلمان

همچنین جهت ثبت نام باید گذرنامه معتبر داشته باشید. دو قطعه عکس، کاورلتر، ترجمه مدارک تحصیلی، مدرک مهارت زبان و … از جمله مدارکی هستند که در هنگام ثبت نام دوره آوسبیلدونگ باید داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *