آلمان

درخواست تجدید نظر و شکایت در مورد ویزای کاری آلمان

درخواست تجدید نظر و شکایت در مورد ویزای کاری آلمان

خدماتی که در اینجا توضیح داده شده است (درخواست تجدید نظر و شکایت در مورد ویزای کاری آلمان) برای افرادی در نظر گرفته شده است مهاجرت کاری و علمی به آلمان دارند همه این افراد برای ورود به آلمان نیاز به ویزا دارند. NB لطفاً این عبارت را به درستی درک کنید (طبق زبان حقوقی آلمان): ویزا یک مجوز کوتاه مدت برای اقامت در آلمان است – تا 90 روز در هر نیم سال.  تمدید تا 90 روز اضافی خواهد بود.

درخواست تجدید نظر و شکایت در مورد ویزای کاری آلمان

خدماتی که در اینجا توضیح داده شده است برای افرادی در نظر گرفته شده است مهاجرت کاری و علمی به آلمان دارند همه این افراد برای ورود به آلمان نیاز به ویزا دارند. NB لطفاً این عبارت را به درستی درک کنید (طبق زبان حقوقی آلمان): ویزا یک مجوز کوتاه مدت برای اقامت در آلمان است – تا 90 روز در هر نیم سال. تمدید تا 90 روز اضافی خواهد بود؛ اما فقط برای موارد اضطراری این نوع تمدید انجام می‌شود. درخواست تجدید نظر و شکایت در مورد ویزای کاری آلمان در این مقاله مورد بررسی قرار می‌گیرد.

درخواست ویزا و درخواست تجدید نظر و شکایت در مورد ویزای کاری آلمان

خدمات درخواست ویزا شامل موارد زیر است:

  1. تعیین اینکه کدام نوع ویزا برای علایق شما مناسب است،
  2. مرجعی که باید مدارک اضافی همراه با درخواست، رزومه و تمام مدارک موردنیاز به زبان آلمانی ارسال شود (این مهم است)، استثنا: دیپلم به زبان انگلیسی
  3. خلاصه مدارکی که باید ارائه شود
  4. اطلاعات کلی در مورد روند درخواست (مدت، هزینه‌ها، ساعات کار و آدرس کنسولگری و …).
  5. در صورت امکان، فرم درخواست اجباری یا پیوندی به فرم آنلاین را ارائه خواهم داد.

درخواست تجدید نظر و شکایت در مورد ویزای کاری آلمان

اعتراض به ویزای رد شده و درخواست تجدید نظر و شکایت در مورد ویزای کاری آلمان

خدمات برای اعتراض به ویزای رد شده متنوع و پیچیده است. درست است که باید در دادگاه اعتراض کنید. همچنین مهم است که این کار را ظرف یک ماه پس از دریافت امتناع انجام دهید. اگرچه این مهلت باید سر زمان مشخص انجام شود، اگر قبلاً این مهلت را از دست داده‌اید، من یک «در پشتی به شما نشان می‌دهم» یا ترفندی را می‌شناسم که شما را در موقعیت تجدیدنظر به دادگاه قرار می‌دهد.

  • برای شکایت رسمی از طرف شما به دادگاه،
  • هزینه‌های دادگاه را پرداخت کنید.
  • درخواست بازرسی پرونده سفارت،
  • بررسی پرونده، گزارش نتایج این بازرسی را دریافت کنید.
  • به نمایندگی از منافع خود در دادگاه حاضر باشید.
  • به دنبال راه‌حلی برای ارتباط با وزارتخانه در آلمان باشید.

این مقاله به بررسی درخواست تجدید نظر و شکایت در مورد ویزای کاری آلمان می‌پردازد، با ما همراه باشید.

هزینه‌ها برای درخواست تجدید نظر و شکایت در مورد ویزای کاری آلمان

هزینه‌های درخواست تجدید نظر و شکایت در مورد ویزای کاری آلمان شما هرگز قابل مذاکره نیست، باید تمام هزینه‌های قانونی دریافت شوند زیرا این هزینه‌ها توسط قانون حق‌الزحمه وکلا تعیین شده است. مبلغ مورد اختلاف در امور ویزا/اقامت معمولاً 5000 یورو است که مبنای تمام هزینه‌های قانونی است. این بدان معناست که در امور مهاجرت هزینه دادگاه 393 یورو است، هزینه برای رسیدگی کلی به پرونده 420 یورو و برای رسیدگی 390 یورو است.

تماس با ما

این هزینه‌ها ثابت هستند. در صورت نیاز به پرداخت اقساطی، آن‌ها فقط می‌توانند برای هزینه‌های مرکز مورد بررسی اعمال شوند. هزینه دادرسی باید با قسط اول پرداخت شود. در صورت کمبود وقت، در صورت نشان دادن حواله از بانک خود، به شکایت خود ادامه خواهم داد که وجوه کافی منتقل شده است. برای رعایت نظم پیشنهاد می‌کنم هزینه دادرسی را از طریق من پرداخت کنید. هزینه دادرسی را بدون هزینه اضافی و با مسئولیت کامل شخصی به دادگاه می‌پردازم. در صورت برنده شدن در پرونده، هزینه‌های دادگاه و بیشتر هزینه‌های به شما بازپرداخت می‌شود.

چرا باید برای انجام درخواست تجدید نظر و شکایت در مورد ویزای کاری آلمان هزینه پرداخت شود؟

برای جبران مشاوره زبان انگلیسی، ترجمه خلاصه مکاتبات دادگاه و… باید مبلغ کمی اضافه کنم. هزینه‌های قانونی تعیین شده توسط قانون این خدمات اضافی را که در مورد شما ضروری است در نظر نمی‌گیرد. متأسفم که امکان ارسال درخواست بدون پیش پرداخت وجود نخواهد داشت زیرا دادگاه قبل از رسیدگی به هر چیزی هزینه‌های خود را می‌خواهد و همین امر در مورد شرکتی که به این دادخواست‌ها رسیدگی می‌کند صدق می‌کند. آرامش باشید و بدانید که هدف اصلی هر شرکت مبارزه برای حقوق شماست.

فرصت‌ها برای درخواست تجدید نظر و شکایت در مورد ویزای کاری آلمان

فکر می‌کنم می‌خواهید بدانید شانس شما برای برنده شدن چقدر است. متأسفم تا زمانی که پرونده کنسولگری را وکلای ما نبینند، نمی‌توان به این موضوع واقع بینانه پاسخ داد. تا زمانی که فایل بررسی نشود، نمی‌توانم به شما گفت چه مشکلی در درخواست شما رخ داده است. این اولین کاری است که ما قصد انجام آن را داریم زمانی که شما به خدمات شرکت کاریابی بین‌المللی ویکو نیاز دارید.

دلایل رایج برای رد ویزای آلمان

درخواست ویزای شینگن آلمان شما تحت بررسی دقیق قرار می‌گیرد. افسران ویزا در سفارت یا کنسولگری آلمان تمام مدارک شما را به دقت بررسی می‌کنند، مصاحبه شما را بررسی می‌کنند و سپس تصمیم می‌گیرند؛ بنابراین، دلایل رد کردن به این بستگی دارد که درخواست شما چقدر خوب بوده است.

درخواست تجدید نظر و شکایت در مورد ویزای کاری آلمان

به طور طبیعی، دلایل مختلفی می‌تواند وجود داشته باشد که چرا آن‌ها فکر نمی‌کنند برنامه شما به اندازه کافی خوب است، اما رایج‌ترین دلایل عبارت‌اند از:

دلایل رد ویزا و درخواست تجدید نظر و شکایت در مورد ویزای کاری آلمان

شما هدف سفر خود را به اندازه کافی ثابت نکردید

این بدان معنی است که شما نتوانستید افسران ویزا را در مورد دلایلی که می‌گویید می‌خواهید به آلمان سفر کنید را متقاعد کنید. مثلاً:

  • شما تمام مدارک موردنیاز را ارسال نکردید.
  • اسنادی که ارسال کردید هدف شما از سفر را تأیید نکرده است.
  • اگر می‌خواهید با اعضای خانواده ملاقات کنید: مدارکی که ارائه کرده‌اید، روابط خانوادگی را ثابت نمی‌کند.
  • شما بلیط هواپیما و رزرو هتل را درست ارسال نکردید یا در این مدت آن‌ها را لغو کردید.
  • شما اسناد نادرست ارسال کردید.

اگر مدارکی جعلی ارسال کرده باشید، درخواست ویزای آلمان شما بلافاصله رد می‌شود. هیچ کاری نمی‌توانید در مورد آن انجام دهید، جز اینکه از اشتباهات خود درس بگیرید و دوباره تلاش کنید. اگر هیچ مدرک جعلی ارائه نکرده‌اید، اما افسران ویزا ادعا می‌کنند که شما ارائه کرده‌اید، می‌توانید درخواست تجدید نظر کنید. درخواست تجدید نظر و شکایت در مورد ویزای کاری آلمان را در این مقاله پیگیری کنید.

  • شما یک قرارداد کاری معتبر ارائه نکرده‌اید.
  • زمانی که قصد اقامت در آلمان را دارید با مرخصی کار/ مدرسه مطابقت ندارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *