آلمان

شرایط دریافت ویزای کادر درمان آلمان

ویزای کادر درمان آلمان

ازآنجایی‌که آلمان نیاز به نیروی پزشکی و کادر درمانی دارد، به آن‌ها تسهیلات قابل‌توجهی را نیز ارائه می‌دهد. همین موضوع موجب شده تا بسیاری از افراد کادر درمان متقاضی دریافت ویزای این کشور شوند. ازآنجایی‌که میانگین سنی افراد شهروند آلمان به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است. این کشور به نیروی پرستاری و کادر درمانی مجرب و متخصص نیاز دارد. به همین دلیل دریافت ویزای کادر درمان آلمان می‌تواند یک روش بسیار خوب و مناسب جهت مهاجرت پرستاران و پزشکان به این کشور باشد. به همین منظور شرکت مهاجرتی ویکو در ادامه قصد دارد شما را با شرایط مهاجرت و دریافت ویزای کادر درمان آلمان، به طور کامل آشنا کند.

مزایای دریافت ویزای کادر درمان آلمان

همان‌طور که گفته شد دولت آلمان برای کادر درمانی خود تسهیلاتی را نیز در نظر گرفته است؛ که عبارت‌اند از:

  • دریافت اقامت دائم کشور آلمان
  • شرایط تحصیل رایگان برای فرزندان
  • استفاده نمودن از خدمات درمانی رایگان
  • دریافت حقوق بالا به نسبت کل اتحادیه اروپا برای تأمین زندگی مرفه و ایده آل
  • امکان همراهی و دریافت اقامت خانواده
  • یکی از کم‌هزینه‌ترین و مناسب‌ترین روش‌های مهاجرت به این کشور دریافت ویزای کادر درمان آلمان، است.

نکات حائز اهمیت جهت دریافت ویزای کادر درمان آلمان

  • همراهی خانواده کادر درمان و دریافت اقامت آن‌ها از مهم‌ترین مزایای دریافت ویزای کادر درمان آلمان، است. به‌گونه‌ای که فرد حدود سه ماه پس از اقامت و کار خود در آلمان می‌تواند اقامت خانواده خود را نیز تائید نماید. البته دریافت اقامت دائم این کشور، حداقل پس از دو سال حضور در آلمان امکان‌پذیر می‌باشد.
  • اقدام به مهاجرت از طریق ویزای کادر درمان این کشور یکی از قطعی‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های مهاجرت به اتحادیه اروپا است.
  • برای دریافت این ویزا نیاز است تا مراحل دریافت ویزا را به طور کامل طی نمایید. مراحل دریافت این ویزا در کشور آلمان عبارت‌اند از: دریافت تأییدیه مدارک ارائه‌شده از وزارت بهداشت کشور مقصد- مراجعه به سفارت آلمان و ارائه مدرک b2 زبان آلمانی- دریافت فرصت 2 ساله کار موقت در این کشور و ورود به خاک آلمان- دریافت مدرک سطح c1 زبان آلمانی به‌منظور شرکت در آزمون پزشکی- دریافت مجوز اقامت دائم جهت فعالیت درمانی در این کشور

زبان‌اصلی جهت دریافت ویزای کادر درمان آلمان

زبان‌اصلی جهت اخذ اقامت این کشور از طریق دریافت ویزای کادر درمان، آلمانی است. معمولاً هنگام ارائه مدارک جهت دریافت ویزا باید مدرک b2 زبان آلمانی نیز ارائه شود؛ اما در برخی از مواقع با توجه به شرایط ممکن است در مراحل دریافت ویزا نیازی به ارائه این مدرک نباشد؛ اما پیش از فعالیت درمانی در آلمان باید این مدرک زبان دریافت شود؛ بنابراین ارائه مدرک زبان آلمانی جهت اقامت و فعالیت درمانی در کشور آلمان الزامی است. یکی از حساس‌ترین زمان‌هایی که باید مدرک زبان آلمانی خود را ارائه دهید. زمانی است که برای دریافت ویزا به سفارت‌خانه آلمان مراجعه می‌نمایید. در صورتی که در این مرحله مدرک زبان آلمانی b2 را ارائه ندهید، به‌هیچ‌عنوان با ویزای شما موافقت نخواهد شد؛ بنابراین دریافت مدرک زبان آلمانی از مهم‌ترین شرایطی است که برای دریافت این ویزا کشور آلمان باید ارائه دهید و به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانید از ارائه آن معاف شوید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *