دانمارک

شرایط مهاجرت به دانمارک برای پرستاران

مهاجرت به دانمارک برای پرستاران

دانمارک ازجمله کشورهای اروپایی است که اکثریت شهروندان آن از زندگی خود احساس رضایت دارند. از طرفی شرایط نسبتاً راحت آن برای اخذ اقامت پرستاران موجب شده تا مهاجرت به دانمارک برای پرستاران انتخاب بسیار مناسبی برای آن‌ها محسوب شود؛ اما قطعاً مهاجرت پرستاران به این کشور شامل مراحل و شرایطی است که در صورت درست انجام نشدن آن‌ها ریسک رد شدن درخواست مهاجرت افزایش خواهد یافت. شرکت مهاجرتی ویکو با تخصص و تجربه فراوان درزمینه مهاجرت، با تمامی تکنیک‌های مهاجرتی آشنایی دارد. به همین دلیل می‌تواند به شما کمک کند تا ریسک رد شدن درخواست مهاجرت را به حداقل برسانید. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با شرایط مهاجرت به دانمارک برای پرستاران، بیشتر آشنا کنیم.

نکات حائز اهمیت جهت مهاجرت به دانمارک برای پرستاران

-اهمیت یادگیری زبان:

برای مهاجرت به دانمارک یادگیری زبان الزامی است؛ اما مهاجرت به دانمارک برای پرستاران نیازمند یادگیری زبان انگلیسی نیست. به همین دلیل پرستاران بدون ارائه مدرک زبان می‌توانند برای دریافت اقامت اقدام نمایند؛ اما برای اینکه بتوانند در مدت‌زمان کمتری کار خود را در دانمارک شروع نمایند و راحت‌تر با افراد ارتباط برقرار نمایند. بهتر است قبل از ورود به این کشور در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی شرکت نمایند؛ زیرا زبان انگلیسی یکی از زبان‌های رایج در این کشور است.

-مدارک موردنیاز مهاجرت به دانمارک برای پرستاران:

قبل از اینکه افراد بخواهند برای معادل‌سازی مدارک اقدام نمایند. بهتر است ابتدا از مدارک موردنیاز جهت پذیرش در این کشور اطلاع پیدا کنند. مدارک موردنیاز جهت اخذ اقامت در دانمارک برای پرستاران شامل پاسپورت، گواهی اثبات تمکین خود و خانواده در دانمارک، مدرک لیسانس پرستاری از دانشگاه‌های معتبر است. در صورتی که فرد در دوره‌های پرستاری نیز شرکت نموده باشد. این مدرک نیز می‌تواند به‌عنوان یک ویژگی مثبت برای اخذ اقامت محسوب شود. مدارک شناسایی خود و در صورت نیاز خانواده (همراهان) نیز مانند سند ازدواج، سند تولد فرزند، مدارک شناسایی خانواده و … نیز باید برای اخذ اقامت ارائه شود.

-ممنوعیت مهاجرت به دانمارک برای پرستاران:

در صورتی که افراد دارای مدرک لیسانس پرستاری نباشند. حتی اگر مدارکی مانند گواهی بهیاری، فوق‌دیپلم پرستاری، مدرک اتاق عمل و … را داشته باشند. بازهم نمی‌توانند برای درخواست این ویزا اقدام نمایند و معادل‌سازی انجام دهند.

سؤالات رایج در رابطه با مهاجرت به دانمارک برای پرستاران

1-میزان حقوق پرستاران در دانمارک چقدر است؟

از آنجایی که دانمارک جزو کشورهای ثروتمند محسوب می‌شود. سطح رفاه در این کشور بسیار بالا می‌باشد. به همین دلیل درآمد پرستاران نیز از میزان قابل توجهی برخوردار است. به‌گونه‌ای که فرد می‌تواند به همراه خانواده خود زندگی رضایت‌بخش و همراه با آسایش را در این کشور تجربه نماید. به‌طور میانگین با توجه به مسائل مختلف حقوق یک پرستار در این کشور حدود 8 تا 20 هزار یورو در نظر گرفته‌ شده است.

2-شرایط استخدام پرستاران در بیمارستان‌های دانمارک به چه صورت است؟

پرستاران پس از ورود به این کشور برای اینکه بتوانند در بیمارستان‌های دانمارک مشغول به کار شوند، باید یک دوره کارآموزی را بگذرانند. به این صورت که در یک مرکز درمانی و یا بیمارستان به‌صورت آموزشی و به‌عنوان کارآموز مشغول به کار شوند. شرکت در دوره‌های زبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *