آلمان

صفر تا صد راحت‌ترین راه مهاجرت به آلمان

راحت‌ترین راه مهاجرت به آلمان

راه‌های اندکی به عنوان راحت‌ترین راه مهاجرت به آلمان وجود دارند که با توجه به شرایط هر فرد جهت اخذ اقامت در این کشور نیز متفاوت می‌باشد. در مرحله اول باید شما وارد این کشور شوید. بسته به شرایط کنونی خود یکی از روش‌های اقامت در آلمان را برگزینید. این کشور به علت صنعتی بودن مابین سایر کشورها و نرخ پایین بیکاری از نظر مهاجران گزینه مناسبی است. بیشتر آن‌ها کشور آلمان را جهت مهاجرت انتخاب می‌کنند. راحت‌ترین راه‌های مهاجرت به آلمان شامل مهاجرت از طریق تولد، پناهندگی، ازدواج، سرمایه‌گذاری، کار و تحصیل است.

راحت‌ترین راه مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

به دلایل فراوانی تحصیل در آلمان مورد توجه اکثر دانشجویان و متقاضیان به عنوان راحت‌ترین راه مهاجرت به آلمان در این چندین سال قرار گرفته است. از جمله این دلایل می‌توان به نظام تحصیلی بدون هزینه، ارائه خدمات آموزشی و علمی سطح بالا، امکان تحصیل در تمام مقطع به دو زبان آلمانی و انگلیسی و شرایط کاری مناسب بعد از تحصیل اشاره کرد. در دانشگاه‌های خصوصی این کشور امکان تحصیل در دوره لیسانس بدون قبولی آزمون سراسری وجود دارد. متقاضیان با تحویل مدارک دیپلم و زبان آلمانی در دو سطح به کالج نه‌ماهه راه پیدا می‌کنند. با گذراندن دوره کالج مشغول به تحصیل در مقطع کارشناسی می‌شوند. اگر سطح نمرات بالا باشد نیازی به گذراندن دوره کالج نیست.

راحت‌ترین راه مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه‌گذاری

مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه‌گذاری تا حدودی از جمله راحت‌ترین راه مهاجرت به آلمان است زیرا آلمان از نظر اقتصادی در اتحادیه اروپا عملکرد بالایی دارد؛ بنابراین طیف وسیعی از سرمایه‌گذاران با تبعه خارجی با هدف سرمایه‌گذاری و بهره‌وری از شرایط اقتصادی به این کشور مهاجرت می‌کنند؛ بنابراین ثبت شرکت راحت‌ترین راه جهت سرمایه‌گذاری در این کشور است که تابعیت و اقامت آلمان را نیز به همراه دارد. البته ثبت شرکت نیازمند ارائه طرح اقتصادی است و باید اتاق بازرگانی کشور آلمان آن را تائید کند.

 مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج

امتیاز مهاجرت به آلمان

ازدواج یکی از راحت‌ترین روش‌های مهاجرت به این کشور است بنابراین ازدواج با فرد تبعه‌ی آلمانی امکان اقامت برای شمارا فراهم می‌کند. البته ناگفته نماند به دلیل سوءاستفاده‌های ناشی از این موقعیت قانونی جهت ازدواج درج شده است. و تا زمانی قصد واقعی برای تشکیل خانواده نداشته باشد و ازدواج صوری باشد اخذ اقامت امکان‌پذیر نیست. برای ثبت ازدواج با تبعه آلمانی ارائه مدارکی از قبیل وضعیت مالی متناسب، گواهی بدون سوءپیشینه یا تجرد، سند ازدواج، ایمیل و عکس‌های خانوادگی الزامی است؛ بنابراین مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج حساس‌ترین و در حین حال راحت‌ترین راه است. جهت اطلاع از تمام نکات برای مهاجرت و اخذ ویزا به این کشور مراجعه به وب‌سایت شرکت ویکو ضروری است تا متخصصان این شرکت شمارا به سمت مهاجرتی ایدئال ببرند.

 مهاجرت به آلمان از طریق کار

یکی از راحت‌ترین راه مهاجرت به آلمان از طریق کار است. زیرا اخذ اقامت از این طریق بسیار راحت است و نیازی به روش‌های دیگر نیست. البته دو روش جهت اخذ ویزا وجود دارد. که روش اول یافتن شغل از طریق پیشنهادی کاری است، شخص متقاضی با تحویل دعوت‌نامه از طریق کارفرما جهت استخدام می‌تواند اقامت آلمان را اخذ کند. روش دوم جهت اخذ اقامت دریافت ویزای جست‌وجو کار است. که شخص باید دارای مهارت کافی و متخصص در زمینه مورد نظر باشد. البته علت مهاجرت زیاد به این کشور پایین بودن نرخ بیکاری و در حین حال بالا بودن سطح درآمد است که آینده و زندگی شخص را تضمین می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *