آلمان

صفر تا صد مهاجرت به آلمان 2021

مهاجرت به آلمان 2021

افراد متخصص و نیروهای کاری که قصد مهاجرت به آلمان 2021 را دارند قبل از رفتن به این کشور در مورد مشاغل اصلی و موردنیاز اطلاعات کافی داشته باشند. سپس با بررسی شرایط شاغل متناسب حرفه و تحصیل خود را انتخاب کنند. اگر سابقه کاری شما بیشتر از سه سال و مرتبط با گروه‌های شغلی زیر باشد. درصد مهاجرت و اخذ اقامت شما افزایش می‌یابد.

شرایط مهاجرت به آلمان 2021 چگونه است؟

افراد متخصص و نیروهای کاری که قصد مهاجرت به آلمان 2021 را دارند قبل از رفتن به این کشور در مورد مشاغل اصلی و موردنیاز اطلاعات کافی داشته باشند. سپس با بررسی شرایط شاغل متناسب حرفه و تحصیل خود را انتخاب کنند. اگر سابقه کاری شما بیشتر از سه سال و مرتبط با گروه‌های شغلی زیر باشد. درصد مهاجرت و اخذ اقامت شما افزایش می‌یابد.

مهاجرت به آلمان 2021 تیم پیراپزشکی و پزشکی

زیست‌شناسی، مراقبت از سالمندان، متخصصین مراقبت درمان پزشکی مشاغل بیمارستانی، توان‌بخشی، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، دامپزشک، ارتوپدی، ماما، پرستار.

مهاجرت به آلمان 2021 از طریق گروه فنی و مهندسی

مهندس نفت، محیط زیست، معدن، اپتیک و لیزر، مواد، مخابرات، شیمی، حفار، پزشکی، جوش، پروژه، معماری، ساختمان، عمران، الکترونیک، برق، صنایع، اتومکانیک، مکانیک، برنامه‌نویسی، نرم‌افزار، سخت‌افزار، مهندسی آی تی یا فناوری اطلاعات.

مهاجرت به آلمان 2021 و قانون حاکم بر آن

طبق قانون جدید مهاجرت به آلمان 2021 کار در آلمان امکان اشتغال در مشاغلی که به‌وسیله افراد با تابعیت اتحادیه اروپا یا خود آلمانی‌ها انجام می‌شود امکان‌پذیر است؛ بنابراین قانون جدید به اشخاص خارجی اجازه می‌دهد به مدت شش ماه در این کشور در جست‌وجوی کار باشند. همچنین هدف از وضع این قانون جبران کمبود نیروی کار بامهارت بالا است. که بیشتر پست‌ها در این کشور خالی هستند. جهت دستیابی به قوانین جدید مهاجرت به کشور آلمان می‌توانید از طریق وب‌سایت شرکت ویکو ثبت‌نام کنید و متخصصان امور مهاجرت تمام قوانین را در اختیار شما می‌گذارند.

گذشته از تمام موانع مهاجرت، کرونا بخش اعظم لغو مهاجرت‌ها را تشکیل می‌دهد. این ویروس به جزء آلمان باعث مشکلاتی در زمینه اقتصادی و خدماتی در تمام کشورهای جهان شده است. البته تمام کشورها هرکدام به روشی در حال مهار آن هستند.

شرایط عمومی مهاجرت به آلمان مطابق قانون 2021

کشور آلمان به دلیل فرصت‌های شغلی، سیستم آموزشی و اقتصاد غنی جزء پنج کشور برتر جهان در قانون 2021 آلمان تصویب‌شده است. این کشور یکی از مقاصد عالی جهان جهت آموزش و گردشگری، نرخ بیکاری پایین و کمبود نیروی کار در زمینه‌های مختلف است. همچنین این کشوری قوانین مهاجرتی سختگیرانِ ای وضع کرده است که بیشتر آن‌ها در سیاست‌های شنگن به تصویب رسیده است. روش‌های متعددی برای مهاجرت به این کشورها در قانون تصویب‌شده است که باید شخص متقاضی دارای معیارهای زیر باشد.

تمکن مالی متقاضی اثبات شود

هر روشی جهت مهاجرت خود دارای سقف مشخص مالی است که متقاضی باید توانایی پرداخت آن را داشته باشد. همچنین متقاضی باید ثابت کند که می‌تواند هزینه و نیاز مالی خود را در کشور آلمان تأمین کند. طوری که در حین اشتغال به کار و نگرفتن حقوق باید بودجه اولیه‌ای به عنوان تأمین نیاز مالی را داشته باشد.

بیمه درمانی داشته باشد

نیاز اولیه مهاجرت پوشش بیمه درمانی معتبر است. بنابراین بیمه درمانی باید از طرف بیمه آلمان باشد وگرنه احتمال دارد کشور بیمه خارجی را رد کند.

حداقل مهارت زبان آلمانی را دارا باشد

نیازمند زندگی روزمره در این کشور یادگیری زبان آلمانی است که در سه سطح A,B,C ارائه می‌شود. جهت زندگی روزمرگی و برخی مهارت‌ها نیازمند یادگیری سطح A و B است و برای اقامت دائم سطح C ضروری است.

ویزای آلمانی دریافت کند

برای اخذ ویزای آلمانی مدارک لازم به سفارت کشور تحویل داده شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *