آلمان

علت تحصیل در رشته ژنتیک پزشکی در آلمان

رشته ژنتیک پزشکی در آلمان

آیا شرایط سنی در رشته ژنتیک پزشکی در آلمان تأثیری دارد؟ چنانچه متقاضی در این کشور باشد شرایط سنی ویژه‌ای جهت این رشته وجود ندارد.

رشته ژنتیک پزشکی در آلمان من جمله رشته‌های معروف و پر طرفدار به شمار می‌آید. سالانه داوطلبان زیادی به هدف تحصیل این رشته در آلمان به این کشور مهاجرت می‌کنند. این کشور افزون بر داشتن مخارج و شهریه‌های اندک و به صرفه تحصیلی، مدرک موثق و معتبری را ارائه می‌نمایند. این مدرک معتبر راه فارغ التحصیلان را به بازار کار راحت‌تر می‌کند.

شرایط تحصیل در رشته ژنتیک پزشکی در آلمان

تحصیل در رشته ژنتیک پزشکی در آلمان به شکل تمام وقت می‌باشد. در دوره لیسانس همواره ۴ سال طول می‌کشد. زبان تدریس این رشته معمولاً زبان آلمانی می‌باشد. تحصیل در این رشته در دوره کارشناسی ارشد عمدتاً ۲ سال زمان می‌برد. دانشجویان این مقطع این فرصت را دارند تا به زبان انگلیسی آموزش ببیند. دست کم معدل مورد نظر جهت تحصیل در این رشته GPA 3.0  می‌باشد.

شرایط سنی در رشته ژنتیک پزشکی در آلمان

آیا شرایط سنی در رشته ژنتیک پزشکی در آلمان تأثیری دارد؟ چنانچه متقاضی در این کشور باشد شرایط سنی ویژه‌ای جهت این رشته وجود ندارد. داوطلبان می‌توانند بدون مدنظر قرار دادن شرایط سنی در این کشور به تحصیل در این رشته بپردازند. شرایط  سنی در رشته ژنتیک پزشکی در آلمان برای داوطلبان خارجی حداقل ۲۴ سال سن می‌باشد.

رشته ژنتیک پزشکی در آلمان

هزینه تحصیل  رشته مدنظر در آلمان

هزینه تحصیل رشته ژنتیک در آلمان با توجه به دانشگاهی که در آن تمایل به تحصیل دارید، متمایز است. شهریه تحصیل در این رشته در کشور آلمان در بیشتر دانشکده‌های دولتی رایگان می‌باشد. هر ترم فقط هزینه خیلی کمی جهت امور دانشجویی پرداخت می‌شود. هزینه تحصیل رشته ژنتیک در آلمان در دانشگاه‌های غیر دولتی رایگان نمی‌باشد. افزون بر این هزینه‌ها هزینه مسکن، خوراک و … هم وجود دارد، باید به این موارد هم توجه نمایید.

بورسیه تحصیلی برای رشته ژنتیک پزشکی در کشور مربوطه

بورسیه تحصیلی برای رشته ژنتیک پزشکی در کشور مربوطه

رشته ژنتیک پزشکی در آلمان شامل بورسیه‌های تحصیلی زیر می‌باشد. با توجه به شرایط خود می‌توان یکی از آن‌ها را انتخاب کرد.

  • بورسیه دولتی

موسسه DAAD , خدمات تبادل دانشگاهی این کشور، بورسیه‌های متنوعی جهت تحصیل متقاضیان فرا بومی در این کشور در مقاطع متنوع عرضه می‌نماید.

  • بورسیه‌های غیر دولتی

آکادمی علمی بورس تحصیلی هانسن

برای متقاضیانی که تمایل دارند در حیطه علمی مربی شوند بورسیه می‌دهد.

تماس با ما

ماهانه مبلغی را به حساب دانشجویان با استعداد واریز می‌کند. ملیت و درآمد فردی در هزینه این نوع بورس دخیل نخواهد بود.

  • بورسیه دانشگاهی

بورس تحصیلی فوق لیسانس آکادمی علمی کاربردی هامبورگ:

این بورسیه مختص متقاضیان فرابومی در دوره فوق لیسانس می‌باشد.

جمع‌بندی

تحصیل در رشته ژنتیک پزشکی در آلمان می‌تواند فرصت تحصیلی و کاری خیلی مطلوبی را برای متقاضیان این رشته فراهم نماید. رایگان بودن هزینه دانشگاه‌های دولتی ، مقرون به صرفه بودن شهریه خوابگاه‌ها، اهمیت این کشور به این رشته، موقعیت شغلی عالی، سبب برتری این کشور برای تحصیل شده است. مؤسسات مهاجرتی معتبر از آغاز تا پایان ثبت‌نام به داوطلبان خود در این زمینه کمک می‌کنند. بدین منظور که بتوانند ویزای تحصیلی آلمان خود را از این کشور اخذ نمایند.

رشته ژنتیک پزشکی در آلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *