آلمان

لیست مشاغل آوسبیلدونگ آلمان همراه با جزییات آسبیلدونگ

لیست مشاغل آوسبیلدونگ آلمان

لیست مشاغل آوسبیلدونگ آلمان در این مقاله همراه با جزئیات بررسی شده است.مانند سایر بخش‌های آموزشی، آوسبیلدونگ نیز در آلمان کاملاً رایگان است. این بدان معناست که شما نیازی به پرداخت هیچ شهریه‌ای برای آن ندارید. نه‌تنها، کارفرما به شما حقوق ماهیانه می‌دهد! خیلی باحاله درسته؟ علاوه بر این، می‌توانید انتظار مزایای اضافی دیگری مانند بلیط سفر، غذا در دفتر، اقامت و … را داشته باشید.

لیست مشاغل آوسبیلدونگ آلمان

مانند سایر بخش‌های آموزشی، آوسبیلدونگ نیز در آلمان کاملاً رایگان است. این بدان معناست که شما نیازی به پرداخت هیچ شهریه‌ای برای آن ندارید. نه‌تنها، کارفرما به شما حقوق ماهیانه می‌دهد! خیلی باحاله درسته؟ علاوه بر این، می‌توانید انتظار مزایای اضافی دیگری مانند بلیط سفر، غذا در دفتر، اقامت و … را داشته باشید. در این بخش علاوه بر ارائه فهرستی از لیست مشاغل آوسبیلدونگ آلمان به مواردی که باید درباره آوسبیلدونگ آلمان بدانید را ارائه خواهیم کرد.

اما این امکانات اضافی به کارفرمای شما بستگی دارد. به جز حقوق، سایر تسهیلات به قوانین و مقررات شرکت شما بستگی دارد. به‌طورمعمول به‌عنوان Azubi (شاگرد)، می‌توانید با یک ارتقاء کوچک، بلیط سفر ماهیانه را در منطقه خود و حتی گاهی اوقات در کل ایالت کاهش دهید. بنابراین، اکنون ممکن است بپرسید حقوق شما چقدر می‌تواند باشد. نگران نباشید من می‌دانم، این یک سؤال حیاتی برای همه است.

 

لیست مشاغل آوسبیلدونگ آلمان

لیست مشاغل آوسبیلدونگ آلمان و مدت زمان آوسبیلدونگ در آلمان

مانند سایر سیستم‌های آموزشی در آلمان، آوسبیلدونگ نیز کمی پیچیده است. برخی از دسته‌ها هستند که 2 سال طول می‌کشند، برخی دسته‌ها هستند که 2.5 سال طول می‌کشند، اما اکثر آموزش‌های دسته‌ها یا حرفه‌ها در آلمان به مدت 3 سال است، وقتی صحبت از duale آوسبیلدونگ می‌شود.

اما گاهی اوقات اگر در سال اول آوسبیلدونگ دارای مدرک و نمرات بسیار خوبی هستید، می‌توانید آن را کوتاه‌تر کنید. برای کوتاه‌تر کردن آن باید با کارفرمای خود، Berufschule و IHK محلی صحبت کنید.اگر قبلاً مدرک خاصی دارید، می‌توانید آوسبیلدونگ szeit خود را شش ماه و حتی تا 12 ماه کاهش دهید.

رشته‌هایی که در لیست مشاغل آوسبیلدونگ آلمان قرار می‌گیرند

  • فروشنده خودرو
  • دستیار مدیریت در مراقبت‌های بهداشتی
  • سرپرست پمپ بنزین
  • صراف
  • کارمند عمده‌فروشی و تجارت خارجی
  • خرده فروش
  • فروشنده کتاب
  • بازاریاب ورزش و تناسب اندام
  • عطار
  • دستیار مدیریت گردشگری و اوقات فراغت
  • کارمند تجارت الکترونیک
  • مشاور املاک
  • کارمند بیمه و امور مالی
  • کارمند بازرگانی داروسازی
  • کارمند صندوق سرمایه‌گذاری
  • فروشنده موسیقی
  • کارمند بازاریابی

 

لیست مشاغل آوسبیلدونگ آلمان

لیست مشاغل آوسبیلدونگ آلمان و ورود خارجی‌ها برای آوسبیلدونگ به آلمان

اگر به دنبال پیشنهاد آوسبیلدونگ در آلمان هستید، گزینه‌های زیادی در دسترس است. آلمان مکانی عالی برای شروع حرفه شما به‌عنوان یک خارجی است. این کشور دارای اقتصاد قوی و طیف وسیعی از فرصت‌های شغلی است. به‌علاوه، سیستم آموزشی در آلمان بسیار واجد شرایط و باکیفیت است؛ بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که آموزش شما (آوسبیلدونگ) درجه‌یک خواهد بود.

در اینجا چند مرحله برای کمک به شما در شروع کار با آوسبیلدونگ در آلمان آورده شده است:

با تحقیق در مورد گزینه‌های مختلف موجود در آلمان شروع کنید. بسیاری از سازمان‌های خصوصی و دولتی وجود دارند که آوسبیلدونگ را در زمینه‌های مختلفی مانند مهندسی، تجارت، قانون، مراقبت‌های بهداشتی، فناوری اطلاعات، رفاه اجتماعی و … ارائه می‌دهند.

سعی کنید شرکتی را پیدا کنید که به بهترین وجه مطابق با علایق و ترجیحات شما باشد: این برای موفقیت در آلمان بسیار مهم است. تحقیقات خود را انجام دهید و دریابید که کدام شرکت‌ها شهرت خوبی دارند و بودجه خوبی دارند. شما می‌توانید جزئیات را در وب‌سایت شرکت یا در صفحات رسانه‌های اجتماعی آن‌ها بیابید.

مردم و مقامات آلمانی عموماً بسیار منظم هستند؛ بنابراین اطمینان حاصل کنید که اسناد به خوبی سازماندهی شده دارید. سابقه تحصیلی شما از شناسایی کشور خود نیز بسیار مهم است. شرکت شما می‌تواند در این مورد به شما کمک کند که در آن باید اسناد خود را ارسال کنید. در آلمانی به آن “Schulabschluss anerkennung” (تشخیص فارغ‌التحصیلی) می‌گویند. در آلمان 16 ایالت فدرال وجود دارد و هر ایالت اختیار خاص خود را دارد که گواهینامه‌های مدرسه شما را ارزیابی کند تا به رسمیت شناخته شود. برای اطلاعات بیشتر لطفاً این پورتال اطلاعاتی Schulabschluss anerkennung را بررسی کنید.

تماس با ما

فقدان نیروی انسانی واجد شرایط، امروزه کارفرمایان آلمانی بسیار مشتاق ملاقات با دانشجویان خارجی هستند که علاقه‌مند به کسب آموزش حرفه‌ای (آوسبیلدونگ platz) یا تحصیل در یک حوزه موضوعی خاص (Dual Studium) هستند. به همین دلیل است که سعی کنید مستقیماً با شرکت‌ها تماس بگیرید تا مصاحبه ترتیب دهید (Vorstellunggeschprach).

چگونه آوسبیلدونگ را در آلمان پیدا کنیم؟ لیست مشاغل آوسبیلدونگ آلمان

پیدا کردن آوسبیلدونگ در آلمان کار آسانی نیست، به‌خصوص زمانی که به آن زبان صحبت نمی‌کنید؛ اما خوشبختانه اینترنت وجود دارد! پس باید از قدرت آن استفاده کرد! مکان‌های زیادی در اینترنت وجود دارد که می‌توانید پیشنهاد آوسبیلدونگ را پیدا کنید. ما شخصاً به شما توصیه می‌کنیم از پورتال شرکت کاریابی بین‌المللی ویکو استفاده کنید. علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید در موتورهای جستجوی کار جستجو کنید.

اگر می‌خواهید شغل یا Ausblidung در آلمان پیدا کنید، باید در جستجوی گوگل بسیار خوب باشید. پس از تصمیم‌گیری در مورد زمینه موردنظر خود در آوسبیلدونگ، باید با آن کلمه کلیدی جستجو کنید. اگر شرکت‌هایی را در آلمان در زمینه موردنظر خود می‌شناسید، وب‌سایت آن‌ها را به طور منظم بررسی کنید.

هر شرکت حرفه‌ای در آلمان یک وب‌سایت و همچنین یک صفحه یا دسته‌بندی به نام Karriere دارد؛ مانند سایر شرکت‌های حرفه‌ای در آلمان، ما یک وب‌سایت بسیار خوب داریم و به طور منظم آوسبیلدونگ و مشاغل را ارائه می‌دهیم. لطفاً پیشنهاد شغلی ما را اینجا بررسی کنید. به‌عنوان یک کارشناس فروشگاه و شرکت فناوری اطلاعات، مستقر در Ruhrpott، ما خدمات زیادی را برای مشتریان ارزشمند خود ارائه می‌دهیم؛ بنابراین، اگر مایل به پیوستن به تیم ما هستید، لطفاً برای آوسبیلدونگ یا یک شغل تمام وقت در آلمان (NRW) درخواست دهید.

برای یافتن آوسبیلدونگ در آلمان نکاتی را برای شما داریم: لیست مشاغل آوسبیلدونگ آلمان

اول از همه، باید تصمیم بگیرید که به چه زمینه خاصی علاقه دارید. گزینه‌های زیادی وجود دارد؛ بنابراین باید مناسب‌ترین مورد را پیدا کنید.

هنگامی که یک ایده کلی از آنچه می‌خواهید داشتید، وقت آن است که شروع به تحقیق کنید. آوسبیلدونگ را می‌توان به‌صورت آنلاین یا گاهی اوقات در رسانه‌های چاپی محلی یافت، بنابراین خود را به یک گزینه محدود نکنید. حتماً تمام مواردی را که کارفرمایان بیان کرده‌اند بررسی کنید.

لیست مشاغل آوسبیلدونگ آلمان

اگر زبان اول شما آلمانی نیست تا حد امکان آلمانی را یاد بگیرید. این به شما کمک می‌کند تا در حرفه خود موفق شوید. در آلمان، دانستن زبان آلمانی یکی از کلیدهای موفقیت است!

اطمینان حاصل کنید که آوسبیلدونگ انتخابی شما توسط سازمان مربوطه معتبر است. این کار به کارفرمایان بالقوه اطمینان می‌دهد که مهارت‌های شما در حد مطلوب است و همچنین در مورد زمینه‌ای که قصد ورود به آن را دارید آگاه هستید. این مقاله توسط شرکت کاریابی بین‌المللی ویکو ارائه شده است که علاوه بر لیست مشاغل آوسبیلدونگ آلمان به جزییات کار نیز پرداخته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *