آلمان

مشاوره تحصیل در رشته دندانپزشکی در آلمان

تحصیل در رشته دندانپزشکی در آلمان

تحصیل در رشته دندانپزشکی در آلمان با ملاحظه به اینکه آمار بیکاری در آن خیلی کم است، هواداران زیادی دارد.

تحصیل در رشته دندانپزشکی در آلمان با ملاحظه به اینکه آمار بیکاری در آن خیلی کم است، هوادارن زیادی دارد. درس خواندن در این رشته در این کشور به افراد یاری رسانده تا در مدت زمان کمی بعد از اتمام تحصیلات شغل مد نظر خود را بیابند. این کشور جز کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شینگن می‌باشد. افزون بر اهمیت صنعتی و اقتصادی از نظر علمی هم حائز اهمیت می‌باشد. دانشکده‌های آلمان جزو عالی‌ترین دانشکده‌های دنیا می‌باشند. متقاضیان خارجی بسیاری هم جهت تحصیل، این کشور را انتخاب می‌کنند.

علل تحصیل در رشته دندانپزشکی در آلمان

متقاضیان بسیاری در سرتاسر جهان به تحصیل در رشته دندانپزشکی در آلمان علاقه دارند. چرا که فرصت‌های شغلی زیادی در این کشور وجود دارد. از علل مهم جهت تحصیل دندانپزشکی در این کشور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان تحصیل مجانی در آلمان

در این کشور می‌توانید به شیوه رایگان در دانشکده‌های دولتی تحصیل نمایید. تنها بایستی هزینه ترمی را پرداخت کنید.

تحصیل در رشته دندانپزشکی در آلمان

  • دوره‌های مختلف دندانپزشکی در این کشور

دانشکده‌های آلمان دوره‌های متنوعی را برای این رشته تحصیلی عرضه می‌کنند. که این دوره‌های هماهنگ با علاقه اشخاص جهت تعیین شاخه تحصیلی مورد نظرشان می‌باشد.

  • تکنولوژی نوین دندانپزشکی در آلمان

این کشور شامل لابراتوارهای توسعه یافته با معیارهای عالی آموزشی است. جلسه‌های علمی در این گونه فضاها به شما یاری رسانده تا تبحرهای کاربردی وسیعی کسب کنید.

شرط معدل برای تحصیل در رشته دندانپزشکی در آلمان

از شرایط تحصیل در رشته دندانپزشکی در آلمان نخست نمره عالی در تست ارزیابی دوره مقدماتی می‌باشد. سپس شخص بایستی معدل بالایی داشته باشد. در این صورت شخص بایستی دیپلم خود را بهترین نمرات به اتمام رسانده باشد. یعنی دست کم ۷۵ درصد از نمره کل را دریافت کرده باشد. در این صورت احتمال تقاضا جهت پذیرش در دندانپزشکی در دانشکده‌های آلمان برای او وجود دارد.

تماس با ما

شرط سنی جهت تحصیل در این رشته در آلمان

سن متقاضی یکی از شرایط تحصیل در رشته دندانپزشکی در آلمان می‌باشد. شرط سنی جهت ورود اولیه به این رشته دست کم ۱۸ سال می‌باشد. احتمالاً شخصی با سن بیشتری جهت تحصیل در این کشور اقدام نماید یا اینکه میان دوره‌های تحصیلی متقاضیان یک بازه زمانی بلند مدت باشد. در این صورت سختگیری‌های از سوی سفارت این کشور وجود خواهد داشت. حتی امکان دارد تقاضای صدور ویزا جهت تحصیل در رشته دندانپزشکی در آلمان  قبول نشود. در این صورت دریافت ویزای تحصیلی  برای کسانی که بیشتر از ۲۶ سال سن دارند اندکی دشوار است.

هزینه تحصیل در این رشته در آلمان

هزینه تحصیل در رشته دندانپزشکی در آلمان یکی از حداقل هزینه‌ها در میان کشورهای توسعه یافته می‌باشد. اکثر دانشکده‌ها به غیر از شهریه ترم و هزینه اتحادیه متقاضی، شهریه‌ای دریافت نمی‌کند. ناگفته نماند هزینه دانشگاه‌های خصوصی معمولاً بیشتر است . با این حال سطح کیفی آموزش در هر دو گونه دانشگاه بسیار عالی می‌باشد.

تحصیل در رشته دندانپزشکی در آلمان

جمع بندی

تحصیل در رشته دندانپزشکی در آلمان از متقاضیان زیادی برخوردار است. این رشته به دلیل اینکه بازار کار عالی  دارد، در سراسر دنیا طرفدار زیادی دارد. برای ورود به این دانشکده‌ها باید دارای حداقل ۱۸ سال سن بود. هزینه دانشگاه دولتی نسبت به خصوصی کمتر است . کیفیت آموزش در هر دو دانشکده خیلی عالی می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد ویزای تحصیلی آلمان، ویزای کاری آلمان و ویزای آوسبیلدونگ با مشاوران ویکو در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *