آلمان

معرفی انواع سیستم ترانسپورت عمومی در آلمان

سیستم ترانسپورت عمومی

در کشور آلمان به سیستم حمل‌ونقل عمومی توجه بسیاری شده است و به همین دلیل، دارای سیستم ترانسپورت عمومی بسیار عالی می‌باشد که در سطح بین‌المللی، یک سیستم حمل‌ونقل شناخته شده می‌باشد؛ چرا که از کیفیت بالایی برخوردار است، بسیار راحت، قابل‌اعتماد و همچنین، دارای سرعت حمل‌ونقل نسبتاً سریعی می‌باشد.

سیستم ترانسپورت عمومی در آلمان چگونه است؟

کشور آلمان دارای سیستم ترانسپورت عمومی بسیار عالی می‌باشد که در سطح بین‌المللی یک سیستم حمل‌ونقل عمومی شناخته شده است؛ چراکه از کیفیت بالایی برخوردار است و بسیار راحت،  قابل‌اعتماد و همچنین،  دارای سرعت حمل‌ونقل نسبتاً سریعی می‌باشد.

در کشور آلمان به کیفیت و کاربردی بودن سیستم ترانسپورت عمومی، بسیار اهمیت داده ‌شده است.  سیستم ترانسپورت عمومی در آلمان، به‌گونه‌ای می‌باشد که ارتباط و رفت آمد مردم در شهرها و استان‌های مختلف در آلمان را به‌راحتی امکان‌پذیر کرده است‌.

در شهرهای بزرگ آلمان برخلاف شهرهای کوچک آن، سیستم ترانسپورت عمومی آن، دارای تعداد و تنوع بیشتری می‌باشد اما بااین‌وجود؛ در تمام شهرهای آلمان، برنامه سیستم حمل‌ونقل کشور به‌صورت منظمی چیده شده است که به تمام مسافران در تمام ایام سال به ارائه خدمات می‌پردازد.

سیستم ترانسپورت عمومی

انواع سیستم ترانسپورت عمومی در آلمان

سیستم ترانسپورت عمومی در کشور آلمان، دارای چهار نوع می‌باشد که در ذیل به‌صورت مختصر در مورد آن‌ها توضیح داده‌شده است.

▪︎سیستم ترانسپورت یو_باهن یا مترو:

سیستم ترانسپورت یو_باهن یک سیستم حمل‌ونقل درون‌شهری است. یو_باهن که یک نوع قطار زیرزمینی می‌باشد، درواقع محبوب‌ترین سیستم ترانسپورت در شهرهای بزرگ آلمان می‌باشد و حرکت یو_باهن بسیار سریع می‌باشد. همچنین این نوع سیستم، بیشتر یک سیستم حمل‌ونقل زیرزمینی است که اغلب در مرکز شهر، در زیرزمین حرکت می‌کند و هنگامی‌که به کناره‌ی شهرها می‌رسد، حرکت و مسیر آن رو به سطح زمین نزدیک‌تر می‌شود.

▪︎سیستم ترانسپورت استرابنباهن:

اکثر شهرهای آلمان به‌خصوص شهرهای واقع در نواحی شرقی آلمان از سیستم ترانسپورت استرابنباهن یا تراموا برخوردار هستند. تراموا، اغلب در سطح شهر و در بعضی مواقع، برای دور ماندن از ترافیک در مرکز شهر، در زیرزمین هم حرکت می‌کند.

سیستم ترانسپورت عمومی

▪︎سیستم استاتباهن:

این نوع سیستم ترانسپورت عمومی در آلمان، همچون یو_باهن می‌باشد، البته با این تفاوت که این نوع سیستم حمل‌ونقل، بیشتر در حاشیه شهرها فعالیت می‌کند و همچنین، حرکت و فعالیت آن، اغلب بر روی سطح زمین صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است که سرعت سیستم استاتباهن نسبت به تراموا، بالاتر می‌باشد.

▪︎سیستم اتوبوس‌رانی:

سیستم‌های اتوبوس‌رانی در شهرهای بزرگ نسبت به شهرهای کوچک‌تر آلمان، دارای تعداد بیشتری می‌باشند. این نوع سیستم در شب نیز فعالیت می‌کند و کرایه‌ی آن نسبت به کرایه تاکسی، ارزان‌تر و سرعت حرکت آن‌ها نیز نسبت به تاکسی، پایین‌تر می‌باشد.

گروه ویکو؛ یک شرکت کاریابی موفق در زمینه‌ی مهاجرت به آلمان

آلمان یک کشور صنعتی مهم و بزرگ در سطح کل جهان است که دارای یک اقتصاد رو به رشد می‌باشد و همچنین، دارای ظرفیت‌های شغلی بسیاری است و درنتیجه، نرخ بیکاری در این کشور پایین می‌باشد؛ به همین دلیل، بسیاری از افراد مهاجر، کشور آلمان را به‌عنوان مقصد مهاجرت و محل اقامت خود انتخاب می‌کنند.

بهتر است قبل از رفتن به آلمان، با افراد متخصص در این زمینه، مشورت کرد تا از شرایط مهاجرت و همچنین، قوانین موجود در  کشور آلمان آگاه شد. توصیه ما به شما، ارتباط با شرکت کاریابی ویکو است.

این نوع شرکت، یک شرکت کاریابی بین‌المللی موفق است. که با دارا بودن مشاوران متخصص و زبده در حوزه‌ی مهاجرت، شما را در رقم زدن مهاجرتی موفق، یاری و راهنمایی می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *