آلمان

مهاجرت به آلمان و بررسی راه‌های آن

مهاجرت به آلمان

امروزه مهاجرت به آلمان و اخذ اقامت آلمان طرفداران زیادی پیدا کرده است بنابراین افرادی که قصد مهاجرت به آلمان را دارند در انتخاب راه مهاجرتی خود باید خیلی دقت کنند و بهترین کار این است که با یک وکیل و یا مشاورین مهاجرتی مشورت کنند تا بتوانند بهترین و کم درد سرترین راه را انتخاب کنند

صفر تا صد مهاجرت به آلمان

امروزه مهاجرت به آلمان و اخذ اقامت آلمان طرفداران زیادی پیدا کرده است بنابراین افرادی که قصد مهاجرت به آلمان را دارند در انتخاب راه مهاجرتی خود باید خیلی دقت کنند و بهترین کار این است که با یک وکیل و یا مشاورین مهاجرتی معتبر همچون شرکت ویکو مشورت کنند تا بتوانند بهترین و کم درد سرترین راه را انتخاب کنند.

راه‌های مهاجرت به آلمان

برای مهاجرت به این کشور راه‌های زیادی وجود دارد که عبارت‌اند از:

  • مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

تحصیل در آلمان از زمان‌های گذشته تا به الآن مورد توجه دانشجویان بوده است. دلایل بسیاری وجود دارد که دانشجویان را ترغیب به تحصیل در آلمان می‌کند که بعضی از این دلایل عبارت‌اند از:

1 سطح علمی بالای دانشگاه‌های آلمان.

2-ارائه خدمات آموزشی و علمی خیلی عالی.

3-نظام تحصیلی رایگان.

4-امکان تحصیل به دو زبان آلمانی و انگلیسی.

5-شرایط بسیار عالی کار بعد از پایان تحصیل در این کشور.

البته ذکر این نکته لازم است که تحصیل در آلمان برای افراد منجر به اخذ اقامت دائم نمی‌شود و دانشجویان باید بعد از پایان دوران تحصیل خود، ویزای خود را از نوع دانشجویی به نوع کاری تغییر دهند و به استخدام ادارات آن کشور درآیند.

فارغ‌التحصیلان هجده ماه وقت دارند که در آن کشور به دنبال یک کار مرتبط با مدرک تحصیلی خود بگردند و مشغول به کار شوند اگر در این مدت زمان موفق به پیدا کردن کار نشوند باید آن کشور را ترک کنند.

  • مهاجرت به آلمان از طریق کار

یکی از بهترین روش‌های مهاجرتی به آلمان، مهاجرت کاری است. افرادی که شرایط اخذ ویزای کار آلمان را داشته باشند بهترین گزینه را در پیش رو دارند و باید اقدام کنند. اخذ ویزای کار آلمان به دو طریق انجام می‌شود که عبارت‌اند از:

1-اخذ ویزای کار آلمان از طریق پیشنهاد کار (Job Offer).

2-ویزای جستجوی کار در آلمان.

  • مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت

همان‌طور که می‌دانیم آلمان جزو کشورهای توسعه یافته و بسیار پیشرفته در اروپا است و ازنظر اقتصادی در چند سال اخیر پیشرفت خیلی زیادی داشته است به همین خاطر سرمایه‌گذاران و تاجران خارجی به فکر دستیابی به بازارهای این کشور هستند. می‌توان گفت که الآن بهترین شیوه سرمایه‌گذاری در این کشور ثبت شرکت است که با سرمایه خیلی کم نیز امکان‌پذیر است.

افراد با سرمایه‌گذاری و ثبت کردن شرکت در این کشور می‌توانند اقامت و تابعیت آلمان را به دست بیاورند.

  • مهاجرت به آلمان از طریق تولد

یکی دیگر از راه‌های اخذ اقامت آلمان تولد است. همان‌طور که می‌دانیم در تمام دنیا تابعیت یک کشور از طریق تولد دارای دو سیستم خون و خاک می‌باشد.

بر مبنای قانون مدنی کشور آلمان، شرایطی که باعث اخذ تابعیت آلمان از طریق سیستم خون و خاک می‌شود عبارت‌اند از:

1-اگر شخص از پدر و مادر آلمانی متولد شود.

2-بچه‌ای که در خاک کشور آلمان، به دنیا آمده باشد ولی پدر و مادر او معلوم نباشد.

3-شخص متولد شده در کشور آلمان که در 21 سال اول زندگی خود، هشت سال را در این کشور زندگی کرده باشد.

4- فردی که حداقل شش سال در مدارس این کشور مشغول تحصیل بوده باشد.

  • مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج

از راحت‌ترین راه‌های اخذ اقامت و تابعیت آلمان از طریق ازدواج است. البته به خاطر سوءاستفاده‌هایی که در این زمینه می‌شود جدیداً این کشور قوانین خیلی سخت گیرانه ای را اعمال کرده است.

کسانی که قصد مهاجرت به این کشور را از طریق ازدواج را دارند باید قصد واقعی خود را ثابت کنند.

  • مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی

این روش مهاجرت به آلمان بسیار پرخطر است و هیچ موسسه‌ای آن را پیشنهاد نمی‌دهد. برای انتخاب یک راه مطمئن جهت مهاجرت به کشور آلمان می‌توانید به وب‌سایت ( شرکت ویکو) به آدرس wicogroup.com مراجعه کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *