آلمان

مهاجرت کاری به آلمان با اخذ ویزای پرستاری

مهاجرت کاری به آلمان با اخذ ویزای پرستاری

شرایط برای فارغ‌التحصیلان خارجی رشته پرستاری در آلمان به منظور جذب آن‌ها در بازار کار آلمان به طور قابل توجهی بهبود یافته است. این جویندگان کار برای اولین بار می‌توانند آلمانی صحبت کنند و مدرک آلمانی داشته باشند. بسیاری از آن‌ها برای جستجوی کار در اینجا به مجوز اقامت نیاز دارند که متناسب با تحصیلات آن‌ها باشد. برای افزایش شانس خود برای یافتن چنین شغلی، آن‌ها اکنون 18 ماه فرصت دارند که طبق قانون قبلی 12 ماه را جستجو کنند و می‌توانند بدون محدودیت در این مدت کار کنند. این مقاله درباره  مهاجرت کاری به آلمان با اخذ ویزای پرستاری به آلمان است.

مروری بر پرستاری در آلمان(مهاجرت کاری به آلمان با اخذ ویزای پرستاری):

  1. مسیر شغلی
  2. حقوق پرستاران در آلمان
  3. شرایط کار
  4. درخواست پرستار در آلمان
  5. سؤالات متداول

پرستاری یک حرفه بسیار موردتوجه در آلمان است و صرف‌نظر از وضعیت اقتصادی کشور، پرستاران همیشه کار خواهند داشت. در آلمان هر فردی که کار می‌کند به تأمین اجتماعی و مزایای آن مانند بیمه بیکاری، بیمه درمانی و بیمه بازنشستگی دسترسی دارد. مهاجرت کاری به آلمان با اخذ ویزای پرستاری به آلمان در این کشور زیاد است.

تیم ما در موسسه کاریابی و بین‌المللی ویکو تمام اطلاعات موردنیاز برای پرستاران بین‌المللی علاقه‌مند به کار و زندگی در آلمان را گردآوری کرده است. برای تحقق بخشیدن به رویاهای خود، تنها چیزی که نیاز دارید یک ذره شجاعت و یک مقدار صبر است. برای کسب اطلاعات بیشتر، به خواندن این مقاله ادامه دهید.

اگر یک پرستار بین‌المللی هستید که به دنبال کار در آلمان هستید، باید این موارد را داشته باشید:

  • صلاحیت تحصیلی
  • مجوز پرستاری ثبت شده در کشور شما.
  • تسلط خوب به زبان آلمانی
  • هم از نظر جسمی و هم روحی سالم
  • بدون سابقه کیفری

مهاجرت کاری به آلمان با اخذ ویزای پرستاری

بخش A: مسیر شغلی

مقررات متفاوتی در مورد سایر پرستاران دارای گواهینامه‌های غیر اتحادیه اروپا / EEA اعمال می‌شود: آن‌ها هنوز باید صلاحیت‌های خود را به رسمیت بشناسند، اما دشوارتر و وقت‌گیرتر خواهد بود. پروسه کامل ممکن است تا یک سال طول بکشد، اگرچه معمولاً می‌توانید در این مدت به عنوان دستیار پرستاری کار کنید.

1. کارآموزی پرستاری : مهاجرت کاری به آلمان با اخذ ویزای پرستاری به آلمان

اگر مدرک پرستاری ندارید، همیشه می‌توانید آموزش حرفه‌ای را در آلمان شروع کنید تا پرستار شوید. کشور شما هیچ ارتباطی با این تصمیم ندارد. در عوض، مهارت‌های زبانی و دیپلم دبیرستان شما خوب است.

دوره‌های کارآموزی پرستاری که به عنوان آموزش حرفه‌ای نیز شناخته می‌شود، یک مسیر رایج برای پرستار شدن در آلمان است. این برنامه برای افرادی طراحی شده است که می‌خواهند به عنوان پرستار در آلمان کار کنند اما فاقد شرایط لازم هستند.

2. پرستاران ثبت‌نام شده

پرستارانی که در آلمان ثبت‌نام کرده‌اند به نام Gesundheits- و Krankenpfleger (مراقب سلامت و بیماری) شناخته می‌شوند. پیش از این، عنوان رسمی یک پرستار در آلمان Krankenschwester (زن) یا Krankenpfleger (مرد) (مرد) بود.

بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها، خانه‌های سالمندان، خوابگاه‌های معلولان، خدمات اجتماعی سرپایی، مراکز توانبخشی و حتی مدارس حرفه‌ای همگی به دنبال پرستاران واجد شرایط از کشورهای دیگر هستند. پرستاران با مدارک پیشرفته همیشه مورد تقاضا خواهند بود.

تماس با ما

بخش B: حقوق پرستاران در آلمان

طبق Salaryexplorer.com، در آلمان، حقوق پرستاران از 1340 یورو در ماه (کمترین درآمد) تا 4620 یورو در ماه (بالاترین غرامت) (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط دستمزد ماهانه برای پرستار (ها) 3140 یورو است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پرستار (ها) مشغول به کار هستند کمتر از 3140 یورو درآمد دارند و نیمی دیگر بیش از 3140 یورو درآمد دارند.

درست مانند هر حرفه‌ای، هر چه بیشتر کار کنید، درآمد بیشتری خواهید داشت. یک پرستار با کمتر از دو سال سابقه به طور متوسط حدود 1520 یورو در ماه درآمد دارد.

شخصی با دو تا پنج سال تجربه ممکن است انتظار داشته باشد که 2020 یورو در ماه درآمد داشته باشد که 34 درصد بیشتر از فردی با کمتر از دو سال تجربه است. در ادامه، فردی با پنج تا ده سال تجربه 2990 یورو در ماه درآمد دارد که 48 درصد بیشتر از فردی با دو تا پنج سال تجربه است.

بخش C: شرایط کار

نسبت پرستار به بیمار: در بیمارستان‌های آلمانی RN4Cast مورد مطالعه، نسبت بیمار به پرستار به طور متوسط 10:1 بود.

تجهیزات بیمارستانی: مهاجرت کاری به آلمان با اخذ ویزای پرستاری به آلمان

مهاجرانی که به آلمان می‌آیند خوشحال خواهند شد که بدانند این کشور یکی از بهترین سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی در جهان و همچنین برخی از بهترین بیمارستان‌ها را دارد. کمتر از 2000 بیمارستان در آلمان وجود دارد که به سه دسته عمومی، خصوصی و غیرانتفاعی تقسیم می‌شوند.

جو کار: مهاجرت کاری به آلمان با اخذ ویزای پرستاری به آلمان

ساعات طولانی و کار در روزهای تعطیل برای اکثر پرستاران، علاوه بر زندگی روزانه فوق‌العاده پر هیجان، تجربه‌ای منظم است. آلمان تنظیم‌شده‌ترین و در عین حال انعطاف‌پذیرترین ساعات کاری را در بین کشورهای جهان دارد. برای مثال، برخی از بیمارستان‌ها و سازمان‌های مراقبت در منزل، امکان کار در شیفت‌های شش شب و شش روز مرخصی را فراهم می‌کنند.

مهاجرت کاری به آلمان با اخذ ویزای پرستاری

جابجایی در آلمان: مهاجرت کاری به آلمان با اخذ ویزای پرستاری به آلمان

پرستاران اغلب 38-40 ساعت در هفته کار می‌کنند که به شیفت‌های 7-9 ساعته تقسیم می‌شوند. آن‌ها به احتمال زیاد در شیفت‌های شب، تعطیلات آخر هفته و روزهای تعطیل کار خواهند کرد، اما حداکثر 5 روز در هفته.

ایمنی بیمار: مهاجرت کاری به آلمان با اخذ ویزای پرستاری به آلمان

سیستم مراقبت‌های بهداشتی آلمان قدیمی‌ترین سیستم اروپا است که در دهه 1880 به عنوان یک سیستم دوگانه دولتی-خصوصی تأسیس شد. اکنون به لطف پزشکان، متخصصان و امکاناتش یکی از بهترین سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی در جهان را دارد. در دهه گذشته، ایمنی بیمار به کانون برجسته آگاهی اجتماعی سیاسی آلمان تبدیل شده است. تعداد افرادی که برای بهبود ایمنی بیمار کار می‌کنند افزایش یافته است.

بخش D: درخواست پرستار در آلمان

مهم‌ترین عواملی که در تعیین چشم‌انداز شما برای کار به عنوان پرستار در آلمان وجود دارد، ملیت، کشور محل اقامت و کشوری است که مدرک پرستاری خود را در آنجا دریافت کرده‌اید.

به طور کلی، همه مردم اروپا این کار را آسان دارند، در حالی که دیگران باید سخت تلاش کنند تا کار پیدا کنند و به آلمان بیایند. برای مهاجرت کاری به آلمان و اخذ ویزای کاری آلمان به سایت ویکو مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *