آلمان

مهاجرت کاری به آلمان برای کارآفرینان

مهاجرت کاری به آلمان

اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار در آلمان هستید، می‌توانید اجازه اقامت برای خوداشتغالی دریافت کنید. موارد زیر برخی از الزامات کلی است:این مقاله برای افرادی است که مهاجرت کاری به آلمان برای کارآفرینان موردنظرشان است. باید یک علاقه اقتصادی یا تقاضای منطقه‌ای برای محصول یا خدمات شما وجود داشته باشد و تجارت شما باید تأثیر مثبتی بر اقتصاد داشته باشد. شما باید بتوانید اجرای مفهوم تجاری خود را با سرمایه شخصی خود یا از طریق تعهد وام تأمین مالی کنید.در این مقاله به مهاجرت کاری به آلمان برای کارآفرینان به طور کامل خواهیم‌ پرداخت.

مهاجرت کاری به آلمان برای کارآفرینان

اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار در آلمان هستید، می‌توانید اجازه اقامت برای خوداشتغالی دریافت کنید. موارد زیر برخی از الزامات کلی است:این مقاله برای افرادی است که مهاجرت کاری به آلمان برای کارآفرینان موردنظرشان است.

باید یک علاقه اقتصادی یا تقاضای منطقه‌ای برای محصول یا خدمات شما وجود داشته باشد و تجارت شما باید تأثیر مثبتی بر اقتصاد داشته باشد. شما باید بتوانید اجرای مفهوم تجاری خود را با سرمایه شخصی خود یا از طریق تعهد وام تأمین مالی کنید.در این مقاله به مهاجرت کاری به آلمان برای کارآفرینان به طور کامل خواهیم‌ پرداخت.

تائید درخواست ویزای شما تا حد زیادی به ارزیابی مثبت از قابلیت ایده کسب و کار شما، تجربه کارآفرینی شما، سطح سرمایه‌گذاری سرمایه، تأثیرات بر وضعیت اشتغال و آموزش و کمک به نوآوری و تحقیق بستگی دارد. به منظور ارزیابی این پیش‌نیازها، مقامات با نهادهای تجاری و صنعتی محلی و منطقه‌ای و همچنین سایر مراجع صدور مجوز و نظارتی مشورت خواهند کرد. بنابراین مهم است که اطلاعات جامعی در مورد پروژه خود ارائه دهید، مانند طرح تجاری، برنامه‌های مالی و نقدینگی و همچنین پیش‌بینی درآمد/سودآوری خود. مطمئن شوید که اطلاعات کافی را جمع‌آوری کرده‌اید.

همچنین ممکن است بخواهید با اتاق بازرگانی محلی مشورت کنید که آیا آن‌ها پروژه شما را با توجه به شرایط محلی قابل اجرا می‌دانند یا خیر. اگر شک دارید، از یک متخصص مهاجرت تجاری مشاوره حقوقی بگیرید.

لطفاً درک کنید که این اطلاعات در گستره وسیعی از موارد فردی و متفاوت تهیه شده است و بنابراین فقط به عنوان یک راهنما ارائه شده است. هر درخواست به طور جداگانه بررسی می‌شود و براساس شایستگی‌های فردی آن تصمیم‌گیری می‌شود. بنابراین به منظور اتخاذ تصمیم آگاهانه، ممکن است از شما اسناد اضافی بخواهیم. ارائه مدارک کامل به هیچ وجه تضمین کننده تائید درخواست شما نیست.

مدارک مورد نیاز مهاجرت کاری به آلمان برای کارآفرینان

اگر 45 سال یا بیشتر دارید، باید شواهدی را مشاهده کنیم که نشان می‌دهد قبلاً شرایط بازنشستگی کافی را فراهم کرده‌اید. با موسسه بین‌المللی کاریابی ویکو تماس بگیرید.

مهاجرت کاری به آلمان

نحوه درخواست ویزا:

1. فرم درخواست آنلاین را تکمیل کنید ،

فرم شامل بارکدها را دو بار چاپ کنید و هر دو نسخه را امضا کنید (فرم‌های درخواست برای هر متقاضی به طور جداگانه مورد نیاز است؛ همه کودکان به فرم‌های جداگانه نیاز دارند).

2. اسناد پشتیبانی خود را جمع‌آوری کنید.
  •  2 پرینت فرم درخواست آنلاین شامل بارکد برای مهاجرت کاری به آلمان برای کارآفرینان
  •  پاسپورت معتبر امضا شده توسط دارنده ، صادر شده در 10 سال گذشته و اعتبار حداقل 3 ماه پس از اعتبار ویزای مورد درخواست. گذرنامه باید حداقل 2 صفحه خالی بعدی داشته باشد.
  •  2 فتوکپی از صفحه بیودات گذرنامه
  •  اجازه اقامت فعلی المان برای مهاجرت کاری به آلمان برای کارآفرینان
  •  2 فتوکپی مجوز/ویزا
  •  2 پاسپورت کاملاً بیومتریک عکس‌ها، 35 × 45 میلی‌متر، حداکثر سه ماه. عکس‌های گذرنامه تغییر داده شده دیجیتال قابل قبول نیستند.
  •  لطفاً مطمئن شوید که عکس شما مطابق با الزامات بیومتریک آلمانی است و در مقابل پس‌زمینه سفید/روشن گرفته شده است.
  •  اطلاعات جامعی که ایده کسب و کار/راه اندازی را نشان می‌دهد، مانند طرح کسب و کار، طرح‌های مالی و نقدینگی و همچنین پیش‌بینی درآمد/سودآوری شما – در 2 نسخه
  •  شواهدی مبنی بر بودجه کافی برای حمایت از خود در طول اقامت
  •  تأییدیه پوشش بیمه درمانی متناسب با سطح بیمه سلامت عمومی آلمان (“gesetzliche Krankenversicherung”) – در 2 نسخه.
  •  رزومه تحصیلی/حرفه‌ای – در 2 نسخه.
  •  پاکت بازپرداخت ویژه پست سلطنتی (تا 500 گرم) به منظور بازگرداندن گذرنامه شما پس از پردازش.
  •  هزینه‌های ویزا اعمال می‌شود
  •  زمان پردازش: در این دسته ویزا، بسته به پیچیدگی پروژه و/یا ایده تجاری شما، پردازش چندین ماه حتی تا یک سال زمان نیاز دارد.

تماس با ما

3. برای درخواست ویزای خود وقت ملاقات رزرو کنید.

محل رزرو نوبت/ درخواست ویزا:

• لطفاً مستقیماً با نمایندگی آلمان که صلاحیت محل اقامت شما را دارد درخواست دهید. مهاجرت کاری به آلمان برای کارآفرینان امروزه زیاد شده است و برای آن می‌توانید به موسسه کاریابی ویکو مراجعه کنید.

اطلاعات تکمیلی

همسران همراه متقاضیان در رده خوداشتغالی عموماً از الزامات معمول در مورد مهارت پایه زبان آلمانی مستثنی نیستند.برخی از معافیت‌ها اعمال می‌شود.

اگر درخواست شما موفقیت آمیز باشد، ویزای ورود با اعتبار محدود برای شما صادر می‌شود . پس از ورود به آلمان، لطفاً ظرف 2 هفته پس از نقل مکان، اقامت جدید خود را بگیرید.

اطلاعت تکمیلی مهاجرت کاری به آلمان برای کارآفرینان

آلمان، دو راه برای راه اندازی کسب و کار خود دارد: می‌توانید به عنوان یک فریلنسر ( Freiberufler ) کار کنید یا یک کسب و کار به عنوان یک کارآفرین خوداشتغال Gewerbe راه اندازی کنید.
اگر می‌خواهید به عنوان یک کارآفرین خوداشتغال یک کسب و کار راه اندازی کنید، باید برای یک مجوز خوداشتغالی اقدام کنید. برای دریافت این مجوز، شما باید تعدادی از معیارهای کلی و الزامات اضافی زیر را داشته باشید، که به طور ایده آل باید آن‌ها را در طرح کسب و کار خود به شکلی قانع کننده پوشش دهید:

  • علاقه تجاری یا تقاضای منطقه‌ای برای محصولات یا خدمات شما وجود دارد.
  • فعالیت تجاری شما احتمالاً تأثیر مثبتی بر اقتصاد آلمان خواهد داشت.
  • شما از طریق سرمایه یا تعهد وام برای کسب و کار خود تأمین مالی کرده‌اید.

خدمات مشاوره‌ای برای مهاجرت کاری به آلمان برای کارآفرینان ، مانند انجمن‌های تجاری واقع در منطقه مورد نظر شما، به شما کمک می‌کند تا ارزیابی کنید که آیا شرایط ذکر شده در بالا را برآورده می‌کنید یا خیر.

مجوز اقامت شما: مهاجرت کاری به آلمان برای کارآفرینان

اگر ایده کسب و کار شما موفقیت آمیز باشد و بتوانید برای خود و خانواده خود امرار معاش کنید، می‌توانید اجازه اقامت خود را تمدید کنید که در ابتدا حداکثر به سه سال محدود می‌شود. پس از تنها سه سال، شما می‌توانید مجوز تسویه حساب Niederlassungserlaubnis که به شما امکان می‌دهد برای مدت نامحدودی در آلمان مستقر شوید را دریافت کنید.

مهاجرت کاری به آلمان

هزینه‌ها: مهاجرت کاری به آلمان برای کارآفرینان

زمانی که برای ویزا، اجازه اقامت ، مجوز تسویه حساب یا تمدید این اسناد درخواست می‌کنید، معمولاً باید هزینه‌ای بپردازید. مقدار آن بستگی به مکان، مدت و هدف اقامت شما دارد. یک مجوز اقامت حداکثر 100 یورو برای شما هزینه دارد در حالی که مجوز اقامت حداکثر 147 یورو هزینه دارد. به عنوان یک قاعده، هزینه ویزا 80.00 یورو است. لطفاً در مورد هزینه‌هایی که می‌توانید انتظار داشته باشید، با مقامات یا مأموریت مهاجرت صالح مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *