آلمان

همه آنچه باید در مورد اثبات تمکن مالی برای مهاجرت کاری به آلمان بدانید

اثبات تمکن مالی برای مهاجرت کاری به آلمان

درباره اثبات تمکن مالی برای مهاجرت کاری به آلمان مهم است که موارد زیر را بدانید. اینکه چقدر نیاز است تا آلمان که کشوری مهاجرپذیر است یک فرد خارجی را برای کار بپذیرد. گروه مهاجرتی ویکو به همین دلیل درباره اثبات تمکن مالی برای مهاجرت کاری به آلمان این مطلب را آماده کرده است تا افراد بتوانند با اطلاعات کامل به مهاجرت بپردازند.

همه آنچه باید در مورد اثبات تمکن مالی برای مهاجرت کاری به آلمان بدانید

درباره اثبات تمکن مالی برای مهاجرت کاری به آلمان مهم است که موارد زیر را بدانید. اینکه چقدر نیاز است تا آلمان که کشوری مهاجرپذیر است یک فرد خارجی را برای کار بپذیرد. گروه مهاجرتی ویکو به همین دلیل درباره اثبات تمکن مالی برای مهاجرت کاری به آلمان این مطلب را آماده کرده است تا افراد بتوانند با اطلاعات کامل به مهاجرت بپردازند.

اثبات تمکن مالی برای مهاجرت کاری به آلمان چگونه است؟

برای دریافت ویزا یا اجازه اقامت آلمان ، مدرک منابع مالی کافی موردنیاز است . بر اساس الزامات مقامات خاص آلمانی، اسناد مختلفی را می‌توان از بین‌المللی‌ها به عنوان اثبات تمکن مالی برای مهاجرت کاری به آلمان پس از درخواست پذیرفت. معمولاً باید  تأییدیه رسمی صادر شده توسط یک سازمان مشهور باشد که میزان وجوه موجود به نام متقاضی یا حمایتی را که او از یک قیم یا مؤسسه دریافت خواهد کرد را نشان دهد.

چه کسی نیاز به ارائه گواهی اثبات تمکن مالی برای مهاجرت کاری به آلمان نیاز دارد؟

تا زمانی که برای اقامت خود در آلمان نیاز به اخذ ویزا یا اجازه اقامت دارید، اثبات بودجه کافی اجتناب‌ناپذیر است. اساساً، هر شهروند غیر اتحادیه اروپا (به غیر از ساکنان نروژ، سوئیس، ایسلند و لیختن اشتاین) که مایل به اقامت در آلمان برای اهدافی غیر از توریستی است، باید بتواند شواهدی مبنی بر امنیت مالی ارائه دهد.

اثبات تمکن مالی برای مهاجرت کاری به آلمان

چقدر پول باید به مقامات نشان دهم؟

بسته به هدف شما از اقامت، مقدار موردنیاز ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال، مقدار مسدود شده موردنیاز برای درخواست ویزای دانشجویی کاملاً به نرخ فعلی BAföG بستگی دارد – استاندارد ملی که حداقل مطلق هزینه‌هایی را که یک دانشجو باید برای یک استاندارد زندگی مناسب پوشش دهد، تعریف می‌کند.

انواع خاصی از ویزا وجود دارد که نیاز به افزایش 10 درصدی مبلغ مسدود شده استاندارد ماهانه دارد. این امر در مورد انواع ویزاهای زیر اعمال می‌شود: ویزا برای به رسمیت شناختن مدارک خارجی، ویزا برای کسب زبان و ویزا برای درخواست برای دوره تحصیلی یا کارآموزی) AufethG – اقامت آلمان ). اگر قصد دارید برای یکی از ویزاهای ذکر شده اقدام کنید، لطفاً مبلغ ماهیانه را 10 درصد افزایش دهید.

چگونه می‌توانید اثبات تمکن مالی برای مهاجرت کاری به آلمان را به مقامات آلمانی ارائه کنید

گزینه‌های مختلفی برای بین‌المللی‌ها وجود دارد، با این حال، ما قویاً توصیه می‌کنیم با مقامات محلی که می‌خواهید درخواست ویزا یا اجازه اقامت خود را به آن ارسال کنید، مشورت کنید، زیرا شرایط ممکن است متفاوت باشد. در نمای کلی زیر متداول‌ترین روش‌هایی را که خارجی‌ها می‌توانند منابع مالی کافی برای اقامت خود در آلمان را اثبات کنند خواهید یافت:

اثبات تمکن مالی برای مهاجرت کاری به آلمان: یک حساب را مسدود کرد

حساب مسدود شده شکلی از حساب بانکی است که به طور خاص برای مطابقت با شرایط ویزا در آلمان اختراع شده است. برای اکثر مقامات، این روش ترجیحی برای اثبات تمکن مالی برای مهاجرت کاری به آلمان است که برای اقامت در خارج از کشور لازم است.

تماس با ما

اگر دانش‌آموزی هستید که از والدین خود حمایت مالی قابل توجهی برای تحصیل خود دریافت می‌کنید، همچنین می‌توانید اسنادی را ارائه دهید که ثابت کند آن‌ها بودجه کافی برای این منظور در دسترس دارند.

در شرایطی مانند این، سفارتخانه‌ها و دفاتر خارجی معمولاً به یک قرارداد کاری فعلی هر دو والدین شما به صورت حساب جاری نیاز دارند.

Verpflichtungserklärung

جایگزین دیگری برای حساب مسدود شده، ضمانت نامه از یکی از اقوام یا دوستانی است که مقیم دائم آلمان هستند. این سند “Verpflichtungserklärung” نامیده می‌شود و شخص فوق‌الذکر را ملزم می‌کند. که مسئولیت مالی کامل برای حمایت از شما در مدت اقامت در آلمان و همچنین تحمل عواقب اقدامات شما را بر عهده بگیرد. این ضمانت نامه توسط اداره ثبت محلی در منطقه ساکنین قابل درخواست و صدور است.

برای صدور چنین تأییدیه‌ای، «ضامن» شما باید اظهارنامه درآمدی را نشان دهد تا اطمینان حاصل کند که منابع مالی کافی برای حمایت از شما در طول اقامت شما دارد.

اثبات تمکن مالی برای مهاجرت کاری به آلمان

بورسیه‌ها

اگر بورسیه تحصیلی از یک موسسه معتبر به شما اعطا شود، می‌توانید یک تأییدیه جایزه معتبر را به عنوان مدرکی برای اثبات منابع مالی برای حمایت از اقامت خود در آلمان در درخواست خود برای ویزا یا اجازه اقامت قرار دهید. اکیداً توصیه می‌کنیم که از قبل با سفارت مشورت کنید تا مطمئن شوید که مدرکی که ارسال می‌کنید مطابق با شرایط مرجع است و مورد پذیرش قرار می‌گیرد.

گاهی اوقات مبالغ بورسیه فقط تا حدی مقدار موردنیاز برای بودجه کافی را پوشش می‌دهد. در این موارد، بهتر است چنین تأییدیه‌ای را با یک حساب مسدود شده که بقیه مبلغ را پوشش می‌دهد (یا جایگزین دیگری که ثابت کند از نظر مالی حمایت می‌کنید) ترکیب کنید.

تضمین بانکی

اشکال خاصی در وام‌های بانکی وجود دارد که توسط مقامات به عنوان مدرک کافی برای منابع مالی پذیرفته می‌شود. برای به رسمیت شناختن آن، بانک باید تأییدیه‌ای صادر کند که حین تحصیل و زندگی در آلمان به شما حمایت مالی کامل ارائه می‌شود.

توصیه مقامات: حساب مسدود شده است

به طور خلاصه، جایگزین‌های مختلفی برای اثبات تمکن مالی برای مهاجرت کاری به آلمان برای همه کسانی که می‌خواهند برای ویزای آلمان درخواست کنند وجود دارد. با این حال، اغلب به یک مرجع مشخص بستگی دارد که آیا گزینه‌هایی مانند ضمانت نامه بانکی یا اظهارنامه درآمد والدین پذیرفته می‌شود.

اثبات تمکن مالی برای مهاجرت کاری به آلمان

حساب مسدود شده راه حلی است که برای درخواست‌های ویزا و اجازه اقامت توسط همه مقامات آلمانی توصیه می‌شود. اگر به دنبال یک ابزار آنلاین سریع و راحت برای باز کردن چنین حسابی هستید، در تماس با ما دریغ نکنید – ما متخصص در این زمینه هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *