آلمان

ویزای سرمایه‌گذاری آلمان، جهشی به سوی رفاه مالی بیشتر

ویزای سرمایه‌گذاری آلمان

کشور آلمان به علت فراهم نمودن فرصت‌های شغلی فراوان در تمامی زمینه‌های شغلی و پایین بودن نرخ بیکاری، میزبان بسیاری از سرمایه‌گذاران از سراسر دنیا است. ویزای سرمایه‌گذاری آلمان یکی از بهترین گزینه‌های مهاجرتی به این کشور می‌باشد. به همین علت تلاش کرده‌ایم تا با بیان اطلاعات کلی در این زمینه یارای شما عزیزان در بحث مهاجرت سرمایه‌گذاری به آلمان باشیم.

ویزای سرمایه‌گذاری آلمان، جهشی به سوی رفاه مالی بیشتر

ویزای سرمایه‌گذاری آلمان یکی از پرطرفدارترین ویزاها در میان مهاجران بین‌المللی است. این کشور به علت رفاه در زندگی و بالا بودن سطح استانداردهای اجتماعی و نظام آموزشی و همچنین سیستم بهداشت و درمان قدرتمند، جایگاه ارزشمندی در دنیا دارد. آلمان از نظر تولید ناخالص داخلی، رتبه‌ی چهارم را در اقتصاد دنیا از آن خود کرده است. 28 برند و شرکت بزرگ دنیا در آلمان در حال فعالیت هستند که این عدد نشان دهنده‌ی امنیت بالای اقتصادی در این کشور است.

هرچند اخذ ویزای سرمایه‌گذاری آلمان بسیار سخت و حتی غیر ممکن به نظر می‌رسد، اما شما می‌توانید با آگاهی از شرایط آن، موفق به دریافت این ویزای سودآور شوید. همچنین شما عزیزان می‌توانید سؤالات خود در رابطه با اقامت آلمان، ویزای کاری، ویزای اوسبیلدونگ، ویزای تحصیلی و … را با همکاران ما در گروه ویکو در میان گذاشته و از آن‌ها راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

ویزای سرمایه‌گذاری آلمان

اخذ ویزای سرمایه‌گذاری آلمان از طریق خرید ملک:

خرید ملک یکی از بهترین و کم خطرترین نوع سرمایه‌گذاری در یک کشور خارجی است. اما باید به این نکته نیز توجه نمایید که با خرید ملک در آلمان نمی‌توانید اقامت یا پاسپورت این کشور را دریافت کنید. خرید ملک به شرط آنکه با توجه به قوانین آلمان، به منظور خرید و فروش و یا ساخت و ساز صورت بگیرد، می‌تواند به اخذ اقامت این کشور منجر شود.

قیمت ملک در آلمان در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار پایین‌تر است. خرید و فروش ملک در این کشور سودآورتر از هر کشور دیگری است. سود پرداختی برای وام‌های مسکن در این کشور بین 1.15 تا 2.50 درصد است. مالیات‌های ملک خریداری شده، تا 50-12 سال بعد از خرید ملک دارای تخفیف‌هایی به منظور استهلاک ملک خواهد بود.

تماس با ویکو

ثبت شرکت و راه‌اندازی کسب‌وکار:

شما برای ثبت شرکت در آلمان به مبلغی حدود 3,000 تا 4,000 یورو نیاز دارید. بعد از ثبت سرمایه اولیه، این مبلغ برای شروع کار می‌تواند 25,000 تا 30,000 یورو نیز باشد. تنها بیزینسی می‌تواند منجر به دریافت اقامت آلمان شود که در جهت منافع اقتصادی آلمان باشد. از آنجایی که افتتاح حساب بانکی در آلمان برای ایرانیان امکان پذیر نیست، اخذ ویزا از این طریق مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت.

خرید اوراق قرضه‌ی دولتی و اخذ ویزای سرمایه‌گذاری آلمان:

دولت فدرال آلمان هر ساله اوراق قرضه گوناگونی را صادر می‌کند که قابل تبدیل به ارز هستند. شما می‌توانید این اوراق را از طریق کارگزاری‌هایی با مجوز سرمایه‌گذاری در آلمان خریداری کنید. شما می‌بایست چکی برای کارگزاری بنویسید و به کارگزاری اعلام کنید که خرید را انجام داده و رسید معامله را به شما تحویل دهد. اما متأسفانه با این روش نیز نمی‌توانید اقامت دائم آلمان را به دست بیاورید.

ویزای سرمایه‌گذاری آلمان

بررسی برخی شاخص‌های اقتصادی در آلمان:
  1. تولید ناخالص داخلی که نشان دهنده‌ی میزان رشد اقتصادی یک کشور است در سال 2019 در آلمان 1 تخمین زده شده است که کمترین میزان ممکن است.
  2. نرخ مالیات در آلمان در سال 2019 تقریباً 30 ثبت شده است.
  3. مبلغ مصادره اموال به صورت بازه 1 تا 7 تعریف شده است که این عدد در آلمان در سال 2017 معادل 1.84 تخمین زده شده است.
  4. نرخ کنترل فساد در آلمان، 5± برآورد شده است که هرچه این عدد مثبت‌تر باشد، نشان دهنده‌ی سالم بودن سیستم قضایی آن کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *