آلمان

چگونگی تحصیل خلبانی در آلمان

تحصیل خلبانی در آلمان

تحصیل خلبانی در آلمان یکی از پر متقاضی‌ترین آیتم‌های تحصیلی برای دانشجویان است. با تحصیل در این رشته می‌توان به آینده‌ای درخشان نزدیک شد.

تحصیل خلبانی در آلمان چگونه است؟

یکی از آیتم‌هایی که بسیاری از دانشجویان آن را در نظر دارند تحصیل خلبانی در آلمان می‌باشد. حتماً تاکنون دیده‌اید کودکانی هستند که وقتی از آن‌ها پرسیده می‌شود می‌خواهی در آینده چه کاره شوی؟ پاسخ می‌دهند خلبان. این نشان دهنده آن است که خلبانی آرزوی بسیاری از افراد است. همچنین علاقه‌مندان به این رشته تا به حال به موفقیت‌های چشمگیری رسیده‌اند. در صورتی که قصد تحصیل در این رشته در یکی از دانشگاه‌های کشور آلمان دارید گروه ویکو به بهترین شکل شما را راهنمایی خواهد کرد.

تحصیل خلبانی در آلمان

شرایط لازم جهت تحصیل خلبانی در آلمان

برای تحصیل خلبانی در آلمان ابتدا باید دارای یک سری خصوصیات شخصی باشید. برای مثال اشتیاق به پرواز، نترسیدن از ارتفاع، منظم بودن، آگاه بودن از مکان‌ها و … از شرایط شخصی یک خلبان می‌باشند. از دیگر شرایط لازم این است که باید گواهی علمی داشته باشید. گواهی علمی، صلاحیت شما را در خصوص ورود به رشته خلبانی تأیید می‌کند.

همچنین باید دارای گواهی پزشکی باشید؛ چرا که باید از نظر شنوایی، بینایی، اعصاب و … در بهترین وضعیت باشید. در غیر این صورت نمی‌توانید خلبان شایسته‌ای شوید و همچنین نمی‌توانید در دانشگاه‌ها به تحصیل بپردازید.

با دارا بودن شرایط مذکور، دانشگاه مورد نظر ارزیابی‌های دیگری را از شما می‌کند که در صورت موفق بودن در این ارزیابی‌ها در دانشکده مربوطه پذیرش خواهید شد. این رشته مانند دیگر رشته‌ها مثل رشته مدیریت بازرگانی در آلمان، رشته طراحی داخلی در آلمان، رشته هوافضا در آلمان و … در بیشتر دانشگاه‌های آلمان ارائه می‌گردد. تحصیل در دانشگاه کاسل آلمان، تحصیل در دانشگاه فریدریش شیلر ینا آلمان و بسیاری از دانشگاه‌های دیگر می‌تواند بهترین موقعیت‌ها را برای شما فراهم آورد.

تماس با ما

هزینه تحصیل رشته خلبانی در آلمان

اگرچه تحصیل در بیشتر دانشگاه‌های کشور آلمان رایگان است ولی تحصیل خلبانی در آلمان از هزینه‌هایی برخوردار می‌باشد. برای تحصیل در این رشته باید سالانه مبلغی معادل 9170 یورو در نظر گرفت. همچنین جهت هزینه‌های متوسط و شرکت در مدرسه خلبانی باید حدوداً 8700 یورو مدنظر قرار داد. منظور از هزینه‌های متوسط هزینه‌های خوراکی، اسکان، تفریح، حمل‌ونقل و … می‌باشد.

نکته‌ای که باید درباره تحصیل خلبانی در آلمان در نظر داشته باشید این است که هزینه‌های آن به دانشگاه پذیرنده بستگی دارد. اما باید گفت که به طور کلی هزینه تحصیل در رشته خلبانی در آلمان گران می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان شرکت ویکو ارتباط برقرار نمایید.

تحصیل خلبانی در آلمان

سخن آخر

تحصیل خلبانی در آلمان آینده بسیار درخشانی دارد. از طریق تحصیل در این رشته مانند سایر رشته‌ها می‌توانید در آلمان اقامت داشته باشید. اقامت آلمان بسیار آسان و رویایی است. این در حالی است که شرایط زندگی در آلمان نسبت به سایر کشورها بسیار عالی می‌باشد و به راحتی می‌توان از تمامی مزایای این کشور استفاده کرد.

البته توجه داشته باشید که تحصیل در رشته خلبانی هم مثل سایر رشته‌ها نیاز به ویزای تحصیلی آلمان دارد. برای دریافت این ویزا می‌توانید به شرکت ویکو مراجعه نمایید. همچنین از طریق این شرکت می‌توانید نسبت به دریافت ویزای آوسبیلدونگ و ویزای کاری آلمان اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *