آلمان

چگونگی ثبت شرکت در آلمان

ثبت شرکت در آلمان

برای ثبت شرکت در آلمان ملیت فرد سرمایه گذار مورد توجه نیست، لذا کشور آلمان بدون توجه به ملیت افراد و اینکه این افراد سرمایه گذار اهل کدام کشور هستند، و حتی بدون توجه به اینکه در کجا سکونت دارند به خوبی از افراد مختلف برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت های مختلف استقبال می کند.

چگونه در کشور آلمان، شرکت ثبت کنیم؟

به دلایل زیادی افراد مختلف خواهان مهاجرت و ثبت شرکت در آلمان هستند. در این مقاله قرار است به این موضوع بپردازیم که چرا افراد تمایل دارند که در کشور آلمان شرکت ثبت کنند؟ و مراحل ثبت شرکت در آلمان را نیز به طور جداگانه با هم بررسی خواهیم کرد.

ثبت شرکت در آلمان

دلایل ثبت شرکت در آلمان

اقتصاد پر قدرت کشور آلمان؛ در بین کشورهای اروپایی،  مردم کشور آلمان دارای قدرت خرید بسیار بالایی هستند. به همین دلیل ایده های جدید کسب و کار خیلی آسان در آلمان خریداری می شوند. و افراد را به ثبت شرکت در آلمان تشویق می کند.

تکنولوژی و وجود علم در کشور آلمان باعث می شود یک محیط پیش رفته و مدرن به وجود آید. و انواع نو آوری در آن صورت گیرد. یکی دیگر از دلایل مهم ثبت شرکت در آلمان امنیت بالای اقتصاد آلمان است. و هم چنین افراد ایده پرداز می توانند مطمئن باشند که ایده های آن ها به وسیله شیوه های قانونی به طور کامل محافظت می شود.

در نتیجه اختراعات، انواع برندها، و مالکیت معنوی افراد کاملا توسط قانون مورد حفاظت قرار می گیرند. به منظور نگهداری و حفاظت از دارایی معنوی و مادی افراد، در کشور آلمان قانون حق چاپ، حق اختراع و قانون نشان های تجاری به وجود آمده است. به این دلیل ثبت شرکت در آلمان ایده بسیار خوبی است. در ادامه می توان به مواردی هم چون جذب مشتری در سطح بین المللی نیز اشاره کرد.

کشور آلمان مهاجر پذیر می باشد. در صورتی که افراد با زبان و فرهنگ کشورهای مختلف آشنایی داشته باشند این مورد باعث می شود؛ شما به راحتی با مهاجران ارتباط برقرار کنید و جذب مشتری کنید.

اختصاص بودجه از طرف دولت آلمان برای ثبت شرکت در آلمان نیز از موارد دیگر است. در صورتی که شما یک ایده خوب و تاثیر گذار داشته باشید، دولت آلمان برای ثبت شرکت به شما کمک مالی اعطا می کند. و هم چنین سازمان ها و اداره های مختلف در این زمینه به شما مشاوره می دهند.

ثبت شرکت در آلمان 

مراحل ثبت شرکت در آلمان

شما با گرفتن مشاوره از شرکت کاریابی ویکو، به راحتی می توانید در مورد ثبت شرکت در آلمان اطلاعات کسب کنید. برای ثبت شرکت در این کشور مراحل مختلفی باید طی شود که آن ها را بررسی می کنیم.

ابتدا نوع شرکت و نوع تجارت خود را مشخص کنید. از بین شرکت سهامی، GMBH, و دیگر شرکت های موجود در این کشور یک مورد را انتخاب کنید. برای شرکت خود اسم انتخاب کنید. برای اینکه بتوانید یک شرکت را ثبت کنید باید برای آن یک نام تجاری انتخاب کنید که قبلا توسط افراد دیگر انتخاب نشده باشد. و هیچ شرکتی با این اسم ثبت نشده باشد.

اساسنامه شرکت خود را پیش نویس کنید. اساسنامه شرکت در واقع به عنوان سند شرکت شناخته می شود. اطلاعات این اساسنامه شامل مواردی هم چون؛ نام شرکت، نام و تعداد موسسان شرکت، تعداد سهام و تعداد افراد سهامدار، و دیگر جزئیات شرکت است. اسناد شرکت خود را باید محضری کنید. بعد از اینکه برای شرکت خود سند تهیه کردید، این سند باید در یک دفترخانه رسمی در کشور آلمان، به طور محضری ثبت شود.

ایجاد یک حساب بانکی و ارائه دادن سرمایه: در کشور آلمان یک حساب بانکی  تجاری باز کنید. مبلغ  سرمایه گذاری برای شرکت را به این حساب واریز کنید. آخرین مرحله نیز ثبت نهایی شرکت است.

برای ثبت شرکت در آلمان ملیت فرد سرمایه گذار مورد توجه نیست، لذا کشور آلمان بدون توجه به ملیت افراد و اینکه این افراد سرمایه گذار اهل کدام کشور هستند، و حتی بدون توجه به اینکه در کجا سکونت دارند به خوبی از افراد مختلف برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت های مختلف استقبال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *