آلمان

یافتن کار در آلمان با شرکت کاریابی بین المللی ویکو

یافتن کار در آلمان

در اینجا چند گزینه برای یافتن یک پیشنهاد شغلی مناسب به شما نشان می‌دهیم و می‌توانید خودتان را در مورد حرفه‌های مختلف آگاه کنید. با این حال، توصیه می‌کنیم ابتدا Quick-Check را انجام دهید تا بررسی کنید کدام الزامات اساسی هستند و باید رعایت شوند. یافتن کار در آلمان را به موسسه کاریابی بین المللی ویکو بسپارید. البته با توجه به تحقیقات ما برخی آژانس‌ها را در این مقاله معرفی خواهیم کرد که شرکت ویکو کاملاً با آن‌ها برای یافتن کار در آلمان آشنا است.

یافتن کار در آلمان

در اینجا چند گزینه برای یافتن یک پیشنهاد شغلی مناسب به شما نشان می‌دهیم و می‌توانید خودتان را در مورد حرفه‌های مختلف آگاه کنید. با این حال، توصیه می‌کنیم ابتدا Quick-Check را انجام دهید تا بررسی کنید کدام الزامات اساسی هستند و باید رعایت شوند. یافتن کار در آلمان را به موسسه کاریابی بین المللی ویکو بسپارید. البته با توجه به تحقیقات ما برخی آژانس‌ها را در این مقاله معرفی خواهیم کرد که شرکت ویکو کاملاً با آن‌ها برای یافتن کار در آلمان آشنا است.

در اینجا پیشنهادهایی از شرکت کاریابی ویکو را خواهید یافت که در آن کارفرمایان از درخواست‌های خارج از کشور بسیار استقبال می‌کنند.

یافتن کار در آلمان: هیئت شغلی (Stellensuche) آژانس استخدام فدرال

Stellensuche BA (هیئت شغلی) بزرگ‌ترین پورتال آنلاین آلمان برای مشاغل است. شما می‌توانید به دنبال شغل بگردید و مشخصات متقاضی شخصی خود را وارد کنید تا شرکت‌های آلمانی بتوانند آن را ببینند و بنابراین در صورت تمایل می‌توانند مستقیماً با شما تماس بگیرند. پیشنهادهای کاری به‌صورت روزانه به‌روز می‌شوند، اما ممکن است به زبان آلمانی باشند. همچنین یک برنامه برای لیست مشاغل وجود دارد.

 یافتن کار در آلمان

,BERUFENET یافتن کار در آلمان

در وب‌سایت BA BERUFENET می‌توانید اطلاعات دقیقی در زمینه‌های مختلف حرفه‌ای دریافت کنید و همچنین بدانید که حرفه شما در آلمان چه نامیده می‌شود و شامل چه مواردی می‌شود. چه مدارکی برای آن شغل لازم است.

EURES

پورتال EURES (در چندین زبان موجود است) فرصت‌های شغلی را در سراسر اروپا و اطلاعاتی در مورد برنامه‌های بودجه اتحادیه اروپا ارائه می‌دهد. از طریق جستجوی کار می‌توانید موقعیت‌های شغلی خالی، اطلاعاتی در مورد شرایط زندگی و کار در کشورها و اطلاعات تماس با مشاوران EURES پیدا کنید.

EURES به‌طور منظم نمایشگاه‌های کار را در بسیاری از کشورها و به‌صورت آنلاین سازماندهی می‌کند. تاریخ‌ها را در وب‌سایت روزهای کار اروپایی، در پورتال EURES بررسی کنید، یا EURES را در فیس بوک، توییتر، لینکدین و/یا یوتیوب دنبال کنید. همکاری این شرکت‌ها با شرکت ویکو نیز یک مزیت است که می‌تواند راهی آسان‌تر برای یافتن کار در آلمان باشد.

پورتال‌های شغلی و وب‌سایت‌های شرکت

آیا قبلاً شرکت‌هایی را در آلمان می‌شناسید یا در طول تحقیقات شغلی خود با نام شرکت‌های خاصی برخورد کرده‌اید؟ بسیاری از شرکت‌ها نیز موقعیت‌های خالی خود را در وب‌سایت خود منتشر می‌کنند. بهتر است در صفحات اصلی مربوطه با استفاده از کلمات کلیدی “پیشنهادهای شغلی”، “شغلی” جستجو کنید.

مشخصات استعدادها و یافتن کار در آلمان

فعال باشید و مشخصات شخصی خود را به‌صورت آنلاین در شبکه‌های مختلف تجاری و پورتال‌های شغلی منتشر کنید. سپس شرکت‌های علاقه‌مند از شما آگاه می‌شوند و می‌توانند مستقیماً با شما تماس بگیرند.

 یافتن کار در آلمان

آیا در حال حاضر در آلمان هستید؟

اگر قبلاً در آلمان زندگی می‌کنید یا به‌طور موقت در آلمان می‌مانید، گزینه‌های دیگری برای یافتن شغل در آلمان دسترس شماست:

مشاوره در آژانس کاریابی بین المللی ویکو

مسئولیت آژانس کاریابی کمک به افراد برای یافتن شغل است. تقریباً در تمام شهرهای آلمان می‌توانید مشاوره رایگان در محل دریافت کنید. آژانس‌های کاریابی محلی شعبه‌های آژانس استخدام فدرال هستند.

نمایشگاه‌های کار

سعی کنید از نمایشگاه‌ها و کنگره‌های کار بازدید کنید تا از گفتگو با نمایندگان شرکت سود ببرید.

آژانس‌های استخدام و یافتن کار در آلمان

آژانس‌های استخدام خصوصی جایگزین دیگری برای یافتن کار در آلمان برای شما ارائه می‌دهند. در صورت انتخاب استفاده از خدمات آن‌ها، از قبل اطلاعاتی در مورد هزینه‌های احتمالی دریافت کنید. در ادامه برخی موارد برای یافتن کار در آلمان را شرح خواهیم داد.

شانس خود را بررسی کنید

بررسی سریع در وب‌سایت شرکت ویکو باید شانس شما را برای کار در آلمان نشان دهد. از جمله تقاضا برای پزشکان، کارکنان پرستاری، مهندسان، تکنسین‌های مکاترونیک، متخصصان فناوری اطلاعات و رانندگان قطار وجود دارد. قبل از شروع به جستجوی کار، بهتر است ابتدا مشخص کنید که آیا برای کار در آلمان به ویزا نیاز دارید یا خیر. برای مهاجرت کاری به آلمان می‌توانید این موارد را بررسی کنید.

تماس با ما

مدارک خود را شناسایی کنید

برای بسیاری از مشاغل می‌تواند مفید باشد و برای برخی حتی لازم است مدارک شغلی یا تحصیلی از کشور شما در آلمان به رسمیت شناخته شود. می‌توانید وب‌سایت Recognition in Germany بررسی کنید.

در جستجوی کار در آلمان

لیست‌های شغلی در وب‌سایت شرکت ویکو جزئیاتی از مشاغل را که در آن به‌طور صریح متخصصان بین المللی جستجو می‌شوند، ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید در وب‌سایت آژانس استخدام فدرال، در صرافی‌های استخدامی بزرگ مانند Stepstone، Indeed و Monster منتشرشده در شبکه‌های تجاری مانند LinkedIn یا Xing، جستجوی شغلی انجام دهید. اگر به شرکت‌های خاصی علاقه‌مند هستید، مستقیماً در وب‌سایت‌های شرکتی آن‌ها به دنبال مشاغل یا جای خالی متخصص بگردید.

یک برنامه بنویسید

به‌طورمعمول، درخواست برای یک شرکت آلمانی شامل یک نامه پوششی، یک رزومه همراه با یک عکس، گواهی‌ها و گواهی‌نامه‌ها است. اطمینان حاصل کنید که شرایط لازم را دارید و در پوشش نامه خود بر آن‌ها تأکید کنید.

برای ویزا اقدام کنید

اتباع کشورهای اتحادیه اروپا، سوئیس، لیختن‌اشتاین، نروژ و ایسلند برای کار در آلمان نیازی به ویزا ندارند. آیا شهروند استرالیا، کانادا، اسرائیل، ژاپن، کره جنوبی، نیوزیلند یا ایالات‌متحده آمریکا هستید؟ پس از آن می‌توانید بدون ویزا وارد آلمان شوید و تا سه ماه اقامت داشته باشید. با این حال، اگر می‌خواهید در اینجا کار کنید، باید برای اجازه اقامتی که به شما امکان می‌دهد شغل پردرآمدی داشته باشید، درخواست دهید.

 یافتن کار در آلمان

شهروندان سایر کشورها نیاز به ویزا دارند. شما فقط زمانی باید درخواست دهید که قبلاً در آلمان قرارداد کار داشته باشید. از سفارت آلمان در کشور خود وقت بگیرید و به کارفرمای آینده خود اطلاع دهید که ممکن است مدتی طول بکشد تا تمام تشریفات ویزا انجام شود. برای یافتن کار در آلمان و مهاجرت کاری به آلمان به شرکت کاریابی بین المللی ویکو مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *