آلمان

آوسبیلدونگ دستیار OT در آلمان

آوسبیلدونگ دستیار OT در آلمان

با یک دوره کارآموزی نه تنها اولین قدم را برای آینده حرفه‌ای خود برمی‌دارید، بلکه اولین قدم را به سوی استقلال مالی نیز برمی‌دارید. به همین دلیل است که می‌توانید در اینجا با ما دریابید که چه حقوقی می‌توانید در طول آموزش آوسبیلدونگ دستیار OT در آلمان خود انتظار داشته باشید. همچنین چگونه حقوق شما به عنوان آوسبیلدونگ دستیار OT در آلمان بعد از آموزش تغییر می‌کند.

آوسبیلدونگ دستیار OT در آلمان

با یک دوره کارآموزی نه تنها اولین قدم را برای آینده حرفه‌ای خود برمی‌دارید، بلکه اولین قدم را به سوی استقلال مالی نیز برمی‌دارید. به همین دلیل است که می‌توانید در اینجا با ما دریابید که چه حقوقی می‌توانید در طول آموزش آوسبیلدونگ دستیار OT در آلمان خود انتظار داشته باشید. همچنین چگونه حقوق شما به عنوان آوسبیلدونگ دستیار OT در آلمان بعد از آموزش تغییر می‌کند.

در طول آموزش به عنوان دستیار جراحی چه چیزی به دست خواهم آورد؟

اگرچه آموزش آوسبیلدونگ دستیار OT در آلمان آموزش مبتنی بر دانشگاه است، حقوق آموزشی برای دوره آموزشی ارائه می‌شود.

انجمن بیمارستان‌های آلمان نیز حقوقی را به عنوان آوسبیلدونگ دستیار OT در آلمان در نظر می‌گیرد که «مناسب» است. در اصل، حقوق آموزشی شما نیز توسط قراردادهای جمعی تنظیم می‌شود و بین 650 تا 870 یورو در سال اول است.

از آنجایی که به مرور زمان واجد شرایط بیشتری می‌شوید و البته سال به سال دانش بیشتری دارید، حقوق آموزشی شما به عنوان آوسبیلدونگ دستیار OT در آلمان سالانه درجه‌بندی می‌شود. این بدان معنی است که شما هر سال حقوق بیشتری دریافت می‌کنید.

آوسبیلدونگ دستیار OT در آلمان

در سال دوم بین 700 تا 930 یورو و در سال سوم حتی بین 800 تا 1040 یورو است. از همه بهتر: حقوق شما به عنوان آوسبیلدونگ دستیار OT در آلمان قبلاً با پرداخته‌ای به اصطلاح توافقی جمعی در طول دوره آموزشی شما تکمیل می‌شود. این شامل، برای مثال، حقوق کریسمس یا تعطیلات است.

اگر حقوق شما به عنوان دستیار OT در آلمان هنوز برای شما کافی نیست، شما همچنین می‌توانید برای BAB، یعنی به اصطلاح کمک هزینه آموزش حرفه‌ای یا BAföG، درخواست دهید. BAföG به حقوق والدین شما بستگی دارد، در حالی که کمک هزینه آموزش حرفه‌ای به عنوان مثال به محل آموزش شما بستگی دارد.

پس از آموزش به عنوان دستیار جراحی چه چیزی به دست خواهم آورد؟

پس از آموزش، حقوق شما به عنوان دستیار البته دوباره افزایش می‌یابد. با این حال، بستگی به این دارد که در یک شرکت جمعی یا مستقل کار می‌کنید. اگر دستمزد مشمول قرارداد جمعی باشد، بستگی به قرارداد جمعی در بخش دولتی دارد و بین 2200 تا 2400 یورو ناخالص در ماه است.

حقوق شما به عنوان دستیار معمولاً بین حقوق یک پرستار ثبت نام شده و یک پرستار متخصص برای خدمات جراحی قرار می‌گیرد؛ اما در حال حاضر و احتمالاً کمبود نیروی ماهر در مراقبت‌های جراحی نیز وجود دارد. هنگامی که چند سال در این شغل هستید، حقوق شما به طور خودکار با افزایش تجربه و سابقه حرفه‌ای افزایش می‌یابد. درآمد ماهانه بین 2500 تا 2800 یورو کاملاً واقعی است.

آوسبیلدونگ دستیار OT در آلمان: دستیار جراحی

مراجعه به دکتر شما را آزار نمی‌دهد. برعکس، خوشحال هستید، کاردستی را جالب می‌دانید و می‌خواهید بخشی از یک عملیات زنده باشید؟ با آموزش به عنوان یک OT، دستیار فنی عملیاتی، شما این فرصت را دارید که این کار را انجام دهید.

آوسبیلدونگ دستیار OT در آلمان

قبل و بعد از عمل، شما از بیماران مراقبت می‌کنید، واحدهای عمل را آماده می‌کنید و حتی مجاز به کمک به بخش‌های دیگر هستید؛ بنابراین شما دوش‌به‌دوش پزشکان کار می‌کنید و حداقل به اندازه خود آن‌ها در اتاق عمل مهم هستید. با آموزش به عنوان OTA، می‌توانید انتظار مسئولیت بزرگ و همچنین چالش جدیدی را هر روز داشته باشید.

اطلاعات: آموزش دستیار فنی جراحی از سال 2022 در سراسر کشور تنظیم شده است. مقررات جدید آموزشی از اول ژانویه اجرایی شد. به زبان ساده، این بدان معناست که محتوای آموزشی و امتحانی اکنون برای همه کارآموزان در آلمان یکسان است.

آوسبیلدونگ دستیار OT در آلمان: در طول آموزش به عنوان دستیار تکنسین جراحی چه می‌کنید؟

آناتومی گری، دکتر. خانه یا اورژانس – همه آن‌ها به خاطر پزشکان جوانی که اتاق‌های عمل را پر می‌کنند شناخته شده‌اند. در واقع، این همیشه فقط پزشکان نیستند که در اطراف بیمار ایستاده‌اند، بلکه دستیاران جراحی نیز هستند. شما هم می‌توانید باشید.

تماس با ما

به عنوان عضوی از تیم جراحی، شما به عنوان دستیار جراحی از بیماران قبل، حین و بعد از عمل مراقبت خواهید کرد. در آموزش OTA، یاد می‌گیرید که چگونه ترس بیماران از عمل را از بین ببرید و همچنین می‌آموزید که چه اقداماتی باید در اتاق عمل انجام شود. این شامل آوردن بیمار به موقعیت صحیح، پوشاندن آن‌ها با حوله‌های استریل و محافظت از آن‌ها در برابر عوامل بیماری‌زا است.

استقامت و تمرکز به ویژه برای تمرین OTA مهم است؛ زیرا در حین عمل شما در تمام مدت به پزشک کمک می‌کنید و روند عمل را با دقت زیر نظر دارید تا مواد جراحی مناسب را به سرعت در اختیار داشته باشید. یک عمل گاهی اوقات می‌تواند چندین ساعت طول بکشد. تنها در سه سال آموزش OTA مبتنی بر آوسبیلدونگ آلمان، متوجه خواهید شد که چه چیزی مهم است و چرا حضور شما به عنوان یک متخصص در اتاق عمل ضروری شده‌اید.

آوسبیلدونگ دستیار OT در آلمان: آموزش به عنوان دستیار تکنسین جراحی چگونه کار می‌کند؟

در سال اول آموزش OTA به طور اساسی برای بسیاری از ساعات عملی آماده خواهید شد، زیرا این‌ها همه چیز هستند و همه کار باید انجام دهید. این آموزش در مجموع شامل 1600 ساعت درس تئوری و 3000 ساعت آموزش عملی در رشته‌های مختلف است؛ و بخش‌ها علاوه بر مهارت‌های فنی و روشی، مهارت‌های اجتماعی، ارتباطی و بیمار مداری نیز به شما آموزش داده خواهد شد.

این تئوری در دانشگاه ویژه OTA که توسط انجمن بیمارستان‌های آلمان به رسمیت شناخته شده‌اند، تدریس می‌شود. سپس آموزش عملی شما در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های متصل به دانشگاه‌ها انجام خواهد شد.

آوسبیلدونگ دستیار OT در آلمان

با گذشت سال‌ها، هر روز چیز جدیدی یاد خواهید گرفت، به طوری که در پایان آموزش OTA خود کاملاً برای یک کار عادی روزانه آماده خواهید شد. در صورتی که می‌خواهید درباره آوسبیلدونگ آلمان و دیگر رشته های نیز اطلاعات کسب کنید بهتر است به سایت شرکت کاریابی بین‌المللی ویکو مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *