استرالیا

اخذ ویزای تحصیلی استرالیا

اخذ ویزای تحصیلی استرالیا

تمام دانشجویان بین‌المللی که مایل به تحصیل در استرالیا و اخذ ویزای تحصیلی استرالیا هستند باید ویزای دانشجویی معتبر داشته باشند تا کل دوره تحصیلی خود را پوشش دهد. از آنجایی که بسیاری از زیر کلاس‌های ویزا در استرالیا وجود دارد، یکی از آن‌ها که بیشتر برای دانشجویان بین‌المللی مرتبط است عبارت‌اند از:

زیر کلاس 500 – ویزای دانشجویی

زیر کلاس 500 اکنون بخش‌های زیر را پوشش می‌دهد: تحقیقات تحصیلات تکمیلی، بدون جایزه، مدارس، ELICOS مستقل، آموزش‌وپرورش حرفه‌ای، آموزش عالی.
مراحل زیر برای دریافت ویزای تحصیلی استرالیا آمده است:

مرحله 1 و اخذ ویزای استرالیا: مدرکی دال بر مهارت زبان انگلیسی دریافت کنید

اکثر دانشجویان بین‌المللی برای ورود به دوره خود و دریافت ویزای دانشجویی باید شرایط زبان انگلیسی را داشته باشند. اگر برای تعیین نمرات موردنیاز خود به کمک نیاز دارید، یا اگر صرفاً به دنبال اطلاعات بیشتر هستید، پاسخ ما به چند سؤال رایج را بررسی کنید. استرالیا آیلتس را برای مقاصد مهاجرتی و تمامی درخواست‌های ویزا که نیاز به مدرکی دال بر مهارت زبان انگلیسی دارند می‌پذیرد.

اخذ ویزای تحصیلی استرالیا

مرحله 2 و اخذ ویزای تحصیلی استرالیا: برای یک مرکز آموزش در استرالیا درخواست دهید و CoE دریافت کنید

قبل از اینکه بتوانید برای ویزای دانشجویی (زیر کلاس 500) به استرالیا درخواست دهید، باید در یک برنامه تحصیلی استرالیا پذیرفته شوید. کمک رایگان برای شما وجود دارد. اگر پیشنهاد نامه‌ای از دانشگاه دارید، باید آن را بپذیرید و شهریه را بپردازید. ارائه‌دهنده آموزش یک تأیید الکترونیکی ثبت‌نام (CoE) را برای شما ارسال می‌کند. برای درخواست ویزای خود به این تأییدیه نیاز دارید.

به یاد داشته باشید، لازم نیست این کار را به تنهایی انجام دهید. کارشناسانی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند برای هر دوره دانشگاهی استرالیا به صورت رایگان، درخواست دهید.

  • برای یک موسسه آموزشی استرالیا درخواست دهید
  • نامه پیشنهاد بدون قید و شرط را دریافت کنید
  • پذیرش و پرداخت واریز هزینه‌های تحصیل و OSHC
  • نامه‌های eCOE و CAAW (برای دانش آموزان زیر 18 سال) را دریافت کنید

مرحله 3: یک حساب کاربری با مقامات مهاجرت استرالیا ایجاد کنید

معمولاً می‌توانید به صورت آنلاین برای ویزای استرالیا اقدام کنید. همچنین به شما امکان می‌دهد پیشرفت خود را پیگیری کنید. قبل از شروع درخواست ویزای خود، باید یک حساب کاربری در وب‌سایت وزارت امور خارجی ایجاد کنید.

برای درخواست ویزای دانشجویی به مدارک زیر نیاز دارید:

  1. CoE که از دانشگاه خود دریافت کرده‌اید
  2. گواهی پوشش سلامت دانشجویان خارج از کشور (OSHC)
  3. گذرنامه
  4. اثبات اقامت موقت: در درخواست خود می‌توانید نشان دهید که فقط قصد دارید به طور موقت در استرالیا بمانید. به عنوان مثال، شما می‌توانید با پیوست کردن مدرک اشتغال یا نامه‌ای از مدرسه خود در کشور خود یا اسناد مشابه، این ادعا را تأیید کنید.

گاهی اوقات شما نیاز به ارائه اسناد اضافی دارید. می‌توانید از نماد toolexternal در وب‌سایت وزارت امور داخلی استفاده کنید.

تماس با ما

مرحله 4: درخواست ویزا را به صورت آنلاین تکمیل کنید

اگر دانشجوی بین‌المللی هستید که به استرالیا می‌آیید، باید برای نماد ویزای خارجی Subclass 500 درخواست دهید. احتمالاً ایده خوبی است که حداقل 6 هفته قبل از شروع دوره برای ویزای خود اقدام کنید.

مرحله 5: هزینه ویزا را پرداخت کنید و یک شماره TRN دریافت کنید

برای دریافت ویزای استرالیا باید مبلغی را پرداخت کنید. در صورت رد شدن ویزا ممکن است این مبلغ بازپرداخت نشود، بنابراین ایده خوبی است که قبل از ارسال درخواست ویزا، مشاوره دریافت کنید. پس از تکمیل درخواست، هزینه درخواست را پرداخت می‌کنید. هزینه در حال حاضر حدود 575 دلار است.

پس از ارسال درخواست، یک شماره مرجع تراکنش (TRN) دریافت می‌کنید. این را ذخیره کنید تا بتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین پیگیری کنید. موسسه کاریابی ویکو در این بخش می‌تواند به شما کمک‌های لازم را بدهد.

مرحله 6: معاینه و مصاحبه احتمالی سلامت

گاهی اوقات شما باید یک بررسی سلامت و/یا مصاحبه را تکمیل کنید. هنگامی که درخواست ویزا را تکمیل می‌کنید، اطلاعاتی در این مورد دریافت می‌کنید.اخذ ویزای استرالیا در مرحله 7 تصمیمی حیاتی است.

مرحله 7: تصمیم برای ویزای شما

چه مدت طول می‌کشد تا تصمیم ویزای دانشجویی (زیر کلاس 500) خود را دریافت کنید؟ اگر درخواست شما کامل باشد معمولاً در عرض چند هفته نتیجه می‌گیرید. با این حال، کیفیت برنامه شما می‌تواند بر این موضوع تأثیر بگذارد. همچنین، می‌تواند به میزان مشغله مقامات مهاجرت استرالیا بستگی داشته باشد. یک اشتباه در درخواست شما می‌تواند باعث تأخیر یا رد شدن شود.

هنگامی که درخواست ویزای دانشجویی شما پردازش شد، یک اعلان ایمیل دریافت خواهید کرد. ویزای شما الکترونیکی است، بنابراین ممکن است ایده خوبی باشد که نامه اعطای ویزا را چاپ کنید و هنگام سفر به استرالیا آن را همراه پاسپورت خود نگه دارید.

اخذ ویزای تحصیلی استرالیا

سفر به استرالیا و اخذ ویزای تحصیلی استرالیا

وقتی ویزای خود را دریافت کردید، می‌توانید سفر خود را رزرو کرده و وارد استرالیا شوید. خوش آمدی! وقتی اینجا هستید، کارهای سرگرم‌کننده را در آدلاید انجام دهید یا بخوانید چرا ملبورن قابل زندگی‌ترین شهر است. اگر می‌خواهید از اشتباهات ناخوشایند جلوگیری کنید: با نام مکان‌های استرالیایی که معمولاً اشتباه تلفظ می‌شوند آشنا شوید.

آیلتس برای تحصیل

آیا می‌خواهید در استرالیا تحصیل کنید؟ با آیلتس، می‌دانید که نمره شما می‌تواند به شما در ویزای دانشجویی کمک کند. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم امتیاز موردنیاز خود را به دست آورید.

مهاجرت و قانون و اخذ ویزای تحصیلی استرالیا

قوانین مربوط به مهاجرت اغلب تغییر می‌کند. مهم است که وب‌سایت خارجی وزارت امور داخلی استرالیا را برای تغییراتی که ممکن است در مورد شما اعمال شود بررسی کنید. اگر به ویزای دانشجویی استرالیا، ویزای کاری استرالیا یا به دنبال مهاجرت دائم هستید، باید درخواست خود را به دولت استرالیا ارسال کنید.

ممکن است بخواهید از یک وکیل یا نماینده مهاجرت حمایت کنید. با این حال، شما همچنین می‌توانید نماد خارجی مشاوره رایگان برای ویزای دانشجویی دریافت کنید.موسسه ویکو همیشه در خدمت شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *