آلمان

شرکت های کاریابی برای مهاجرت کاری به آلمان

شرکت های کاریابی برای مهاجرت کاری به آلمان

آلمان به عنوان پنجمین کشور مناسب برای مهاجرت در نظر گرفته می‌شود. اقتصاد این کشور بسیار قوی است و همچنین به دلیل سیستم آموزشی و فرصت‌های شغلی محبوب است. این‌ها دلایلی است که مردم دوست دارند در آلمان کار کنند. در اینجا در مورد شرکت های کاریابی برای مهاجرت کاری به آلمان (برخی از شرکت های بزرگی که در زمینه IT و بخش نرم افزار فرصت‌های شغلی ایجاد می‌کنند)، صحبت خواهیم کرد.

شرکت های کاریابی برای مهاجرت کاری به آلمان

آلمان به عنوان پنجمین کشور مناسب برای مهاجرت در نظر گرفته می‌شود. اقتصاد این کشور بسیار قوی است و همچنین به دلیل سیستم آموزشی و فرصت‌های شغلی محبوب است. این‌ها دلایلی است که مردم دوست دارند در آلمان کار کنند. در اینجا در مورد برخی از شرکت های بزرگی که در زمینه IT و بخش نرم افزار فرصت‌های شغلی ایجاد می‌کنند صحبت خواهیم کرد.

* واجد شرایط بودن خود را برای مهاجرت به آلمان از طریق ماشین حساب امتیاز مهاجرت آلمان و دیگر شرکت های کاریابی برای مهاجرت کاری به آلمان بررسی خواهیم کرد.

لیست شرکت های کاریابی برای مهاجرت کاری به آلمان: فناوری اطلاعات

اولین شرکت Cognizant است که به دنبال جذب 100 مهندس نرم افزار، طراح و فنی کار است. گوگل قصد دارد 300 کارمند را در برلین، هامبورگ و مونیخ جذب کند. آمازون در حال برنامه‌ریزی برای استخدام 800 متخصص فناوری اطلاعات و نرم افزار است.

شرکت های کاریابی برای مهاجرت کاری به آلمان

مایکروسافت 100 متخصص فناوری اطلاعات و نرم افزار را در مونیخ استخدام خواهد کرد. SAP به دنبال 800 متخصص فناوری اطلاعات و مهندس نرم افزار می‌باشد. Lufthansa Systems بیش از 400 موقعیت شغلی را در شهرهای مختلف آلمان فراهم می‌کند. بی ام در حال برنامه‌ریزی برای جذب بیش از 300 کارمند در آلمان است.

زیمنس برنامه‌هایی برای استخدام 400 متخصص فناوری اطلاعات و مهندسان نرم افزار دارد. آدیداس برنامه‌هایی برای جذب بیش از 100 کارمند دارد. فیلیپس همچنین در حال برنامه‌ریزی برای استخدام 100 متخصص فناوری اطلاعات و نرم افزار است. آلمان با مشکل کمبود متخصصان IT و نرم افزار ماهر مواجه است.

12 شرکت کاریابی برتر در آلمان

در این مجموعه 12 شرکت کاریابی برتر، آژانس‌های کاریابی برتر آلمان را پوشش داده‌ایم. این آژانس‌ها خدمات مختلفی از جمله بررسی رزومه، آماده سازی مصاحبه، اطلاعات شغلی و تبلیغات استخدامی را ارائه می‌دهند. بنابراین اگر علاقه‌مندید به جای کارمندی در جایی برای خود کار کنید، در اینجا برخی از برترین شرکت های کاریابی برای مهاجرت کاری به آلمان برای شروع کار شما آورده شده است.

Contacts Management

Contacts Management یک آژانس کاریابی در آلمان (شرکت headhunting) است که متخصص در کمک به شرکت های خارجی برای یافتن نیروی مورد نیاز برای راه‌اندازی یک تجارت در آلمان است. آن‌ها در استخدام، جستجوی اجرایی، استخدام بین‌المللی، جستجوی اجرایی بین‌المللی، جستجوی جهانی ، استخدام جهانی، استخدام فنی، مصاحبه، برون‌سپاری، منابع انسانی، منابع مالی، مدیریت پرسنل، ارزیابی نامزدها، ارزیابی فهرست ، جستجوی مدیر عامل تخصص دارند.

شرکت های کاریابی برای مهاجرت کاری به آلمان

O’Farrell Online

O’Farrell Recruitment یک شرکت کاریابی مستقر در برلین، آلمان است. شرکت O’Farrell در استخدام متخصصان چند زبانه و IT برای مشتریان در ایرلند، آلمان، بریتانیا، بلژیک و هلند تخصص دارد. آن‌ها بیش از 20 سال است که راه‌حل‌ها و خدمات استخدامی را به شرکت های منطقه EMEA ارائه می‌دهند.

JAC Recruitment

JAC Recruitment در سال 1975 در لندن تأسیس شد. شبکه آن 11 کشور را در سراسر جهان پوشش می‌دهد. با بیش از 1200 مشاور حرفه‌ای در سراسر جهان، آن‌ها در قرار دادن متخصصان بسیار ماهر در شرکت های بزرگ چند ملیتی در آسیا و فراتر از آن تخصص دارند. آن‌ها به شرکت ها و جویندگان کار که به دنبال فرصت‌های توسعه جدید هستند، مشاوره 360 درجه ارائه می‌دهند.

آن‌ها مشاوره حرفه‌ای و پشتیبانی از تغییر شغل را به متخصصان سطح متوسط و ارشد ارائه می‌دهند که به دنبال فرصت‌های جدید و شرکت هایی هستند که در صنایع مختلف در سراسر جهان فعالیت می‌کنند.

Progressive: شرکت های کاریابی برای مهاجرت کاری به آلمان

Progressive یک شرکت مشاوره استخدام بین‌المللی است که خدمات دائمی استخدام متخصص و قرارداد را برای صنایع IT، داروسازی، مراقبت‌های بهداشتی، مخابرات، ساخت و ساز و مهندسی ارائه می‌کند. مدیریت پرسنل ACTIEF یک ارائه دهنده معتبر خدمات پرسنلی با تمرکز اصلی بر متخصصان و دستیاران در زمینه‌های اجتماعی، تجاری، فناوری و پزشکی است. آن‌ها از سال 1989 با موفقیت کارکنانی مجرب و متعهد را به مشتریان خود ارائه کرده‌اند. مشتریان معتبر آن‌ها در ، صنعت، تجارت و خدمات برای تجربه چندین ساله و کیفیت تیم خود ارزش قائل هستند.

تماس با ما

IRC GMBH شرکت های کاریابی برای مهاجرت کاری به آلمان

IRC – شرکت بین‌المللی استخدام آلمان GmbH ارائه‌دهنده خدمات پرسنلی شما در مونیخ است که در جستجوی اجرایی/هدتینگ، استخدام پرسنل، مدیریت موقت/کار آزاد و برون‌سپاری منابع انسانی متخصص است. شما از پشتیبانی شخصی، بازخورد سریع، مشاوره منابع انسانی شایسته بهره می‌برید – با نتیجه پر کردن جای خالی به صورت اختصاصی. تیم‌های استخدام IRC از الگوریتم‌ها، استراتژی‌های استخدام خود توسعه‌یافته و تجربه زیادی استفاده می‌کنند تا به سرعت جای خالی شما را با نامزد ایده‌آل برای شما پر کنند.

Headmatch: شرکت های کاریابی برای مهاجرت کاری به آلمان

Headmatch یکی از معتبرترین آژانس‌های کاریابی در برلین است. آن‌ها که در سال 2010 تأسیس شدند، در حال حاضر مخاطبین زیادی برای ارتباط بین جویندگان کار دارند. آن‌ها در امور مالی و حسابداری، فروش، بازاریابی، مهندسی، زنجیره تأمین، منابع انسانی، فناوری اطلاعات، املاک و ساخت و ساز، موقت و آزاد، و بخش حقوقی کار می‌کنند.

مشاوره Sowelo: شرکت های کاریابی برای مهاجرت کاری به آلمان

پیشنهادات مشاوره Sowelo در یک بسته: تجربه و دانش به دست آمده در جذب برای برندهای پیشرو. آن‌ها خدماتی مانند استخدام اجرایی، جستجوی اجرایی، کارمندی، استخدام، جستجوی مستقیم، خدمات استخدام موقت، RPO و فروشنده اصلی ارائه می‌دهند.

Horwood Koehler GMBH: شرکت های کاریابی برای مهاجرت کاری به آلمان

Horwood-Köhler GmbH ارائه‌دهنده راه‌حل‌های استخدام، منابع استراتژیک و برنامه‌ریزی استعداد در مونیخ به بخش‌های علم، فناوری و مهندسی در سراسر آلمان جنوبی و فراتر از آن است. آن‌ها شرکت های با فناوری پیشرفته و نوآوری را قادر می‌سازند تا متخصصان عالی علم، فناوری و مهندسی را استخدام کنند و استراتژی برنامه‌ریزی منابع و استعداد استراتژیک خود را تحقق بخشند.

شرکت های کاریابی برای مهاجرت کاری به آلمان

Recruitment Circle

Recruitment Circle همه چیز را ارائه می‌دهد، از استخدام افراد نامزد گرفته تا کارگاه‌های آموزشی در مورد استخدام فناوری. آن‌ها یک تیم مشتاق و با تجربه در برلین هستند که مأموریت خود را برای یافتن استعدادهای فنی مناسب برای موقعیت‌های مناسب قرار داده‌اند.

Worklink Staffing

شرکت کاریابی ورکلینک در سال 1999 در Evensburg، P.A تأسیس شد. در سال 2018، WorkLink به Latrobe، پنسیلوانیا گسترش یافت. در سال 2021، WorkLink Staffing سومین دفتر خود را در هریسبورگ، پنسیلوانیا افتتاح خواهد کرد. WorkLink Staffing برای یافتن شغل یا کارمند عالی است. آن‌ها در استخدام موقت و دائمی معاونت اداری، صنعتی و فنی تخصص دارند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره آوسبیلدونگ آلمان و ویزای کاری آلمان می‌توانید به شرکت کاریابی بین‌المللی ویکو مراجعه کنید.

1 فکر در مورد “ شرکت های کاریابی برای مهاجرت کاری به آلمان

  1. Humayun Alemi گفت:

    من همايون عالمي هستم از أفغانستان و فعلا در ترکیه اقامت دارم حرفه من الکتریک و الکترونیک هست من در نصب پنل های خورشیدی هم تجربه کافی دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *