آلمان

بررسی شرایط ازدواج در آلمان

ازدواج در آلمان

قوانین ازدواج در آلمان به این صورت است که افرادی که می‌خواهند ازدواج کنند؛ سن قانونی آن‌ها باید هجده سال باشد. کسانی که سنشان پایین‌تر باشد مانند شانزده یا هفده می‌توانند با اجازه گرفتن از والدین خود ازدواج کنند. اگر فردی قبلاً ازدواج‌کرده، یا طلاق گرفته است؛ یا همسر سابق او فوت‌شده باشد، باید مدارکی مانند برگه فوت یا طلاق داشته باشد.

بررسی ازدواج در آلمان

شاید تابه‌حال شما هم شنیده باشید در کشورهای مختلف؛ افرادی بدون اینکه به‌طور رسمی ازدواج‌کرده باشند، سال‌های زیادی در کنار هم زندگی می‌کنند و حتی  صاحب بچه هم می‌شوند. اما میان آن‌ها افرادی هستند که دوست دارند فردی که با آن زندگی می‌کنند و به او علاقه‌مند هستند؛ را با ازدواج کردن برای همیشه در کنار خود نگه دارند.

در هر کشور اصول و قوانین متفاوت برای ازدواج کردن وجود دارد؛ ما قصد داریم شرایط ازدواج در آلمان را برای شما توضیح دهیم. این‌گونه با آگاه کردن شما عزیزان ما هم سهمی در پیوند مبارک کسانی که قصد ازدواج با افراد آلمانی دارند داشته باشیم‌. ازدواج در آلمان هم شرایط مربوط به خود را دارد.

برای اینکه بتوانید آگاهی لازم در مورد مهاجرت به آلمان را کسب کنید می‌توانید با مشاوران گروه ویکو مشورت کنید. شرکت کاریابی ویکو که یک شرکت کاریابی بین‌المللی است از برترین مشاوران در زمینه مهاجرت استفاده می‌کند. این شرکت کاریابی از برترین شرکت‌ها در زمینه مهاجرت است.

ازدواج در آلمان

ازدواج و قوانین آن در این کشور در این زمینه چگونه است؟

اگر شما قصد ازدواج با فرد آلمانی دارید و می‌خواهید او در کشور شما زندگی کند؛ شما می‌توانید با عقد کردن و ثبت آن توسط دفاتر ثبت‌اسناد این کار را انجام دهید. بعدازآن برای گرفتن اقامت می‌توانید به دادستانی مراجعه کنید؛ و درخواست شما باید شش ماه قبل از ازدواج صورت بگیرد.

  • شرایط ازدواج در آلمان:

اگر فردی در آلمان قصد ازدواج دارد، باید درآمد کافی برای امرارمعاش خود و همسرش داشته باشد؛ و باید تا حدودی به زبان آلمان مسلط باشد. برای ثبت ازدواج و ویزای آن باید به سفارت کشور آلمان مراجعه کند، تا با ازدواج آن‌ها موافقت شود. درصورتی‌که مدارک مربوط به این ازدواج قابل‌قبول باشد با ازدواج آن‌ها موافقت می‌شود. مدارکی که باید برای ازدواج  در آلمان ارائه شود؛ عبارت‌اند از:

گواهی تولد، پاسپورت، گواهی مجردی و اگر مطلقه یا بیوه هستید گواهی فوت همسر سابقتان، یا برگه  مربوط به طلاق، مدرک مبتنی بر عدم سوءپیشینه. همه مدارک باید با زبان آلمانی ترجمه شده باشند.

برای موافقت با ازدواج شما با  یک فرد آلمانی باید درخواست تابعیت بدهید. اگر درخواست  تابعیت ندهید با ازدواج شما موافقت نمی‌شود.

 صدور ویزای ازدواج:

اگر ویزای ازدواج را دریافت کردید؛ می‌توانید در کشور آلمان اقامت کنید و اگر شما به  دنبال  گرفتن اقامت دائم هستید، بعد از سه سال زندگی در کشور آلمان می‌توانید اقامت دائم داشته باشید. در این صورت می‌توانید مانند افراد دیگر از شغل و تحصیل رایگان برخوردار شوید.

ازدواج در آلمان

  • قوانین ازدواج در آلمان:

افرادی که می‌خواهند ازدواج کنند؛ سن قانونی آن‌ها باید هجده سال باشد. کسانی که سنشان پایین‌تر باشد مانند شانزده یا هفده می‌توانند با اجازه گرفتن از والدین خود ازدواج کنند. اگر فردی قبلاً ازدواج‌کرده، یا طلاق گرفته است؛ یا همسر سابق او فوت‌شده باشد، باید مدارکی مانند برگه فوت یا طلاق داشته باشد، تنها در این صورت با ازدواج او موافقت می‌شود.

اگر فرد غیر آلمانی بخواهد با فردی که تابعیت  آلمان دارد ازدواج کند؛ و جشن ازدواج  خود را در کشور آلمان برگزار کند، می‌تواند با گرفتن ویزای توریستی  این کشور از سه ماه تا شش ماه در آلمان اقامت کند. کشور آلمان به خاطر شرایط و موقعیت اجتماعی و شرایط اقتصادی ویژه‌ای که دارد؛ افراد زیادی برای ازدواج به آنجا سفر می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *