آلمان

همه چیز درمورد شرایط کار در آلمان (در دوران بارداری)

شرایط کار در آلمان (در دوران بارداری)

ما در این مقاله سعی داریم که در مورد شرایط کار در آلمان (دوران بارداری) صحبت کنیم. چرا که عده ی زیادی از شرایط بارداری در دوران کار خود باخبر نیستند و به این فکر هستند که شرایط بارداری آن ها چه نوع تاثیری می تواند بر شغل شان بگذارند و آیا می توانند از مزایایی برخوردار شوند و چه حقوقی برای آن ها تعریف شده است.

بررسی شرایط کار در آلمان (در دوران بارداری)

کشور آلمان یک کشور بزرگ و صنعتی است که افراد زیادی هر ساله به قصد پیدا کردن کار، ادامه تحصیل، زندگی موقت یا دائم به این کشور مهاجرت می کنند و داشتن یک زندگی بهتر را در مهاجرت به آلمان می بینند.

ما در این مقاله سعی داریم که در مورد شرایط کار در آلمان (در دوران بارداری) صحبت کنیم. چرا که عده ی زیادی از زنان از شرایط بارداری در دوران کار خود باخبر نیستند و به این فکر هستند که شرایط بارداری آن ها چه نوع تاثیری می تواند بر شغل شان بگذارند و آیا می توانند از مزایایی برخوردار شوند و چه حقوقی برای آن ها تعریف شده است.

برای فهمیدن به این گونه سوالات و سوالات بیشتر می توان به شرکت کاریابی ویکو مراجعه کرد که این شرکت کاریابی بین المللی سالیان زیادی است که در امر مشاوره در زمینه ی مهاجرت فعالیت دارد و با افراد متخصص زیادی فعالیت می کند که می توانند هر گونه سوالی را در زمینه ی مهاجرت و شرایط آن همچون شرایط کار در آلمان (در دوران بارداری) و زندگی در این کشور را پاسخ دهند و مشاورانی خوب برای شما در زمینه ی مهاجرت و زندگی در آلمان هستند.

شرایط کار در آلمان (در دوران بارداری)

شرایط کار در آلمان (در دوران بارداری) برای زنان باردار چگونه است؟

عده ای از زنان از بارداری در طی دوران کاری خود می ترسند و نگران از دست دادن شغل خود هستند، در حالی که کشور آلمان برای زنان باردار یک سری حقوق و شرایطی خاص را قرار داده است.

بهتر است که خانم های باردار در هنگام ماه سوم حاملگی، رئیس خود را از این موضوع باخبر سازند چرا که باید به فکر یک جایگزین مناسب برای زنان حامله در هنگام زایمان باشند و البته با اطلاع دادن این موضوع به کارفرما یا رییس، زنان حامله از مزایایی خاص، همچون؛ بلند نکردن اشیا و وسایل سنگین، انجام ندادن کارهای سخت و اضافه کاری، ممنوعیت انجام کار در زمان های تعطیل و موظف نبودن به شب کاری برخوردار خواهند شد.

علاوه بر موارد گفته شده، زنان حامله از مزایایی دیگر بهره مند هستند. می توان گفت که دولت آلمان برای زنان حامله یک دوره ی حفاظت از مادر را تعریف کرده است که زنان حامله در طی این دوره را از انجام کار و شغل خود از شش هفته قبل تولد فرزند تا هشت هفته بعد از تولد فرزند منع کرده است، مگر آنکه زنان حامله بنابر صلاح دید و به صورت اختیاری مایل به انجام شغل خود باشند.

و البته زنان حامله در طی دوره ی حفاظت از مادر، از کمک هزینه ی زایمان به جای دریافت دستمزد خود برخوردار هستند.

همچنین در دوران بعد از تولد فرزند، والدین آن حق برخورداری از تعطیلات والدین را دارند و می توانند که به مدت سه سال از شغل خود دور باشند که البته این تعطیلات بدون دریافت حقوق است و یا می توانند زمان کاری خود را کمتر کنند تا بتوانند وقت بیشتری را با فرزند خود بگذرانند و لازم به ذکر است که در دوران تعطیلات والدین، کارفرما حق فسخ قرارداد یا اخراج کارمند را ندارد.

شرایط کار در آلمان (در دوران بارداری)

سخن آخر

در کشور به دلیل پایین بودن آمار تولد، حمایت ویژه ای از زنان باردار صورت گرفته است و برای آن ها در طی دوران کاری، قبل و بعد از تولد فرزندشان حقوق خاصی تعریف شده است. فقط بهتر است برای فهمیدن شرایط کار در آلمان (در دوران بارداری)، با گروه ویکو در ارتباط بود چرا که این شرکت کاریابی متشکل از مشاورانی زبده و باتجربه است که شما را در زمینه ی شرایط کار در دوران بارداری در کشور آلمان آگاه می سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *